Lepa in action

AndyS

Hyvät naiset ja herrat! KBT esittää - Lepa in action:
http://www.youtube.com/watch?v=9xCiXikj4sY

Leif "Lepa" Stenius (red) vs. Ari Lehtimäki (blue)
Finnish Championships final 27.4.2003
Full Contact -57kg

22

10374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smoothia

      Tässä nähdään, miten viihdyttävyyden kannalta noissa kevyemmissä sarjoissa pitäisi olla reilusti vähemmän topatut hanskat, eihän noissa muuten nähdä tyrmäyksiä jos ei tasoero ole suuri. Onko ne säärisyndit muuten sellaiset sukkamaiset ohuet kangaspäällysteiset?

      Teknisestihän tämä oli tosi hienoa, toivottavasti panette näitä lisää nettiin ja kerrot linkkejä. Näitä polyesterhousujen matseja ei tosiaankaan liikaa netistä löydy. Tattis tosiaan tästä harvinaisesta pätkästä, jollaisia on kyseltykin jo kauan sitten. (mä ainakaan ole löytänyt silloin kun joskus näitä yritin etsiä)

      Jarkko Stenius ton broidi?

      • AndyS

        On kieltämättä hieman outoa, että alle 57kg sarjassa ja jopa naisten otteluissa otellaan samoilla hanskoilla kuin miesten 91-kiloisissa. Amatööriotteluissa pyritään kuitenkin vähentämään tyrmäyksiä eikä lisäämään niitä, joten luulen pikemmin isojen ukkojen hanskoja kasvatettavan. Joskus aikoinaanhan nyrkkeilyssä olikin niin että jonnekin 67 kiloon asti oteltiin 8 unssin hanskoilla.

        Säärisuojille ei ole muuta vaatimusta kuin että niiden pitää peittää vähintään puoli säärtä. Kangasmalli on yleinen, vaikka Lepalla ei tuossa tainnutkaan sellaisia olla vaan jotkut random "karatesuojat". Jalkaterää suojaava ns. mikkitossu on säärisuojasta erillinen osa. Paksuja nahkaisia syndejä ei käytetä kuin joskus säärivamman takia.

        Meillä on periaate, että aktiiviottelijoiden matseja ei ainakaan itse ladata nettiin, jotta vastustajat eivät katselisi niitä etukäteen. Siksi näitä tulee luultavasti aika hintsusti, mutta ehkä tulevaisuudessa jotain. Olen kuitenkin koonnut seuramme sivuille netistä erilaisia potkunyrkkeilymatseja ihan aloittelijoiden rävellyksestä huippuammattilaisiin: http://www.kickboxingteam.com/forum/viewtopic.php?t=374

        Lepa on thainyrkkeilijä Jarkko Steniuksen serkku.


      • Esa.nahka
        AndyS kirjoitti:

        On kieltämättä hieman outoa, että alle 57kg sarjassa ja jopa naisten otteluissa otellaan samoilla hanskoilla kuin miesten 91-kiloisissa. Amatööriotteluissa pyritään kuitenkin vähentämään tyrmäyksiä eikä lisäämään niitä, joten luulen pikemmin isojen ukkojen hanskoja kasvatettavan. Joskus aikoinaanhan nyrkkeilyssä olikin niin että jonnekin 67 kiloon asti oteltiin 8 unssin hanskoilla.

        Säärisuojille ei ole muuta vaatimusta kuin että niiden pitää peittää vähintään puoli säärtä. Kangasmalli on yleinen, vaikka Lepalla ei tuossa tainnutkaan sellaisia olla vaan jotkut random "karatesuojat". Jalkaterää suojaava ns. mikkitossu on säärisuojasta erillinen osa. Paksuja nahkaisia syndejä ei käytetä kuin joskus säärivamman takia.

        Meillä on periaate, että aktiiviottelijoiden matseja ei ainakaan itse ladata nettiin, jotta vastustajat eivät katselisi niitä etukäteen. Siksi näitä tulee luultavasti aika hintsusti, mutta ehkä tulevaisuudessa jotain. Olen kuitenkin koonnut seuramme sivuille netistä erilaisia potkunyrkkeilymatseja ihan aloittelijoiden rävellyksestä huippuammattilaisiin: http://www.kickboxingteam.com/forum/viewtopic.php?t=374

        Lepa on thainyrkkeilijä Jarkko Steniuksen serkku.

        Miksi Jarkko ei ottele ranskassa?

        Tuliko pupu pöksyyn, ei sarajevo ole pahapaikka...


      • dj

        Jarkko on sen serkku


      • dj
        Esa.nahka kirjoitti:

        Miksi Jarkko ei ottele ranskassa?

        Tuliko pupu pöksyyn, ei sarajevo ole pahapaikka...

        mee kysyy siltä iteltä menikö pupu pöksyyn..saat vastauksen ennenku huomaatkaan.sillä on akillesjänne vamma.


    • mä vaan

      antanut kyllä pisteet siniselle.

    • Pettynyturheilija

      Tämä leif stenius pyytelee treffeille omiaan naisoppilaitaan. Ei ilmeisesti pappa saa enään oman ikäisiä..

    • Mummeliinieitykkää

      Hyi helvetti....ällöttävä jätkä..eikös herra ole vieläkään lopettanut teinien vikittelyä😬 olihan lepalla aikoinaan noita teinityttöjä ketä se pyöritteli ja pani..

    • Tuhmamummeli

      Eikös lepa ole vieläkään lopettanut moista toimintaa..😲 aikoinaan tämä paneskeli noita omia oppilaitaan..

    • MaiskistaVaan

      se piirtää kellä on liitua pojat!!!!!

    • Oulunbox

      Joo piirtää...ja tosiaan piirtää!! Kunhan osaisi piirtää oikeisiin tauluihin eikä teinioppilaisiin..😬

      • kikkaripojannassikka

        shh.... ei tästä saa puhua! Seuran maine menee!

        Eikös se ole valmentajien ikioikeus tämmönen? Ainakin niiden omasta mielestä.


    • Diudiudiudau

      Se on harmi, ku kamppaiu-urheiluvalmentajissa on noita pervoja. Taekwondon piirissäki oli se yks mikä on tuomittu ja sit kung-fun parissa.
      No, onneksi tietää nää seurat nii tietää ainaki, ettei mee niihi.

    • vierestäkatellu

      Ei kannata yleistää jos se tässä seurassa onkin tommosta.
      Ne vaan on niiiiiin koviii näää. Mimmit ei uskalla puhuu, lopettavat vaan kun tajuavat mistä on kyse. Mutta ainahan se tulee taas uusi kurssi. jipii!!

    • kiinostunutlajista

      Olisko Oulussa sit hyviä seuroja jos haluaa alkaa harrastamaan lajia?

    • Lepakb

      Nimimerkkien ja taakse on hyvä piiloutua.
      Valehtelu tulee kuitenkin aina paljastumaan.
      Onhan taas kiva huomata että Janne on vankilasta pääsyn jälkeen löytänyt taas netin.
      Nooh, katkeruushan siitä jää kun seurasta potkaistaan (ehkä kuitenkin Janne Rasila nykyään Kovalainen syy oli sinussa kun raiskasit 15v. Tytön, eikä muissa)'
      Ehkäpä taustan tarkistaminen näissä asioissa on nykyään helpompaa kuin uskot.
      Minä en kuitenkaan enempää näistä.
      Hyvää päivän jatkoa, ja jos nuo textit joku todeksi uskoo, niin minut kyllä löytää ja nenätysten voi kysyä KBT Fight Centeristä Oulusta.

    • Anonyymi

      Eihän vanha tiikeri raidoistaan pääse mihinkään. Leif Stenius on aina Leif Stenius.

      • Anonyymi

        Kovalainen ent. Rasila se tais seuran maineen pilata aikanaan omilla hölmöyksillään! Edelleen jatkaa naisten kusettamista, uhkailee palstojen ylläpitäjiä rikosilmoituksilla ja esiintyy lakimiehen nimellä niin aika hyvin saa poistettua kommentteja.
        Kannattaa googlettaa karax ky niin löytyy enemmän juttua tyypistä, tosin sielläki puolet viesteistä poistettu.
        Toivottavasti Lepa sai pelastettua seuran maineen.


    • Anonyymi

      Hieno ottelu

    • Anonyymi

      Kyll mää voittasin?@@@!@@!@

    • Anonyymi

      Milloin tämä raiskaus on tapahtunut?🥴

    • Anonyymi

      Ei yllätä. Judo on tappelua ja tappelijat pitää kiertää kaukaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe