laulakoon juice levyillä minkä jaksaa,mutta varkauden kirkko pitäis pitää erillään tällaisesta ilveilystä.ihminen itse sanoi joka käänteessä olevansa ateisti.en tuomitse,mutta...kirkon mies myös teatterin vetonaulana ei sytytä.onhan noita näytteliöitä vielä.teatterin pelastamiseksi on oltava muut keinot.
JUICE KONSERTTI!
6
633
Vastaukset
- Onko joku
poppari tulossa pitämään konserttia Varkauden Kirkkoon ? Jos on, niin ööveriksi on mennyt. Kirkko on pyhä paikka, se pitäisi olla tiedossa. Onko nyt toistumassa eräs Raamatun kertomus ?
- köyhäsisar
nimeä kantanut konsertti oli jo 2viikkoa sitten pääkirkossa.leskinen itse on jo kuollut,.jokin aika sitten. tämä juankosken mies ,oli rallien laulujen tekijä.aina haastatteluissa sanoi olevansa ateisti.kyllähän se pahalle tuntuu kun lauletaan ja soitetaan kirkossa ateistin jenkkaa,rokkia,poppia.en itse ollut,lehdessä oli tarpeeksi.ja vielä kirkkoherra menee teatteriin näyttelemään miestä,jolla on yliluonnollisia kykyjä,jeesuksen näköistä.MUTTA MUISTETAAN MITÄ NÄISTÄ ON RAAMATUSSA:katse rohkeasti jeesukseen.
- konsertissa
köyhäsisar kirjoitti:
nimeä kantanut konsertti oli jo 2viikkoa sitten pääkirkossa.leskinen itse on jo kuollut,.jokin aika sitten. tämä juankosken mies ,oli rallien laulujen tekijä.aina haastatteluissa sanoi olevansa ateisti.kyllähän se pahalle tuntuu kun lauletaan ja soitetaan kirkossa ateistin jenkkaa,rokkia,poppia.en itse ollut,lehdessä oli tarpeeksi.ja vielä kirkkoherra menee teatteriin näyttelemään miestä,jolla on yliluonnollisia kykyjä,jeesuksen näköistä.MUTTA MUISTETAAN MITÄ NÄISTÄ ON RAAMATUSSA:katse rohkeasti jeesukseen.
Ja se oli tosi tyylikkäästi toteutettu! Ei siellä rienattu eikä soitettu rockia! Juicen sanoitukset saivat mielestäni syvemmän merkityksen kirkossa kuultuina. Ei pidä tuomita, jos ei itse ole edes ollut paikalla. Ja Tynkkyselle kiitos rohkeudesta ja puheenvuorosta kirkossa.
Se on lahkolaisten yleisin ongelma että alkavat tuomita ihmistä jopa hänen pois menon jälkeenkin ja ennen sitä vaikka raamatussa selvästi sanotaan että se ainoa jumala sen tekee.
- virsi soi
ei kuulu kirkkoon.seon virret ja hengelliset laulut mitkä sinne kuuluu.ja rakentaa,hoitaa ihmistä.en tuomitse,en saakkaan tätä laulujen tekijää,mutta laulunsa kuuluvat muualle.
- popliini
Raamatussa sanotaan, että Jumala on antanut pojalleen Jeesukselle vallan tuomita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568