Mummoksi lapsiperheeseen

Näin ajatellut

Ei ole lähellä sukulaisia ja lapsenlapsiakin vain yksi.Nyt minulla olisi aikaa ja halua toimia mummona, kuunnella lapsia ja tulla jopa lapsenvahdiksi joskus illalla, että lapsen huoltaja tai perhe pääsee tuulettumaan.
Missä kannattaisi ilmoittautua? Onko tämmöistä toimintaa? Saattaisi olla hyväkin idea kun vaan sattuisi kemiat kohdalleen. En ole des kovin ronkeli ja pystyn vielä leipomaan parit sämpylät ja tein juuri komean joulukakun.
Kuka kaipaa kivaa mummoa?

5

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • aloittaja

        Etkö voisi hankkia nettitunnusta, josta teitä ei voi tunnistaa?

        Voisin joskus auttaa esim. lapsen sairastuessa tai muissa perheen kriittisissä tilanteissa. Asun aika lähellä kaupungin keskustaa ja perheessä on vaarikin. Hän on vielä työelämässä.

        Tietenkin on arveluttavaa heittäytyä tämmöiseen kun ollaan ihan tuntemattomia, mutta voihan sitä yrittää keksiä keinoja miten tulla tutuksi.

        Tiedän, että kaupungissa asuu paljon lapsiperheitä, joilla ei omaisia ja sukulaisia ole lähella.Omasta kokemuksesta tiedän miten vaikeaa elämä voi välillä lasten kanssa olla.
        Jos joku uskaltaa antaa tietonsa siten, ettei asianomaista voi tunnistaa, siitä se voisi lähteä.
        Itse olen ennakkoluuloton, mutta en tyhmän rohkea.


      • juoponvinkki
        aloittaja kirjoitti:

        Etkö voisi hankkia nettitunnusta, josta teitä ei voi tunnistaa?

        Voisin joskus auttaa esim. lapsen sairastuessa tai muissa perheen kriittisissä tilanteissa. Asun aika lähellä kaupungin keskustaa ja perheessä on vaarikin. Hän on vielä työelämässä.

        Tietenkin on arveluttavaa heittäytyä tämmöiseen kun ollaan ihan tuntemattomia, mutta voihan sitä yrittää keksiä keinoja miten tulla tutuksi.

        Tiedän, että kaupungissa asuu paljon lapsiperheitä, joilla ei omaisia ja sukulaisia ole lähella.Omasta kokemuksesta tiedän miten vaikeaa elämä voi välillä lasten kanssa olla.
        Jos joku uskaltaa antaa tietonsa siten, ettei asianomaista voi tunnistaa, siitä se voisi lähteä.
        Itse olen ennakkoluuloton, mutta en tyhmän rohkea.

        entäs jos molemmat teette vaikka ilmaiseen hotmailiin sähköpostiosoitteet ja jatkatte siellä yhteydenpitoa?

        sehän on ihan sama kuka ne osoitteet täällä näkee kun lakkaatte niiden käytön heti kun olette saaneet puhelinnumerot tms toisiltanne jotta voitte jutella paremmin.

        tää nyt oli yks juopon vinkki vaan.

        idea on tällaisen tollojuoponkin mielestä hieno, parhaita mitä palstalla näkee.yleensä vaan jutellaan väkivallasta ja rikoksista.

        kerrankin jotain positiivista.


      • palstoihin
        juoponvinkki kirjoitti:

        entäs jos molemmat teette vaikka ilmaiseen hotmailiin sähköpostiosoitteet ja jatkatte siellä yhteydenpitoa?

        sehän on ihan sama kuka ne osoitteet täällä näkee kun lakkaatte niiden käytön heti kun olette saaneet puhelinnumerot tms toisiltanne jotta voitte jutella paremmin.

        tää nyt oli yks juopon vinkki vaan.

        idea on tällaisen tollojuoponkin mielestä hieno, parhaita mitä palstalla näkee.yleensä vaan jutellaan väkivallasta ja rikoksista.

        kerrankin jotain positiivista.

        ja muihinkin foorumeihin voi kirjautua ihan keksityllä nimellä/nimimerkillä. Ja sähköpostinkin saa noihin palstoihin, joten alkuun voi sitä luottamusta hankkia tarvittaessa ihan anonyyminä.


    • larpukka

      Monella ei varmaan ole tuollaista mummoa, millaisen haluaisi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe