Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Millainen on kalatmies

Fisumieheen retkahtanut

Kalastaminen on kivaa puuhaa,mutta kuinka kauan oikeasti kannattaa jatkaa.
Nähdessämme valtava vetovoima,lämmintä ja rohkeaa yhdessäoloa.Vastakappaleeni ehdottomasti,miehiä ollut ja mennyt mutta erityisen rakas tämä ystävä on:)
Viesteihin vastaa joskus,joskus ei-ymmärrän perhetilanne on molemmilla mitä on ja pysyy.Pyyteli pikkujouluihin,en päässyt ja ymmärsi...mutta onko kalamiehet tuuliviirejä ja aina monta kierroksessa?vai eikö tämä sielujeni kanssa yhtyvä kalamies sittenkään ole se mitä tunnen....
Kerropa kalamies retkahdatko heti ja helposti vai onko tämä kissa hiirileikki ominaista kalaa?

23

5372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo ja katselee kaukaa

      rakkautta ensi silmäyksellä. Nautin rauhallisuudesta ja seksistä valtavasti.

      • on romanttisuuteen

        taipuvainen ja herkistynyt kaikkinaisille flirttauksille,jotka tulevat kauniimman sukupuolen suunnalta. Koska hän on ujo hän haluaisi myös kokeilla rajojaan ja sitä kautta kasvattaa itseluottamustaan. Hän haluaisi siinä samalla kun kertoo hellimmät tunteensa kerätä myös kokemusta ihanien muistojen armaaseen arkistoonsa.


      • olen
        on romanttisuuteen kirjoitti:

        taipuvainen ja herkistynyt kaikkinaisille flirttauksille,jotka tulevat kauniimman sukupuolen suunnalta. Koska hän on ujo hän haluaisi myös kokeilla rajojaan ja sitä kautta kasvattaa itseluottamustaan. Hän haluaisi siinä samalla kun kertoo hellimmät tunteensa kerätä myös kokemusta ihanien muistojen armaaseen arkistoonsa.

        itse kalatmies, ja tuo pitää täysin paikkansa, mitä edellinen henkilö kertoi.


      • tuon ilmaisinkin
        olen kirjoitti:

        itse kalatmies, ja tuo pitää täysin paikkansa, mitä edellinen henkilö kertoi.

        ja ihan omakohtaisena kokemuksena lisäksi. Kun hellät tunteeni syksyllä pullahtivat pintaan, olin itsekin ymmälläni, mutta nyt taasen ymmärrän asioiden kokonaisvaltaisuuden.


      • Kalamies ei ole ujo
        tuon ilmaisinkin kirjoitti:

        ja ihan omakohtaisena kokemuksena lisäksi. Kun hellät tunteeni syksyllä pullahtivat pintaan, olin itsekin ymmälläni, mutta nyt taasen ymmärrän asioiden kokonaisvaltaisuuden.

        ... vaan tuon kaiken takana on merkille niin tyypillinen narsismi. Tunnen monta kalaherraa ja neitiä eikä yksikään heistä ole millään tavalla ujo. Ujouden taakse on helppo piiloutua.

        Sanoisinkin, että kala on kiva kaveri - let´s keep it that way ;) Muutoin sydän särkyy jossain vaiheessa. Ne kokemusten keräämiset elämänkirjaan todellakin satuttavat toista osapuolta.


      • ujous...
        tuon ilmaisinkin kirjoitti:

        ja ihan omakohtaisena kokemuksena lisäksi. Kun hellät tunteeni syksyllä pullahtivat pintaan, olin itsekin ymmälläni, mutta nyt taasen ymmärrän asioiden kokonaisvaltaisuuden.

        ... taitaa olla niin, että tuon kaiken takana on merkille niin tyypillinen narsismi. Tunnen monta kalaherraa ja neitiä eikä yksikään heistä ole millään tavalla ujo. Ujouden taakse on helppo piiloutua.

        Sanoisinkin, että kala on kiva kaveri - let´s keep it that way ;) Muutoin sydän särkyy jossain vaiheessa. Ne kokemusten keräämiset elämänkirjaan todellakin satuttavat toista osapuolta.


      • tuli lähetettyä vahingossa ...
        ujous... kirjoitti:

        ... taitaa olla niin, että tuon kaiken takana on merkille niin tyypillinen narsismi. Tunnen monta kalaherraa ja neitiä eikä yksikään heistä ole millään tavalla ujo. Ujouden taakse on helppo piiloutua.

        Sanoisinkin, että kala on kiva kaveri - let´s keep it that way ;) Muutoin sydän särkyy jossain vaiheessa. Ne kokemusten keräämiset elämänkirjaan todellakin satuttavat toista osapuolta.

        herjasi ensin ettei viesti kirjaantunut ja sitten eri otsikolla yritettynä menikin molemmat eetteriin. Anteeksi kovin tämä sähläys!


      • välttämättä niin
        tuli lähetettyä vahingossa ... kirjoitti:

        herjasi ensin ettei viesti kirjaantunut ja sitten eri otsikolla yritettynä menikin molemmat eetteriin. Anteeksi kovin tämä sähläys!

        paljon satuta,jos molemmat ovat samalla aallonpituudella ja perheellisiä kumpikin omalla tahollaan ja osaavat pitää sen salaisuutena.


      • tietysti on.
        välttämättä niin kirjoitti:

        paljon satuta,jos molemmat ovat samalla aallonpituudella ja perheellisiä kumpikin omalla tahollaan ja osaavat pitää sen salaisuutena.

        Tuonlaatuiset loikkaukset voivat jopa piristää omaa suhdetta, joka on niin jähmettynyt paikoilleen.


      • haihtua,kun on
        ujous... kirjoitti:

        ... taitaa olla niin, että tuon kaiken takana on merkille niin tyypillinen narsismi. Tunnen monta kalaherraa ja neitiä eikä yksikään heistä ole millään tavalla ujo. Ujouden taakse on helppo piiloutua.

        Sanoisinkin, että kala on kiva kaveri - let´s keep it that way ;) Muutoin sydän särkyy jossain vaiheessa. Ne kokemusten keräämiset elämänkirjaan todellakin satuttavat toista osapuolta.

        saanut rutistaa toista kalanpuolikasta 20 sekunttia ja huomaa rutistuksensa seuraukset.


    • Merkki tähtikartalla

      itse olet.
      Omat kokemukseni Fisumiehestä huonoja.
      Alkaa lämpimän ihanasti, suorastaan ylistävästi, kaikki on niin superihanaa..
      Mutta ei se kauan kestä. Ainakaan Kalalle pääsääntöisesti sopimattoman (vesimies) merkin kanssa ei huuma jatku kauan.
      Kala alkaa ampua toisenlaisia totuuksia: toisesta alkaa löytyä ikäviä vikoja, ja toinen on syypää aina kaikkeen. Jopa Kalan itsensä keittämiin soppiin.
      Kokemukseni mukaan Fisumies on katkera marttyyriluonne.
      Itse olen tullut tulokseen, mitä ruusunpunaisemmin alkaa suurella ihastelulla, sitä suuremmin lopahtaa kuin lehmän häntä.

      Mutta jos edustat jotain muuta kuin omaakin elämää kaipaavaa Ilman merkkiä (vesimies, kaksonen, vaaka), voivat kokemuksesi kenties olla toisenlaiset. Jaksat ehkä paremmin elää vain häntä varten, kuin esim. minä veskarinaisena.

      • kalaanen

        mitä itse halusit siltä sukupuolelta...?
        Ei Rakkaudessa seksi ole aina tärkein...


      • pelkkä luu-ranko

        Ajatuksia herätti tuo kysymys...kysyitkö koskaan mihin hän sinua tarvitsi,tai mitä hän ajatteli sinusta...?


      • siitä,ettäolet

        joutunut harjoittelukappaleen asemaan. Kyllä joka miehellä pitäisi olla ensin sellainen,johon voisi purkaa pahemmat paineet niin uusi orastava suhde toimisi sitten paljon paremmin ja osaisi ottaa huomioon toisenkin eikä turhanpäiten loukkaisi.


    • Olen romanttinen, hellä ja herkkä mies...
      Sydämelläni haluan olla hellä mies naiselleni...
      Minulla ei ole laumaa naisia ympärilläni eikä kerroksessa, joten "Fisumiehesi" ei ole ollut aito kalat -mies...

      • jaksaa olla

        kiltti joulunakin.Ei hänjuo liikaa nesteitä ja viihtyy parhaiten oman kultansa kainalossa. Lipeäkalat ovat erikseen ja sopivat samanluonteiselle naisenpuolikkaalle.


      • jaksaa olla kirjoitti:

        kiltti joulunakin.Ei hänjuo liikaa nesteitä ja viihtyy parhaiten oman kultansa kainalossa. Lipeäkalat ovat erikseen ja sopivat samanluonteiselle naisenpuolikkaalle.

        Todella hellä ja herkkä mies olen...
        Minulle on sydämessäni tärkeintä se että naiseni saa suloisia nautintoja kaikin tavoin yhdessäolosta... siis ensin nainen ja vasta sitten omat nautintohalut...
        Jonkun mielestä olen huono mies kun haluan saattaa naiseni hurmioon ennen itseäni...
        Minulle suo valtavia henkisiä nautintoja se kun huomaan naisen saavan matkustaa suloiselle nautintojen huipulle...


      • myös sitä,
        Salmonman kirjoitti:

        Todella hellä ja herkkä mies olen...
        Minulle on sydämessäni tärkeintä se että naiseni saa suloisia nautintoja kaikin tavoin yhdessäolosta... siis ensin nainen ja vasta sitten omat nautintohalut...
        Jonkun mielestä olen huono mies kun haluan saattaa naiseni hurmioon ennen itseäni...
        Minulle suo valtavia henkisiä nautintoja se kun huomaan naisen saavan matkustaa suloiselle nautintojen huipulle...

        että mieskin osaa tarvittaessa itkeä. Mikä sen suloisempaa kuin itkeä yhdessä kultansa kainalossa silloin, kun on paha olla ja kultakimpale vielä vastaa siihen samalla mitalla. Näin kävi kalaisena miehenä mulle,kun olin pahoittanut skorpparittaren mielen ja voi sitä anteeksiantamisen ja saamisen ihanuutta.


      • myös sitä, kirjoitti:

        että mieskin osaa tarvittaessa itkeä. Mikä sen suloisempaa kuin itkeä yhdessä kultansa kainalossa silloin, kun on paha olla ja kultakimpale vielä vastaa siihen samalla mitalla. Näin kävi kalaisena miehenä mulle,kun olin pahoittanut skorpparittaren mielen ja voi sitä anteeksiantamisen ja saamisen ihanuutta.

        Hellyyteen ja herkkyyteen kuuluu myös itkeminen, mutta sen itkemisen syy ei saa olla teennäinen..
        Voi itkeä ilosta ja surusta...myös paha mieli saa aikaan itkun...
        Ja sekin saa aikaan itkun kun on onnellinen ja saanut kumppaninsa huomaamaan millaisen miehen kanssa hän elää...
        "ITKU PITKÄSTÄ ILOSTA"... on varteenotettava mielenilmaisu kenelle tahansa...


    • kokemusta valitettavasti on

      En yleensä harrasta yleistyksiä (heh), mutta tässä kohtaa on todettava, että jos eteeni tupsahtaa kalat -mies, harkitsen erittäin tarkkaan kannattaako mieheen tutustua muutoin kuin kaverimielessä.

      Seurustelin 2,5 vuotta kalat -miehen kanssa ja alku oli aivan ihanaa. Tunsin olevani kuningatar, olimme molemmat aivan toistemme lumoissa. Alkuun en huomannut, että mitään olisi edes ollut vialla. Mutta kun leikkimieliset mustasukkaisuuskohtaukset ja ”vieraat mies -epäilyt” jatkuivat yli vuoden seurustelun jälkeenkin, alkoivat ne jo hieman huolestuttamaan. Lisäksi huomasin, että tietyissä tilanteissa hän sopivasti jätti kertomatta asioita läheisilleen eli ei suoranaisesti valehdellut, mutta ei myöskään kertonut asioiden oikeaa laitaa.

      Minulle alkoi pikkuhiljaa muodostua mielikuva herran todellisesta luonteesta. Hän oli aina ehdottoman oikeassa, eikä suostunut tulemaan vastaan omissa näkemyksissään. Hänen epäluuloisuutensa kaiversi suhdettamme jo alusta alkaen ja narsistinen luonne paljastui pikku hiljaa suhteen edetessä. Lisäksi hänen epäterveelliset elämäntavat alkoivat vähitellen vaivaamaan; liikunta ei kiinnostanut, mutta herkut, olut ja viini kyllä maistuivat. Kaiken huipuksi exäni epäluotettavuus todentui seurustelumme jälkeen, sillä hän lähetteli minulle romanttisia ja vihjailevia viestejä, vaikka olikin jo uudessa suhteessa!

      Eron jälkeen luulin itsekin olevani väärässä omien mielipiteitteni kanssa. Onneksi on ihania ystäviä, jotka palauttivat uskon itseeni. Ja vasta silloin tajusin konkreettisesti kuinka paha olo minulla oli koko suhteessa ollut.
      Erikoisinta tässä on se, että myös ystävieni vaikeat ja henkisesti pahiten satuttaneet suhteet olivat olleet juuri Kalat -miehien kanssa. Jopa samaa horoskooppia edustava ystäväni välttelee itsekin kalamiehiä! Kaikkihan ovat tietty yksilöitä, eikä yleistyksiä kannattaisi tehdä. Mutta tämän asian suhteen olen yllättynyt useammin kuin kerran...

      • ueyrtw

        paitsi että elän suhteessa kalat-miehen kanssa, pitkä suhde takana. Hän on ihana, kaikki on sitä mieltä...mutta tuo asiosta kertomatta jättäminen, osittainen totuus, liikunnan olematon harrastaminen, aina oikeassa oleminen, toisen ollenkaan noteeraminen...kaikki niin totta, että en voi jaksaa enää.
        Sitten ei voi puhua, jos jotain kysyy..taitaa olla muutakin takana tai järkyttävää mustasukkaisuutta. Ja olut maistuu..no, toivotaan että kaikki selvii, mut pahalta näyttää.


      • minäkään
        ueyrtw kirjoitti:

        paitsi että elän suhteessa kalat-miehen kanssa, pitkä suhde takana. Hän on ihana, kaikki on sitä mieltä...mutta tuo asiosta kertomatta jättäminen, osittainen totuus, liikunnan olematon harrastaminen, aina oikeassa oleminen, toisen ollenkaan noteeraminen...kaikki niin totta, että en voi jaksaa enää.
        Sitten ei voi puhua, jos jotain kysyy..taitaa olla muutakin takana tai järkyttävää mustasukkaisuutta. Ja olut maistuu..no, toivotaan että kaikki selvii, mut pahalta näyttää.

        Huonoja kokemuksia kaloista on ja varsinkin toi mustasukkaisuus ja salailu. Mut useinhan niillä jotka on liian mustasukkaisia, on itsellään jotain peiteltävää eli tekee itse samaa mitä epäilee puolison tekevän. Säälittävää.


      • kalaherralle
        ueyrtw kirjoitti:

        paitsi että elän suhteessa kalat-miehen kanssa, pitkä suhde takana. Hän on ihana, kaikki on sitä mieltä...mutta tuo asiosta kertomatta jättäminen, osittainen totuus, liikunnan olematon harrastaminen, aina oikeassa oleminen, toisen ollenkaan noteeraminen...kaikki niin totta, että en voi jaksaa enää.
        Sitten ei voi puhua, jos jotain kysyy..taitaa olla muutakin takana tai järkyttävää mustasukkaisuutta. Ja olut maistuu..no, toivotaan että kaikki selvii, mut pahalta näyttää.

        ainakaan kalja maistu. Siitä tulee vaan täysinäinen olo ja nuppi menee sekaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2142
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      36
      1823
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1516
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1432
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe