Jäin huumeista kiinni ja vasikoin muut osalliset, miten muutenkaan olisin toiminut, en halunnut linnaa, enkä jäänyt vasikoinnista kiinni, ei siitä jää kiinni jos kieltää tarpeeksi monta kertaa sen. Nyt olen vapaalla ja syön sivuraiteella vankilaruuan sijasta. Oma etu ennen muita.
Olen vasikka
16
3702
Vastaukset
- mikä oli nyt
viestisi pointti??
ai, että saisit kaikki muutkin vasikoimaan???
jos oisit niin oikeasti tehnyt et varmaan sitä olisi kenellekkään kertonut...
TROLLI!!!- saada
muita "vasikoimaan"?
- Oma etu ennen muita
saada kirjoitti:
muita "vasikoimaan"?
En häpeä vasikointiani, niin muutkin olisivat tehneet, jos olisivat tarpeeksi älykkäitä. Olen järjen en voiman mies, enkä halunnut viettää vuosia elämästäni uhoovien tatska kundien kanssa. Elämässä on tilanteita jotka erottavat tyhmät järkevistä ja tämä oli sellainen.
- Terve järki
Oma etu ennen muita kirjoitti:
En häpeä vasikointiani, niin muutkin olisivat tehneet, jos olisivat tarpeeksi älykkäitä. Olen järjen en voiman mies, enkä halunnut viettää vuosia elämästäni uhoovien tatska kundien kanssa. Elämässä on tilanteita jotka erottavat tyhmät järkevistä ja tämä oli sellainen.
Ihmisen täytyy olla sairas jos pitää suunsa kiinni sen uhalla että elämä menee vuosiksi pilalle. Ei vasikoinnista jää kiinni, kun poliisi muutenkin kuuntelee ja kyttää, niin miten voidaan väittää että sinä olisit laverrellut. Nyt olen vapaa, enkä enään sotkeudu mihinkään mistä jäisin kiinni, eikä ystäväpiirikään ole vaihtunut, paitsi idiootit joita täytyy käydä katsomassa vankilassa. Jos teen rikoksia urpojen kanssa, niin miks en vasikois niitä tarpeen tullen.
- ei posset
Terve järki kirjoitti:
Ihmisen täytyy olla sairas jos pitää suunsa kiinni sen uhalla että elämä menee vuosiksi pilalle. Ei vasikoinnista jää kiinni, kun poliisi muutenkin kuuntelee ja kyttää, niin miten voidaan väittää että sinä olisit laverrellut. Nyt olen vapaa, enkä enään sotkeudu mihinkään mistä jäisin kiinni, eikä ystäväpiirikään ole vaihtunut, paitsi idiootit joita täytyy käydä katsomassa vankilassa. Jos teen rikoksia urpojen kanssa, niin miks en vasikois niitä tarpeen tullen.
vasikoi vaikka yllyttäisit "huumE" palstoilla....
- kanssaeläjä
ei posset kirjoitti:
vasikoi vaikka yllyttäisit "huumE" palstoilla....
Eikö kukaan tosiaan koskaan vasikoi.
- kannattaa joskus
Oma etu ennen muita kirjoitti:
vanha tuttuni paljasti kerran kännipäissään vasikoineensa huumekauppiasmiehensä, kun tämä alkoi käydä liian hankalaksi (väkivaltaa, paranoiaa, uhkasi tappaa jos jättää).
Mies meni piitkäksi aikaa vankilaan ja sillä aikaa nainen otti hatkat. Mies ei koskaan tajunnut asiaa ja nainen elää tänä päivänä onnellista perhe-elämää arvostettuna kansalaisena.
Vinkkinä vaan kaikille hakatuille rouville.
- defgy
olet tyhmä!! tuollainen ihminen ei ole ansainnut kavereita! anteeksi vaan mielipiteeni...
- se ei vahingoita
Eihän mun kaverit tiedä että mä oon vasikka, ja jos olisivat älykkäitä olisivat itse tehneet saman.
- Hienoa
se ei vahingoita kirjoitti:
Eihän mun kaverit tiedä että mä oon vasikka, ja jos olisivat älykkäitä olisivat itse tehneet saman.
Varmaan hienoa, kun ystävänä on idiootteja. Sun on pakko olla idiootti itsekin. Ainakaan itse en sietäisi kaltaisiasi idiootteja kavereina. (Onneksi ei ole sitä ongelmaa.) Etkä sä kyllä pysyisi silloin kauaa elävien kirjoissakaan...
Mutta joo, kertomuksesi kyllä oli niin selvästi alkoholin vauroittamien aivojesi tuotosta, joten se sen todellisuusarvosta.
Ps. Oli harvinaisen paskasti kirjoitettu fiktiivinen tarina.
Pps. Vasikka...Siitä muistuu mieleen kaunis "Still-kuva" mieleeni kun vasikka ottaa pomppua autosta päätyen asvalttiin...se oli jotain kaunista...ja todellista. Vierestä seuranneiden mummojen ilme mysökin oli muistamisen arvoinen. Muistaapa mummotkin, että vasikalla on paskainen loppu. - syyttömän kuoleman
Hienoa kirjoitti:
Varmaan hienoa, kun ystävänä on idiootteja. Sun on pakko olla idiootti itsekin. Ainakaan itse en sietäisi kaltaisiasi idiootteja kavereina. (Onneksi ei ole sitä ongelmaa.) Etkä sä kyllä pysyisi silloin kauaa elävien kirjoissakaan...
Mutta joo, kertomuksesi kyllä oli niin selvästi alkoholin vauroittamien aivojesi tuotosta, joten se sen todellisuusarvosta.
Ps. Oli harvinaisen paskasti kirjoitettu fiktiivinen tarina.
Pps. Vasikka...Siitä muistuu mieleen kaunis "Still-kuva" mieleeni kun vasikka ottaa pomppua autosta päätyen asvalttiin...se oli jotain kaunista...ja todellista. Vierestä seuranneiden mummojen ilme mysökin oli muistamisen arvoinen. Muistaapa mummotkin, että vasikalla on paskainen loppu.Kun sunlainen älykäs paranoidiskitsofreenikko lähtee vasikka jahtiin niin ihme ettet sä niitä mummoja tappanu. Tälleen kolleegana voin sanoa että ei mua ees epäilty, aina on luusereita jotka maksaa laskut, kun toiset taas on luotu menestymään.
- Kuolema...
syyttömän kuoleman kirjoitti:
Kun sunlainen älykäs paranoidiskitsofreenikko lähtee vasikka jahtiin niin ihme ettet sä niitä mummoja tappanu. Tälleen kolleegana voin sanoa että ei mua ees epäilty, aina on luusereita jotka maksaa laskut, kun toiset taas on luotu menestymään.
Höh. Ensinnäkään se vasikka ei kuollut, vaan sai vain ruumiinvamman. Toisekseen se vasikka ymmärsi, minkä takia se sai ruumiinvamman ja ymmärsi sen takia ja terveellisemmän tulevaisuutensa vuoksi olla nostamatta syytettä tällaisesta asianomistajarikoksesta. Kolmannekseen minä olin vain sivusta seuraaja tapahtumalle.
- sä tiedät sen
Kuolema... kirjoitti:
Höh. Ensinnäkään se vasikka ei kuollut, vaan sai vain ruumiinvamman. Toisekseen se vasikka ymmärsi, minkä takia se sai ruumiinvamman ja ymmärsi sen takia ja terveellisemmän tulevaisuutensa vuoksi olla nostamatta syytettä tällaisesta asianomistajarikoksesta. Kolmannekseen minä olin vain sivusta seuraaja tapahtumalle.
Harmi ettet saanu filmille että voisit näyttää opetusfilminä seurakunnan päiväkerhossa, koska jeesus ei ollut vasikka, muttei juudaskaan. Mitä hyötyy sustakaan olis kaverina, töllötelee hölmönä piripäiden ajotaitoja muttei itse vessassa uskalla käydä edes ovettomalla kusilaarilla.
- Vasikan loppu
sä tiedät sen kirjoitti:
Harmi ettet saanu filmille että voisit näyttää opetusfilminä seurakunnan päiväkerhossa, koska jeesus ei ollut vasikka, muttei juudaskaan. Mitä hyötyy sustakaan olis kaverina, töllötelee hölmönä piripäiden ajotaitoja muttei itse vessassa uskalla käydä edes ovettomalla kusilaarilla.
Aivan sama mitä ajattelet tai visioit.
Oleellista on, että näin kuinka vasikan käy ja opin ymmärtämään asian. Niin ikään opin ymmärtämään, miksi vasikalle käy noin ja ymmärsin sen olevan aivan oikein, sillä vasikka oli tilannut tapahtuman vasikoinnillaan.
Terve yhteiskunta ei vasikkoja kaipaa. - järki syistä
Vasikan loppu kirjoitti:
Aivan sama mitä ajattelet tai visioit.
Oleellista on, että näin kuinka vasikan käy ja opin ymmärtämään asian. Niin ikään opin ymmärtämään, miksi vasikalle käy noin ja ymmärsin sen olevan aivan oikein, sillä vasikka oli tilannut tapahtuman vasikoinnillaan.
Terve yhteiskunta ei vasikkoja kaipaa.Et sattumalta ole ollut mielenterveyshoidossa.
- Anonyymi
vitun vasikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778