Stephenie Meyer

huoh...

Olen lukenut Houkutus kirjan vaikka kuinka monta kertaa.. Aina se kirja vetää miulta jalat alta.. :D Ja nyt odotan kuin kuutanousevaa jatko kirjaa, Uusikuu kirjaa, että se ilmestyy tammikuun loppulla suomeks.. Huoh.. :) Ja siitä viel ilmestyy jossain vaihees kolmas kirja suomeks.. Jei.. :D

Onkohan muitakin odottajia vai olenko ainut pimahtanu? :)

38

7054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =>

      Et oo pimahtanut. oon itsekin hulluna siihen kirjaan ja tunnen pari muutakin. :)

      • future...

        Mistä kirja kertoo? :D
        Olen kuullut kirjan mainittavan, mutta en ole tutustunut kirjaan sen tarkemmin. :D


      • huoh...
        future... kirjoitti:

        Mistä kirja kertoo? :D
        Olen kuullut kirjan mainittavan, mutta en ole tutustunut kirjaan sen tarkemmin. :D

        ..lukea kyseinen kirja jos oot yhtään kiinnostunu tälläsestä scifi/fantasia kirjoista.. :)


      • 123
        huoh... kirjoitti:

        ..lukea kyseinen kirja jos oot yhtään kiinnostunu tälläsestä scifi/fantasia kirjoista.. :)

        Luin tuon kirjan eilen. Aivan uskomaton! Olen lukenut
        aika paljon kirjoja, mutta Houkutus oli aivan paras.
        Nyt olen kirjaston jonotuslistalla New Mooniin ja Eclipseen, jotka ovat Houkutuksen jatko-osia.

        Suosittelisin kirjaa vaikka ei olisikaan kiinnostunut fantasiasta yms. scifistä!

        Houkutusta ei kyllä kannata aloittaa lukemaan koeviikolla, koska ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen.


      • =)=)
        123 kirjoitti:

        Luin tuon kirjan eilen. Aivan uskomaton! Olen lukenut
        aika paljon kirjoja, mutta Houkutus oli aivan paras.
        Nyt olen kirjaston jonotuslistalla New Mooniin ja Eclipseen, jotka ovat Houkutuksen jatko-osia.

        Suosittelisin kirjaa vaikka ei olisikaan kiinnostunut fantasiasta yms. scifistä!

        Houkutusta ei kyllä kannata aloittaa lukemaan koeviikolla, koska ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen.

        mikä ikäryhmä kohteena?


      • huoh...
        123 kirjoitti:

        Luin tuon kirjan eilen. Aivan uskomaton! Olen lukenut
        aika paljon kirjoja, mutta Houkutus oli aivan paras.
        Nyt olen kirjaston jonotuslistalla New Mooniin ja Eclipseen, jotka ovat Houkutuksen jatko-osia.

        Suosittelisin kirjaa vaikka ei olisikaan kiinnostunut fantasiasta yms. scifistä!

        Houkutusta ei kyllä kannata aloittaa lukemaan koeviikolla, koska ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen.

        Kirjaa ei voi jättää kesken.. Olen sen huomannut. Monta kertaa sen olen lukenut, joka kerta olen huomannut että aika menee sen kirjan kanssa tosi nopeesti. Uusi kuu ilmestyy tammikuun loppulla suomeks. Kolmanneseta kirjasta en tiedä millon sen ilmestyy suomeks. Siinä menee varmaan viel hetki. Mikä se on suomeks? Anteeks tyhmä kysymys.. :D Haluan lukea ne suomeks..


      • moonmadness
        huoh... kirjoitti:

        Kirjaa ei voi jättää kesken.. Olen sen huomannut. Monta kertaa sen olen lukenut, joka kerta olen huomannut että aika menee sen kirjan kanssa tosi nopeesti. Uusi kuu ilmestyy tammikuun loppulla suomeks. Kolmanneseta kirjasta en tiedä millon sen ilmestyy suomeks. Siinä menee varmaan viel hetki. Mikä se on suomeks? Anteeks tyhmä kysymys.. :D Haluan lukea ne suomeks..

        Mieki ihan ihastunu kyseiseen kirjaan ja odottelen jatko-osia. Ihanan romanttista ja se pääosassa olevaan tyttöön pystyy samastumaan, kun hän ei ole mikään "kaunotar". Aah.. Olisipa minunkin elämäni kuin siinä kirjassa. :)Se kolmannen kirjan nimi on varmaan auringon pimennys tai jokin sellainen. Enkun kielinen nimi: eclipse. Kolmannen kirjan jälkeekin tulee ilmeisesti jatko osia! :D
        http://en.wikipedia.org/wiki/Stephenie_Meyer


      • hurahtanut.
        future... kirjoitti:

        Mistä kirja kertoo? :D
        Olen kuullut kirjan mainittavan, mutta en ole tutustunut kirjaan sen tarkemmin. :D

        Molemmat olen lukenut, joululahjaksi sain nyt uuden kuun. Aivan mahtavia, uusi kuu vain surullisempi, tosin lopussa tippa tuli linssiin


    • twilight-lover

      moikkelis.. täällä on kyllä toinenkin pimahtanut.. oon lukenu Houkutuksen varmasti noin 5 kertaa ainakin tai enemmänkin.. en oo enää pysyny laskuissa :D
      Joka kerta lukukokemus on samanlaine.. nauran ja itken ja tärisen ja käyn lähellä pyörtymistä... heh!! Uuttakuuta ootin ihan sekona mutta nyt sitä julkasupäivää on taas kerran siirretty ja sain nyt tarpeekseni oottamisesta aijon ostaa sen englanniks.. ja kolmannen samoin.. ootan myös aika innolla sitä Houkutus elokuvaa... vaikka tosin toi Edwardin näyttelijään en ole aivan tyytyväinen... mutta joka tapauksessa pakkohan se on nähdä! heh!!

    • high_speed

      Houkutus oli aivan ihana kirja. Olen lukenut sen varmaan jo neljään kertaan ja aina olen yhtä lumoutunut siihen.

      Tietäisikö ketään mistä näitä muita Stephenie Meyerin kirjoja saisi? Uusikuu- ja Eclipse-kirjoja kaipailisin :)

    • tiedoton116

      ..että milloin toi eclipse tulee suomeksi? ja sitten vielä että mikä kirja on se ns."Edwardin Houkutus". :) Ite oon yleensä tosi reilusti koneella, mutta silloin kun Houkutusta tai Uutta Kuuta luen, nii kyllä jää kaikki tietsikat iha reunaan x))

    • nen-nu

      Tänää joululahjaksi sain uusikuu kirjan. Suomalaisesta kirjakaupasta sen saa jo.

      • huoh...

        Ai sitä saa jo?! Pitää täs lähtee joskus kaupunkiin ja ostaamaan sitä.. :D


      • <3
        huoh... kirjoitti:

        Ai sitä saa jo?! Pitää täs lähtee joskus kaupunkiin ja ostaamaan sitä.. :D

        Uusikuu oli myös ihana kirja! Ehkä jopa parempi. Tosin se oli synkempi ja surullisempi. Istumalihakset on vieläkin arat lukumaratoonin jäljiltä! :D Kirja loppu niin jännään kohtaan, että jatko-osien odottaminen tulee olemaan rasittavaa. Eclipse:n sais kyllä jo enkuksi... Tuossa kolmannesta kirjasta http://www.stepheniemeyer.com/eclipse.html


      • huoh..
        <3 kirjoitti:

        Uusikuu oli myös ihana kirja! Ehkä jopa parempi. Tosin se oli synkempi ja surullisempi. Istumalihakset on vieläkin arat lukumaratoonin jäljiltä! :D Kirja loppu niin jännään kohtaan, että jatko-osien odottaminen tulee olemaan rasittavaa. Eclipse:n sais kyllä jo enkuksi... Tuossa kolmannesta kirjasta http://www.stepheniemeyer.com/eclipse.html

        sie tykkäsit siit? mie en oo viel kerinny saaha sitä suomeks...just täs meinasin et jos joku ois sen lukenu et oliks se mitenkä hyvä. joitenkin mielestä jatko osat ei vält oo niin kauheen hyviä. ite ootan uudenkuun lukemista tosi paljon. eli sie tykkäsit? :)


    • hurahtanut.

      Ihania kirjoja molemmat, luin uuden kuunkin

    • hurahtanu.

      Sama viesti tulikin kaksi kertaa?

    • huoh..

      Tässä just sain luettua kyseisen kirjan ja se oli... Mahtava!.... En tiiä mut jossain määrin houkutus oli iha pikkusen parempi mut kyl tuo Uusikuu kyl kuuluu myös täl hetkel niihi kärkipäähän..

      • Sira.

        Kyllä se Uusikuu voittaa Houkutuksen. Selittäisin vielä miksi, mutta en halua spoilata ketään.

        Oli muuten yllätys kun löysin Uusikuun kaupasta. Stephen Kingin Mustaa tornia menin ostamaan ja huomasin hyllyllä Uusikuun. Ja kun kirja oli vielä alennuksessa, niin oli ikään kuin pakko ostaa kirja.

        Täytyy sanoa, että odotan sitä "Houkutus-mutta-Edwardin-kulmasta"-kirjaa.


      • hurahtanut.
        Sira. kirjoitti:

        Kyllä se Uusikuu voittaa Houkutuksen. Selittäisin vielä miksi, mutta en halua spoilata ketään.

        Oli muuten yllätys kun löysin Uusikuun kaupasta. Stephen Kingin Mustaa tornia menin ostamaan ja huomasin hyllyllä Uusikuun. Ja kun kirja oli vielä alennuksessa, niin oli ikään kuin pakko ostaa kirja.

        Täytyy sanoa, että odotan sitä "Houkutus-mutta-Edwardin-kulmasta"-kirjaa.

        Mäkin odotan Houkutusta Edwardin näkökulmasta


      • nuuttu
        Sira. kirjoitti:

        Kyllä se Uusikuu voittaa Houkutuksen. Selittäisin vielä miksi, mutta en halua spoilata ketään.

        Oli muuten yllätys kun löysin Uusikuun kaupasta. Stephen Kingin Mustaa tornia menin ostamaan ja huomasin hyllyllä Uusikuun. Ja kun kirja oli vielä alennuksessa, niin oli ikään kuin pakko ostaa kirja.

        Täytyy sanoa, että odotan sitä "Houkutus-mutta-Edwardin-kulmasta"-kirjaa.

        "Houkutus edvardin näkökulmasta" (tai sen suuntasta) mikä se on? Ja koska se ilmestyy??


      • Nimetön
        nuuttu kirjoitti:

        "Houkutus edvardin näkökulmasta" (tai sen suuntasta) mikä se on? Ja koska se ilmestyy??

        Moikka! Midnight sun on siis houkutus edwardin näkökulmasta, Stephenie Meyer on ilmoittanut että tässä projeksitta saattaa vierähtää montakin vuotta koska alkuperäinen houkutus kirja sarja on etusialla. Midnight sun:n ensimmäisen luvun englanniksi voi käydä lukemassa tältä sivulta : http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_chapter1.pdf


      • fucker bird
        Nimetön kirjoitti:

        Moikka! Midnight sun on siis houkutus edwardin näkökulmasta, Stephenie Meyer on ilmoittanut että tässä projeksitta saattaa vierähtää montakin vuotta koska alkuperäinen houkutus kirja sarja on etusialla. Midnight sun:n ensimmäisen luvun englanniksi voi käydä lukemassa tältä sivulta : http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_chapter1.pdf

        NII!!!! mä luin sen :D Mä vaa rakastan stephenie meyerin kirjoja ja Edwardia


    • mariah

      Olen itsekin täysin hurahtanut kyseisiin kirjoihin. Niin siitä vielä että luultavasti uusikuu tuntui vähän huonommalta aluksi kuin edeltäjänsä, siksi että edward oli niin paljon poissa kuvioista.(itse ainakin ikävöin edwardia koko ajan)Kuitenkin lopussa odotus palkitsi, eikä uusikuu jäänyt edeltäjänsä varjoon!
      Niin siis olin kysymässä kolmannesta osasta. Löytyykö mistään tietoa kyseisen kirjan (eclipse)suomenkielisestä julkaisemisesta? En malta odottaa...

      • vampyyrihullu

        Oih, minä niin rakastan niitä kirjoja


      • ^-^
        vampyyrihullu kirjoitti:

        Oih, minä niin rakastan niitä kirjoja

        Minäkin pidän kovasti näistä kirjoista


      • >.<
        ^-^ kirjoitti:

        Minäkin pidän kovasti näistä kirjoista

        Aivan samaa mieltä!! Bellan on pakko valita Edward!!!! PAKKO!!!!!!!!!!!11


    • wappidappi

      Mutta hohoi että mä odotan sitä elokuvaa joka tulee houkutuksesta!!

      • Hikarua

        Minäkin odotan innolla elokuvaa! ^^ On se kyl karua ku ensin toivon että olisi kesä, ja nyt kun se on niin sitten toivonkin, että olisi jo joulukuu, koska se elokuva ilmestyy 12.12. jos oikeen muistan.. :D


      • Nimetön
        Hikarua kirjoitti:

        Minäkin odotan innolla elokuvaa! ^^ On se kyl karua ku ensin toivon että olisi kesä, ja nyt kun se on niin sitten toivonkin, että olisi jo joulukuu, koska se elokuva ilmestyy 12.12. jos oikeen muistan.. :D

        Juu elokuva tulee 12.12 stephenie meyerin sivuilta saa tosi paljon tietoa.
        Mutta kun en hirveen hyvä englannissakaan ole niin tietääkö joku millon Eclipse tulee suomeksi ? :> Siis mielettömän hyviä kirjoja on Houkutus ja Uusikuu.Heti kun Houkutus loppui niin oli pakko käydä ostamassa Uusikuu. :D
        Houkutus oli ehkä aavistuksen parempi koska siinä Edward ja Bella oli enemmän yhdessä :)


      • nimetön 898
        Nimetön kirjoitti:

        Juu elokuva tulee 12.12 stephenie meyerin sivuilta saa tosi paljon tietoa.
        Mutta kun en hirveen hyvä englannissakaan ole niin tietääkö joku millon Eclipse tulee suomeksi ? :> Siis mielettömän hyviä kirjoja on Houkutus ja Uusikuu.Heti kun Houkutus loppui niin oli pakko käydä ostamassa Uusikuu. :D
        Houkutus oli ehkä aavistuksen parempi koska siinä Edward ja Bella oli enemmän yhdessä :)

        Jep, totta! Uusikuussa oli koko ajan ikävä Edwardia...


      • Nimetön

        joo, Twilight elokuva joka on siis suomeksi Houkutus, joka on taas suomenettu ihan päin honkia, niin asiaan siis se houkutus elokuva lmestyy suomessa 13.2.2009 varmaa tietoa. harmi siihen menee viel pari kuukaut. en malta oottaa!! :D


    • noodles

      Meyerin kirjat on aivan mielettömän hyviä. Luin juuri äsken loppuun kirjan Uusikuu. Se oli ihana, tosin houkutus oli parempi. Kävin katsomassa milloin kolmas osa ilmestyy suomeksi, ja se ilmestyy lokakuussa. Miten sinne asti jaksaa oottaa.... Nuo kirjat ovat IHANIA! Pää vieläki pilvessä... :DD Et ole pimahtanut etkä ainoa. :D

    • ZiiidaZ

      Minäki ootan kolmatta kirjaa innolla ku rakastuin uusikuu ja houkutus kirjoihin tässähä on hyvä nyt kun elokuva ja kirja kumpikin tulossa ;D ootan kyyneleet silmissä! et oo pimahtanu :P

    • aina......
    • Nainen, 25v.

      Hei, onneksi olkoon mahtavan hyvästä mausta!

      Oon lukenut sarjan kaikki neljä osaa englanniksi (Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn) ja nyt olen jo toisella kierroksella. Täytyy sanoa, että loppua kohden tunnelma vain tiivistyy! ;)

      Hurahdin ihan totaalisesti, ostettuani hetken mielijohteesta kivan kansikuvan ja takakansitekstin perusteella ensimmäisen osan kahvihetkikirjaksi. Tuntia myöhemmin kävin ostamassa muutkin osat :) Englanninkieliset versiot ovat niin paljon parempia kuin suomentajan omien aivoitusten värittämät kieliversiot. Näin myös muissakin kirjoissa, nykyään luen kaikki kirjani englanniksi.

      Ja sanoisin, että kirjat ovat myös aikuisille tarkoitettu, mutta ehkä tarvitaan annos lapsenmielisyyttä, jotta ymmärtää (ja kestää) puheet kouluajoista.

    • Windy0

      Anteeksi kun liityn tähän keskusteluun vielä näinkin myöhään. Mua vaan todella kiinnostais tietää MIKÄ siinä Twilightissa on niin ihmeellistä ja kiehtovaa teidän fanien mielestä? En ole hurahtanut Twilightiin mutten sitä vihaakaan. Utelias vain olen.

    • Misert

      Kaikki 4 luettuna ja kaks ekaa löytyy omasta hyllystä. =) Toki hankintalistalla on myös 2 viimestä. :P

      Henk. koht. UUsikuu on PALJON parempi ja sitä seuraavat, koska niissä on enemmän Jacobia kuin Houkutuksessa. :P Edwardia en voi sietää, on liian täydellinen. Jake.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe