Eli ei toimi esim. youtuben sivusto (tai muuten toimii, mutta heti kun laittaa sen videon pyörimään niin sivustolla on kaikki ihan sekaisin ja valkoinen tausta yms.) sekä irc-galleriasta huomasin ettei näy oma kuva ja muitakin ongelmia löytynyt... Mikä voi olla vialla, tuolla youtuben sivustolla lukee
"Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player." Tuon omasta mielestä asensin koneelle, mutta ei se siltikään tunnu toimivan.. Kertokaapa te viisaammat!
Kiitos!
Mikä vialla?
nimetönnnn
2
354
Vastaukset
kiittele. Meinaatko että joku viitsii ruveta arvailemaan mikä käyttis ja selain sulla on käytössä? Emmie uso.
- Markus3d
Videot jäävät näkymättä, jos java ei ole käytössä. Java pitää sallia kyseisen sivun kanssa, jos videoita mielii katsoa.
Kyllä sitten pitäisi pelittää, kun kerran flash on jo koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876