Pokerihuone.com

Rigged

Olen pelannut Pokerihuone.comilla yli puoli vuotta. Vaikka kaikilla muilla pelaamillani sivustoilla teen tasaisesti voittoa, niin Pokerihuone.comilla olen samassa ajassa hävinnyt yli 20 000 euroa. Mitkään lainalaisuudet eivät pidä Pokerihuone.comilla. Muualla esimerkiksi taskuässät voittavat yli 80 prosentin todennäköisyydellä. Pokerihuone.comilla sen sijaan omat taskuässäni taas häviävät neljä kertaa viidestä, vaikka panostan niille jo ennen floppia ihan reilusti.

Viimeksi ennen floppia panostin potillisen. Toinen pelaaja meni kuningasparilla all-in. Maksoin ja pöytäkorteiksi tulivat 2,9,10,11 ja 12. Eli vihu sai "kuin ihmeen kautta" suoran. No eipä ollut ensimmäinen kerta kun tuokin selvästi talon pelaaja "yllättäen" nousi murskaavasti alivoimasta voittoon riverillä. Pokerihuone.comilla pelaaminen on yhtä kannattavaa kuin rahojen heittäminen kaivoon.

20

2955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAKK

      olet varmaan tosi paljo pelannut pokeria kun kutsut korttejakin 10,11,12.....

    • hyvä kysymys

      Miksi pelaat pokerihuoneella jos kerran siellä teet tappiota ja muilla saiteilla et?

      • niin minäkin

        mulle riitti kaksi viikkoa siellä.


    • Petetty?

      Epäilyttää kyllä hieman sillä juuri tänään pelasin oikein ja olin kasvattanut rolliani jo useammalla eurolla ja sitten käteeni lyötiin AA. Tein peruskorotuksen ja yksi pelaaja laittoi allin jotain 8 euroa. Maksoin ja se toinen pelaaja näytti samaa maata olevan kurkon ja akan, onpa todellinen allinkäsi, lol. no tulihan sieltä sitten sille riverillä väri tietysti ja mulle jäi jotain 2 euroa jotka hävisin heti seuraavassa potissa kahdella parilla täyskädelle. Jotenkin tuntuu että eka annetaan aina vähän ja sitten viedään kaikki.

      • sucked out

        Eilen pelattua:

        Kädessä TT, floppista kolmoset. Yksi kehari heittää all in värin vedolla ja saa sen sitten riverillä.

        Ei toi ollut edes paha, kuten nämä kaksi seuraavaa:

        Käteen JJ, korotan potillisen. Muut kippaa, yksi heittä all in. Mietin ja maksan, koska vihu oli pelannut löysästi. Kaverilla 2 ja 6 eri maata. Veti sitten suoran tolla roskalla.

        Käteen KK, korotan potillisen. Taas yksi hönö vetää all in, minä maksan. Hänellä 6 ja 7 eri maata. Voitte varmaan arvata, että voitti taas suoralla.

        Oli niitä paljon muitakin, mutta noi nyt jäi syystäkin mieleen. Turha tulla muuten selittään, että pitkässä juoksussa voitan noin huonoja vihuja vastaan. Paskanmarjat! Pitkässä juoksussa katkean em. urpojen ohivetelyn ansiosta. Saa taas jauhaa tota eilisitä kuoppaan umpeen oikein urakalla, kun porukka vetää ohi vastoin kaikkia todennäköisyyksiä puhtaalla roskalla joka ikisessä eilen pelaamassani all in tilanteessa.


    • peluri

      KK voittaa ässät kerran viidestä, joten ei tuossa mistään ihmeellisen huonosta tuurista ole kysymys. Tällä kertaa KK sai suoran, mutta yhtä hyvin pöytään olisi voinut tulla vaikka kolmas K ja potti olisi mennyt siten.

      Näitä sattuu, ja ne itse asiassa ovat oleellinen osa pokeria. Ennakkosuosikki ei aina voita.

      Hyvillä korteilla kannattaa panostaa runsaasti, niin sitten vastaavasti voitat ison potin kun ne vihut EIVÄT vedä ohi... Esim. ässillä jos saat rahat keskelle ennen floppia, olet hoitanut homman täydellisesti, ja todennäköisesti voitat ison potin. Aina et tietenkään voi voittaa. Edes ässillä.

      • So bored

        Mulle käteen AA. Panostan UTG:stä 5 kertaa Big Blindin. Vihu maksaa J7 offareilla. Pöytään A,10 ja 2. Saan siis kolmoset ässillä ja menen all-in eli noin 20 kertaa Big Blind.

        Vihu maksaa ja pöytään tulee 8 ja 9 eli vihu saa suoran. Ei varmaan tarvitse edes mainita, että vihu on paikan kantapelaajia, joka pelaa aina samalla tavalla ja voittaa käytännössä joka kerta. Epäilyttävää?


    • tiko123

      Tää pokerihuone on kyllä syvältä kuten kerroit.Mulla loppu pelaaminen ku tajusin et pokerihuoneen omat pelaajat voittaa.Semmosia ohivetoja tuli et huhhuh ymmärrän jos vaikka muutman kerran ohi vedot tulee,mutku ne on nää samat nimimerkit jatkuvasti ketkä tuurilla voittaa.

      • AAKK

        jep niinhän se tietysti on "omat pelaajat voittaa tuurilla"


      • pokerface
        AAKK kirjoitti:

        jep niinhän se tietysti on "omat pelaajat voittaa tuurilla"

        Olen myös itsekkin pelannut pokerihuoneella ja olen tullut siihen tulokseen, että softa on kusetusta. Pokerihuoneella pelatessa oon huommannut, jos on 2 pelaajaa, 2 kättä ja molemmissa parit niin huonompi pari on voittanut 79%. Toki tämä on mahdollista, mutta kusetukselta tuntuu, muihin softiin verrattuna.


      • pokerface
        pokerface kirjoitti:

        Olen myös itsekkin pelannut pokerihuoneella ja olen tullut siihen tulokseen, että softa on kusetusta. Pokerihuoneella pelatessa oon huommannut, jos on 2 pelaajaa, 2 kättä ja molemmissa parit niin huonompi pari on voittanut 79%. Toki tämä on mahdollista, mutta kusetukselta tuntuu, muihin softiin verrattuna.

        Muuten. Onko tämä tuttua. Pelaat jossain pokerihuoneen pöydässä holdem nl:tiä siis vaikka turnaus tai normi pöydäs niin, Voitat kierroksen ja aletaan jakamaan uusia kortteja. Kappas ässä pari. Menempäs all-in. Vastustaja näyttää erimaata olevat 7,2. Tässähän voi todeta että voittaa mutta ei kun ei. Koklasin itsekkin taktiikka. Pelailin turnaus pöydässä. Yksi vastustajista voitti väri suorallaan kaikki. Uusi kierros alkaa. Sama voittaja menee all-in. Veikkasin että hänellä on hyvät kortit joten, laitoin all-in, itselläni oli 9,4 erimaata ja kappas voitin. sain suoran korttieni väliin ja voitin. Vastustajallani oli 3 ässää ja hävisi. Aluksi 2 ässää kädessä ja yksi heti flopista.
        Toki tämä kaikki on mahdollista mutta, luultavasti kusetusta.


      • akqj
        pokerface kirjoitti:

        Muuten. Onko tämä tuttua. Pelaat jossain pokerihuoneen pöydässä holdem nl:tiä siis vaikka turnaus tai normi pöydäs niin, Voitat kierroksen ja aletaan jakamaan uusia kortteja. Kappas ässä pari. Menempäs all-in. Vastustaja näyttää erimaata olevat 7,2. Tässähän voi todeta että voittaa mutta ei kun ei. Koklasin itsekkin taktiikka. Pelailin turnaus pöydässä. Yksi vastustajista voitti väri suorallaan kaikki. Uusi kierros alkaa. Sama voittaja menee all-in. Veikkasin että hänellä on hyvät kortit joten, laitoin all-in, itselläni oli 9,4 erimaata ja kappas voitin. sain suoran korttieni väliin ja voitin. Vastustajallani oli 3 ässää ja hävisi. Aluksi 2 ässää kädessä ja yksi heti flopista.
        Toki tämä kaikki on mahdollista mutta, luultavasti kusetusta.

        jep tuohan on sula mahdottomuus. "rigged" "rigged"

        susta ei tule ikinä pokerinpelaajaa.


      • GG
        akqj kirjoitti:

        jep tuohan on sula mahdottomuus. "rigged" "rigged"

        susta ei tule ikinä pokerinpelaajaa.

        Pidäpä pääs kiinni nyt kun en mistään mitään tiedä.


    • väinö65

      on se hämmästyttävää että se paskin paikka on pokerihuone.com NIIN SE ON MYÖS MUN KOHDALLA livenä olen pelannu noin 8 vuotta paskempaa paikkaa en minäkään tiedä kuin se pokerihuone.com

    • kaide 22

      varmaan joku eilen aloittanut muut ei, pitää paikkansa sekin että pelkkää paskaa olen pokerihuoneesta kuullut ja maineensa veroine tuntui olevan.EN SUOSITTELE

      • jussi099

        pokerihuone.com on ihan persiistä ohivetoineen niin nyt ja niin aina koskee etenkin freerolleja jotka on aivan hanurista


    • tiina_@

      nimenomaan uskomattomine ohivetoineen jotka ei toteudu edes unessa mutta toteutuu siellä perkeleen lottohuoneella eli pokerihuone.comissa

      • siskxxx

        sama juttu mulla .........ihme...aina sama paikka vaikka pelaan monessa muussakin mestassa ei missään toteudu roskilla sama kuin pokerihuoneella en suosittele minäkään ainakaan jos on halu oppia pelaamaan.....niin pokerihuone vääristää totuutta mutta ahnella on paskanen loppu sitä toivon pokerihuoneelle :)


      • Tutkija2222222222
        siskxxx kirjoitti:

        sama juttu mulla .........ihme...aina sama paikka vaikka pelaan monessa muussakin mestassa ei missään toteudu roskilla sama kuin pokerihuoneella en suosittele minäkään ainakaan jos on halu oppia pelaamaan.....niin pokerihuone vääristää totuutta mutta ahnella on paskanen loppu sitä toivon pokerihuoneelle :)

        Kirjoita pokerihuoneen kusetuksista [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe