Yhdistyneiden kansakuntien kehitysohjelman (UN Development Program, UNDP) Kuuban paikallinen edustaja Susan Mcdade onnitteli Kuubaa keskiviikkona YK:n kehitysohjelman menestyksellisestä toteuttamisesta.
"Kuuba on investoinut voimavaroja ihmisten hyvinvointiin tavalla, joka ansaitsee onnittelut", sanoi Mcdade Havannan kansainvälisessä lehdistökeskuksessa pidetyssä konferenssissa.
Hän viittasi erityisesti Kuuban väestön pidentyneisiin elinaikaodotuksiin, kuubalaisten luku- ja kirjoitustaidon sekä maan alkeis- ja peruskoulutuksen korkeaan tasoon ja perushyödykkeiden kulutuksen kasvuun.
YK arvostaa kommunistisen
5
225
Vastaukset 5
- T Urpo
Takapajulassa ei kuolla enää ennen aikojaan,
jokunen toveri on jopa oppinut LUKEMAAN!!!!
No hemmetti.
Kauppaankin on saatu terttu banaaneja, jotka
on myyty nomenklatuuralle eli Fidelin suvulle.
Hyvin menee!!!
Veli perii vallan ja kansa taputtaa!!!!!
Kiväärit selän takana. - texkiller
pitäisi tälläiseen "julkilausumaan" suhtautua? eihän tästä kauaa ole kun euroopan neuvosto tuomitsi kommunismin rikollisena.
minä ainakin suhtaudun suht skeptisenä nykyiseen YK:hon. se on menettänyt sen alkuperäisen tarkoituksensa ja muuttunut sekavaksi byrokratiaviidakoksi, jossa julistuksia tehtailevat niin roistovaltiot kuin omia etujaan ajavat teollisuusmaatkin. YK:n pitäisi vain keskittyä sotien ehkäisyyn ja rauhanturvaamiseen. kaikkinainen muu höpsötys vain syö sen jo ennestään haurasta uskottavuutta. humanitaariset ohjelmat pitäisi jättää jollekin puolueettomalle taholle kuten punainen risti.annettu, ei voi kauhalla pyytää" :))! Lukisit hyvä
mies(!) joskus muutakin kuin Iltistä tai Hymyä !- texkiller
vom kirjoitti:
annettu, ei voi kauhalla pyytää" :))! Lukisit hyvä
mies(!) joskus muutakin kuin Iltistä tai Hymyä !ihan kohdallaan?
minä kirjoitin vain mielipiteeni asiasta. mikset sinä tekisi samoin? vai eikö kyvyt riitä kuin tuollaiseen hampaattoman louskutteluun?
Alkaako castrolla ote heltiään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981505Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10629- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461