Varasteleva ystävätär

oli paras ystävätär

varasti minulta useaan otteeseen, usein jäi kiinni. Hänestä tuli entinen ystävätär. Meni vuosi, meni toinenkin, tuli tämä ja pyysi anteeksi. Annoin anteeksi, mutten enää luottanut. Hän jäi taas kiinni että varasti minulta. Enää emme ole ystävättäret kuin puhelimessa joskus. Tänne hän ei kehtaa enää tulla ja jos tuleekin, käsken jättää takkinsa ja kassinsa ulos. Nyt hänellä uusi ystävätär, josta tuli minunkin ystävätär. Kerroin tälle uudelle hänen tavoistaan, olinko ilkeä, epälojaali? Vähän nolottaa, mutta halusin varoittaa uutta ystävätärtäni, ettei häneltäkin ala katoilemaan tavaroita. Ystävättäreni oli hauska ja kiva, miksi varastaa?

3

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä..

      kleptomania on sairaus.

    • ystävä....

      Kurjaa katsoa vierestä, kun toinen varastelee. Ei vissiin kaupoista, mutta ainakin minulta pikkuasioita. Huomatessani hänen vieneen minulta jotakin suutun ja alan "etsimään" tavaraa vimmatusti ja johan tavara taas jostakin kumman syystä kohta löytyy paikasta josta jo katsoin useaan otteeseen. Tätä on jatkunut siitä asti kun tutustuin häneen. Kurja juttu, mutta kleptomania tosiaan on sairaus. Silloin kun en hänen "kepposiaan" kestä en pyydä häntä luokseni kylään. Kleptomania on todella raastava ominaisuus ja pilaa todella pahasti muuten hienon ihmisen maineen!

      Voi olla, että mitta täyttyy joku kerta niin pahasti, että lauon asiat suoraan päin näköä.

    • vaikka eri asia

      Mulla oli kans tosi hyvä ystävätär. Lyöttäytyi oikeen läheiseksi mulle, soitteli jatkuvasti ja ehdotteli kaikkea kivaa, tuli joskus lahjan kanssa käymään ihan vaan piristääkseen, sosiaalinen ja hauska ja kiva kaveri.

      Kunnes selvisi, että tää kaikki oli pelkkää esitystä, koska hän oli kaveria mulle päästäkseen lähemmäs mun miestä. Hänen pääajatuksensa oli varastaa multa mies. Onneksi mies ei ole tavara jolla ei ole omaa tahtoa. Niinpä tämä nykyään entinen ystävätär poltti erittäin pahasti näppinsä, kun yhteisen illanvieton aikana halusi keskustella mieheni kanssa syrjemmällä ja valehteli tälle että minä muka haukun häntä tälle feikkiystävä-ämmälle, ja hänestä se on niin kauheaa, koska mieheni on niin ihana ja auttavainen ja komeakin, että jos vain hänet haluaisi tuollainen mies, kyllä saisi ja heti.

      Ei tajunnut varastelunhaluinen, että mun ja miehen suhde ei ollutkaan millään tavalla naarmuilla vaan että kaikesta aina puhutaan ja todellakin tiedetään, mitä toinen toisistamme ajattelemme. Niin tuli kylmää vettä niskaan ämmälle, kun mieheni vastasi, että eipä kuullosta ollenkaan vaimoltani, taidat olla joko väärässä tai sitten hiukan omituinen. Voidaan asia selvittää heti vaimoni kanssa. Arvatenkaan "ystävätär" ei palannut enää ulkoa sisälle, vaan lähti samantien, eikä ole enää hänestä näkynyt eikä kuulunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe