Koliikkidiagnoosin saaneille

voi olla väärä diagnoosi

Neuvolassa ja lääkärillä usein annetaan itkeskevälle/huutavalle vauvalle diagnoosiksi koliikki.

Vauvan oireilun takana voi olla allergia

1

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

...mutta ainakaan meillä ei mitään allergiaan viittaavia oireita ole ollut, eli kakka on täysin normaalia (ei vihreää kuten yleensä allergioissa), ei mitään ihottumia (kuten yleensä allergioissa), eikä mitään muitakaan allergiaan viittaavia oireita, PAITSI mahakivut, jotka voisivat olla allergiaa, mutta niissäkin kun aikataulu on se, että JOKA IKINEN ilta klo 19-20 alkaa ja loppuu klo 22-23. Allergiassahan kivut pitäisi alkaa aina kun allergisoivaa tekijää tulee kehoon (eli äidinmaito, tms).

Joten kyllä ainakin meillä tuo on ihan täysin koliikkia, joka kaiken lisäksi alkaa nyt lopulta vähän helpottamaan, heti samalla viikolla kun 3kk tuli täyteen (viikko 14).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe