Tässä linkissä muutama taulu...
WWW.ROYALART.FI
15
1111
Vastaukset
- Tietäjä 1
Kuka myy? Kuka on tekijä? Onko teetetty Thaimaassa?
Minkä hintaisia?- TM....
Taulut ovat minun tekemiä uniikkeja töitä, ei mitään jäljennöksiä thaimaasta. ;) Hinnoista kannattaa kysellä www.royalart.fi sivuston kautta.
- Tietäjä 1
TM.... kirjoitti:
Taulut ovat minun tekemiä uniikkeja töitä, ei mitään jäljennöksiä thaimaasta. ;) Hinnoista kannattaa kysellä www.royalart.fi sivuston kautta.
Miksi häpeät kertoa nimeäsi, jos olet itse oikein maalaillut ne taulut?
Anteeksi, jos Thaimaa tuli mieleeni, mutta juuri muutamia päiviä sitten näin samanhenkisen maalauksen, kuin Sinunkin kuvastossasi. Maalaus oli tehty Thaimaassa ja hinta ihan olematon. - kerro nimeään?
Tietäjä 1 kirjoitti:
Anteeksi, jos Thaimaa tuli mieleeni, mutta juuri muutamia päiviä sitten näin samanhenkisen maalauksen, kuin Sinunkin kuvastossasi. Maalaus oli tehty Thaimaassa ja hinta ihan olematon.Aina tuonlaiset epäilyttävät. Jos on ollut rohkeutta maalata tauluja, niin kai sen nimensäkin voisi kertoa.
- "T.M"
Tietäjä 1 kirjoitti:
Anteeksi, jos Thaimaa tuli mieleeni, mutta juuri muutamia päiviä sitten näin samanhenkisen maalauksen, kuin Sinunkin kuvastossasi. Maalaus oli tehty Thaimaassa ja hinta ihan olematon.En tuonut itseäni esille, vaan taulut jotka olen maalannut ja halusin vain niille mielipiteitä / arvostelua. Ei ehkä ole kauhean fiksua tuoda itseään esille tämänkaltaisissa anonyymi palstoilla? ;)
- kysyjä kerro
kerro nimeään? kirjoitti:
Aina tuonlaiset epäilyttävät. Jos on ollut rohkeutta maalata tauluja, niin kai sen nimensäkin voisi kertoa.
nimeään, ennen kuin sitä muilta vaatii.
- Tietäjä 1
kysyjä kerro kirjoitti:
nimeään, ennen kuin sitä muilta vaatii.
niinpäin, että ostaja haluaisi tietää kenen tekemä maalaus on.
Yleensä tekijä ei ole kiinnostunut, kuka ostaa, kunhan saa vain maksun taulusta.
En nyt tarkoita tätä tapausta, mutta olen törmännyt tapaukseen, jossa hankitaan Thaimaasta nimettömiä maalauksia, taikka teetetään valokuvista. Sitten joku "Mutikaisen Matias" panee niihin nimens. Jopa sitten on kertoiltu, kuinka kovassa nousussa "Mutikaisen" taide on.
Kuten mainitsin, en väitä, että tässä olisi sellaisesta kysymys.
Kovasti jään ihmettelemään, että miksi ei ole myyjästä, taikka tekijästä mainintaa. - "T.M"
Tietäjä 1 kirjoitti:
niinpäin, että ostaja haluaisi tietää kenen tekemä maalaus on.
Yleensä tekijä ei ole kiinnostunut, kuka ostaa, kunhan saa vain maksun taulusta.
En nyt tarkoita tätä tapausta, mutta olen törmännyt tapaukseen, jossa hankitaan Thaimaasta nimettömiä maalauksia, taikka teetetään valokuvista. Sitten joku "Mutikaisen Matias" panee niihin nimens. Jopa sitten on kertoiltu, kuinka kovassa nousussa "Mutikaisen" taide on.
Kuten mainitsin, en väitä, että tässä olisi sellaisesta kysymys.
Kovasti jään ihmettelemään, että miksi ei ole myyjästä, taikka tekijästä mainintaa.en tullut tänne myymään töitäni. Haluan ainoastaan mielipiteitä teoksista ;) Mulla on työt myynnissä Gallerioissa, joten en tarvitse markkinoida itseäni täällä.
- Tietäjä 1
"T.M" kirjoitti:
en tullut tänne myymään töitäni. Haluan ainoastaan mielipiteitä teoksista ;) Mulla on työt myynnissä Gallerioissa, joten en tarvitse markkinoida itseäni täällä.
Taiteilijan pitää tuoda mahdollisimman paljon nimeään julkisuuteen. Mitä useammin nimesi vilahtelee ihmisten silmissä, sitä tunnetummaksi sinä tulet.
Olen kierrellyt vuosikymmeniä ympäri Suomen gallerioita. Vastaavia maalauksia olen tavannut, mutta ne on yleensä tuotettu jostakin halpatuontimaista.
Saattaa olla, että puhuttelen nyt suurta taiteilijaa sopimattomalla tavalla, mutta olen aina kavahtanut kaltaistasi toimintaa, jossa ei kerrota, kuka on maalannut taulut, joita sinä esittelet. - hyvistä neuvoista
Tietäjä 1 kirjoitti:
Taiteilijan pitää tuoda mahdollisimman paljon nimeään julkisuuteen. Mitä useammin nimesi vilahtelee ihmisten silmissä, sitä tunnetummaksi sinä tulet.
Olen kierrellyt vuosikymmeniä ympäri Suomen gallerioita. Vastaavia maalauksia olen tavannut, mutta ne on yleensä tuotettu jostakin halpatuontimaista.
Saattaa olla, että puhuttelen nyt suurta taiteilijaa sopimattomalla tavalla, mutta olen aina kavahtanut kaltaistasi toimintaa, jossa ei kerrota, kuka on maalannut taulut, joita sinä esittelet.Olen ostanut joskus maisemamaalauksen, jossa oli joku epämääräinen nimi. Myyjä kertoili, että on kovin tunnettu tekiä ja että hinnat tulevat nousemaan rutosti.
Joku asiantuntija tuli kylään ja sanoi, että on halpatuontitaidetta. Oli kova pettymys. hyvistä neuvoista kirjoitti:
Olen ostanut joskus maisemamaalauksen, jossa oli joku epämääräinen nimi. Myyjä kertoili, että on kovin tunnettu tekiä ja että hinnat tulevat nousemaan rutosti.
Joku asiantuntija tuli kylään ja sanoi, että on halpatuontitaidetta. Oli kova pettymys.omiin odotuksiinsa. Osta ensi kerran maalaus, älä taloudellista odotusarvoa, niin ei ole väliä, vaikka olisi missä tehty.
- mieltä.
EliasK kirjoitti:
omiin odotuksiinsa. Osta ensi kerran maalaus, älä taloudellista odotusarvoa, niin ei ole väliä, vaikka olisi missä tehty.
Eikö kukaan enää osta taidetta taiteen itsensä/taiteellisten arvojen takia?
Taidetta vähänkin enemmän harrastanut erottaa kyllä hyvin helposti halpatuontitavaran aidosta, varsinkin livenä. Ei siinä mitään, sitä pitää ostaa mistä tykkää, mutta jos etsii sijoituskohdetta rahoilleen, eikö kannattaisi ostaa osakkeita tai rahasto-osuuksia? Ainakaan ei tulisi niin helposti huulesta vedetyksi.
Muutamia sijoitusvinkkejä: jos myyjä mumisee taiteilijan nimen epäselvästi partaansa ja seinältä killistelee muutama kymmenen hyvin samanlaista kuutamomaisemaa, kannattaa miettiä uudestaan. Paitsi jos todella pitää kuvasta ihan sen itsensä takia.
Muuten: ostakaa suomalaista taidetta, suomalainen(kin) taiteilija on nälkäinen. - "T.M"
Tietäjä 1 kirjoitti:
Saattaa olla, että puhuttelen nyt suurta taiteilijaa sopimattomalla tavalla, mutta olen aina kavahtanut kaltaistasi toimintaa, jossa ei kerrota, kuka on maalannut taulut, joita sinä esittelet.Pitkän harkinnan jälkeen... :) Tony Mäkinen
- Tietäjä 1
"T.M" kirjoitti:
Pitkän harkinnan jälkeen... :) Tony Mäkinen
Juuri noin pitää tehdä. Kaikki salailu vaikuttaa siihen, että aletaan epäilemään tarkoitusperiä.
Vain avoimuudella ja rehellisyydellä polkaistaan elämässä eteenpäin.
Menestystä urallesi. Muotokuvissakin Sinulla on jo otetta. Opiskele jatkuvasti alaa, sillä ne, jotka uskovat jo olevansa valmiit, eivät voi enää kehittyä.
- Anonyymi
Naurettava ketju! Epätoivo huokuu kauas. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029