Moi!
Meillä 1v ja 4 kk vanha lapinkoira uros. Nyt alkanut lähteä alusvillaa. En muista miten karvanlähtö oli viime vuonna, mutta kun poju oli silloin pentu. Muistelisin, että keväällä lähti reilusti. Voiko nämä etelän lauhat säät tehdä sen, että karva lähtee jo nyt, vaikka talvi on vasta alussa? Onko kokemuksia?
Karvanlähtö
5
933
Vastaukset
- lyhytkarvainen koira tulossa
säästä. Minun luokseni tuli asumaan talveksi karkeakarvainen saksanseisoja marraskuussa sitä ennen asui koirahäkissä niin karvanlähtö tuli tammikuussa. Joskus muina talvena sillä mahtava turkki varsinkin tammikuussa, se asui ylä-lapissa.
- Koivuli
Mulla toisella uroksella lähtee pohjavillat aina näin joulun alla ja sitten poika on vähissä karvoissa melkein koko talven. Kunnon turkki on sitten kasvanut kesälle ja pohjavillaa tullut runsaasti.
- slk
Kiitti näistä kommenteista. En nyt varaa aikaa eläinlääkärille turhaan. Tuntui vaan hassulta, kun talvi on alkamassa ja karvat on lähdössä. Täytyy alkaa pitämään kirjaa myös noista karvanlähdöistä.
- Karvakasan äippä
Itellä kohta 4vee lapinkoira uros ja nyt lähtee villaa aika hyvin. Muina vuosina heitelly turkkiaan vasta keväällä mutta veikkaan että ilmasta johtuen irtoilee jo nyt. Ja samaapa ihmetteli naapurin rouva omalla koirallaan joka kuitenkin on aivan eri rotua :)
- Suomenlapinkoirafani
En ole täysin varma mutta mielestäni karvanlähtöaika voi tulla ihan milloin vain.
Meilläkin koiralla tulee paaaaaljon karvaa silloinko on sen aika. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391