Neuvolassa ja lääkärillä usein annetaan itkeskevälle/huutavalle vauvalle diagnoosiksi koliikki.
Vauvan oireilun takana voi olla allergia
Koliikkidiagnoosin saaneille
1
790
Vastaukset
- ....
...mutta ainakaan meillä ei mitään allergiaan viittaavia oireita ole ollut, eli kakka on täysin normaalia (ei vihreää kuten yleensä allergioissa), ei mitään ihottumia (kuten yleensä allergioissa), eikä mitään muitakaan allergiaan viittaavia oireita, PAITSI mahakivut, jotka voisivat olla allergiaa, mutta niissäkin kun aikataulu on se, että JOKA IKINEN ilta klo 19-20 alkaa ja loppuu klo 22-23. Allergiassahan kivut pitäisi alkaa aina kun allergisoivaa tekijää tulee kehoon (eli äidinmaito, tms).
Joten kyllä ainakin meillä tuo on ihan täysin koliikkia, joka kaiken lisäksi alkaa nyt lopulta vähän helpottamaan, heti samalla viikolla kun 3kk tuli täyteen (viikko 14).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161