Olen vasikka

Järjen nimissä

Jäin huumeista kiinni ja vasikoin muut osalliset, miten muutenkaan olisin toiminut, en halunnut linnaa, enkä jäänyt vasikoinnista kiinni, ei siitä jää kiinni jos kieltää tarpeeksi monta kertaa sen. Nyt olen vapaalla ja syön sivuraiteella vankilaruuan sijasta. Oma etu ennen muita.

16

3355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä oli nyt

      viestisi pointti??
      ai, että saisit kaikki muutkin vasikoimaan???
      jos oisit niin oikeasti tehnyt et varmaan sitä olisi kenellekkään kertonut...
      TROLLI!!!

      • saada

        muita "vasikoimaan"?


      • Oma etu ennen muita
        saada kirjoitti:

        muita "vasikoimaan"?

        En häpeä vasikointiani, niin muutkin olisivat tehneet, jos olisivat tarpeeksi älykkäitä. Olen järjen en voiman mies, enkä halunnut viettää vuosia elämästäni uhoovien tatska kundien kanssa. Elämässä on tilanteita jotka erottavat tyhmät järkevistä ja tämä oli sellainen.


      • Terve järki
        Oma etu ennen muita kirjoitti:

        En häpeä vasikointiani, niin muutkin olisivat tehneet, jos olisivat tarpeeksi älykkäitä. Olen järjen en voiman mies, enkä halunnut viettää vuosia elämästäni uhoovien tatska kundien kanssa. Elämässä on tilanteita jotka erottavat tyhmät järkevistä ja tämä oli sellainen.

        Ihmisen täytyy olla sairas jos pitää suunsa kiinni sen uhalla että elämä menee vuosiksi pilalle. Ei vasikoinnista jää kiinni, kun poliisi muutenkin kuuntelee ja kyttää, niin miten voidaan väittää että sinä olisit laverrellut. Nyt olen vapaa, enkä enään sotkeudu mihinkään mistä jäisin kiinni, eikä ystäväpiirikään ole vaihtunut, paitsi idiootit joita täytyy käydä katsomassa vankilassa. Jos teen rikoksia urpojen kanssa, niin miks en vasikois niitä tarpeen tullen.


      • ei posset
        Terve järki kirjoitti:

        Ihmisen täytyy olla sairas jos pitää suunsa kiinni sen uhalla että elämä menee vuosiksi pilalle. Ei vasikoinnista jää kiinni, kun poliisi muutenkin kuuntelee ja kyttää, niin miten voidaan väittää että sinä olisit laverrellut. Nyt olen vapaa, enkä enään sotkeudu mihinkään mistä jäisin kiinni, eikä ystäväpiirikään ole vaihtunut, paitsi idiootit joita täytyy käydä katsomassa vankilassa. Jos teen rikoksia urpojen kanssa, niin miks en vasikois niitä tarpeen tullen.

        vasikoi vaikka yllyttäisit "huumE" palstoilla....


      • kanssaeläjä
        ei posset kirjoitti:

        vasikoi vaikka yllyttäisit "huumE" palstoilla....

        Eikö kukaan tosiaan koskaan vasikoi.


      • kannattaa joskus
        Oma etu ennen muita kirjoitti:

        En häpeä vasikointiani, niin muutkin olisivat tehneet, jos olisivat tarpeeksi älykkäitä. Olen järjen en voiman mies, enkä halunnut viettää vuosia elämästäni uhoovien tatska kundien kanssa. Elämässä on tilanteita jotka erottavat tyhmät järkevistä ja tämä oli sellainen.

        vanha tuttuni paljasti kerran kännipäissään vasikoineensa huumekauppiasmiehensä, kun tämä alkoi käydä liian hankalaksi (väkivaltaa, paranoiaa, uhkasi tappaa jos jättää).
        Mies meni piitkäksi aikaa vankilaan ja sillä aikaa nainen otti hatkat. Mies ei koskaan tajunnut asiaa ja nainen elää tänä päivänä onnellista perhe-elämää arvostettuna kansalaisena.
        Vinkkinä vaan kaikille hakatuille rouville.


    • defgy

      olet tyhmä!! tuollainen ihminen ei ole ansainnut kavereita! anteeksi vaan mielipiteeni...

      • se ei vahingoita

        Eihän mun kaverit tiedä että mä oon vasikka, ja jos olisivat älykkäitä olisivat itse tehneet saman.


      • Hienoa
        se ei vahingoita kirjoitti:

        Eihän mun kaverit tiedä että mä oon vasikka, ja jos olisivat älykkäitä olisivat itse tehneet saman.

        Varmaan hienoa, kun ystävänä on idiootteja. Sun on pakko olla idiootti itsekin. Ainakaan itse en sietäisi kaltaisiasi idiootteja kavereina. (Onneksi ei ole sitä ongelmaa.) Etkä sä kyllä pysyisi silloin kauaa elävien kirjoissakaan...

        Mutta joo, kertomuksesi kyllä oli niin selvästi alkoholin vauroittamien aivojesi tuotosta, joten se sen todellisuusarvosta.

        Ps. Oli harvinaisen paskasti kirjoitettu fiktiivinen tarina.

        Pps. Vasikka...Siitä muistuu mieleen kaunis "Still-kuva" mieleeni kun vasikka ottaa pomppua autosta päätyen asvalttiin...se oli jotain kaunista...ja todellista. Vierestä seuranneiden mummojen ilme mysökin oli muistamisen arvoinen. Muistaapa mummotkin, että vasikalla on paskainen loppu.


      • syyttömän kuoleman
        Hienoa kirjoitti:

        Varmaan hienoa, kun ystävänä on idiootteja. Sun on pakko olla idiootti itsekin. Ainakaan itse en sietäisi kaltaisiasi idiootteja kavereina. (Onneksi ei ole sitä ongelmaa.) Etkä sä kyllä pysyisi silloin kauaa elävien kirjoissakaan...

        Mutta joo, kertomuksesi kyllä oli niin selvästi alkoholin vauroittamien aivojesi tuotosta, joten se sen todellisuusarvosta.

        Ps. Oli harvinaisen paskasti kirjoitettu fiktiivinen tarina.

        Pps. Vasikka...Siitä muistuu mieleen kaunis "Still-kuva" mieleeni kun vasikka ottaa pomppua autosta päätyen asvalttiin...se oli jotain kaunista...ja todellista. Vierestä seuranneiden mummojen ilme mysökin oli muistamisen arvoinen. Muistaapa mummotkin, että vasikalla on paskainen loppu.

        Kun sunlainen älykäs paranoidiskitsofreenikko lähtee vasikka jahtiin niin ihme ettet sä niitä mummoja tappanu. Tälleen kolleegana voin sanoa että ei mua ees epäilty, aina on luusereita jotka maksaa laskut, kun toiset taas on luotu menestymään.


      • Kuolema...
        syyttömän kuoleman kirjoitti:

        Kun sunlainen älykäs paranoidiskitsofreenikko lähtee vasikka jahtiin niin ihme ettet sä niitä mummoja tappanu. Tälleen kolleegana voin sanoa että ei mua ees epäilty, aina on luusereita jotka maksaa laskut, kun toiset taas on luotu menestymään.

        Höh. Ensinnäkään se vasikka ei kuollut, vaan sai vain ruumiinvamman. Toisekseen se vasikka ymmärsi, minkä takia se sai ruumiinvamman ja ymmärsi sen takia ja terveellisemmän tulevaisuutensa vuoksi olla nostamatta syytettä tällaisesta asianomistajarikoksesta. Kolmannekseen minä olin vain sivusta seuraaja tapahtumalle.


      • sä tiedät sen
        Kuolema... kirjoitti:

        Höh. Ensinnäkään se vasikka ei kuollut, vaan sai vain ruumiinvamman. Toisekseen se vasikka ymmärsi, minkä takia se sai ruumiinvamman ja ymmärsi sen takia ja terveellisemmän tulevaisuutensa vuoksi olla nostamatta syytettä tällaisesta asianomistajarikoksesta. Kolmannekseen minä olin vain sivusta seuraaja tapahtumalle.

        Harmi ettet saanu filmille että voisit näyttää opetusfilminä seurakunnan päiväkerhossa, koska jeesus ei ollut vasikka, muttei juudaskaan. Mitä hyötyy sustakaan olis kaverina, töllötelee hölmönä piripäiden ajotaitoja muttei itse vessassa uskalla käydä edes ovettomalla kusilaarilla.


      • Vasikan loppu
        sä tiedät sen kirjoitti:

        Harmi ettet saanu filmille että voisit näyttää opetusfilminä seurakunnan päiväkerhossa, koska jeesus ei ollut vasikka, muttei juudaskaan. Mitä hyötyy sustakaan olis kaverina, töllötelee hölmönä piripäiden ajotaitoja muttei itse vessassa uskalla käydä edes ovettomalla kusilaarilla.

        Aivan sama mitä ajattelet tai visioit.

        Oleellista on, että näin kuinka vasikan käy ja opin ymmärtämään asian. Niin ikään opin ymmärtämään, miksi vasikalle käy noin ja ymmärsin sen olevan aivan oikein, sillä vasikka oli tilannut tapahtuman vasikoinnillaan.

        Terve yhteiskunta ei vasikkoja kaipaa.


      • järki syistä
        Vasikan loppu kirjoitti:

        Aivan sama mitä ajattelet tai visioit.

        Oleellista on, että näin kuinka vasikan käy ja opin ymmärtämään asian. Niin ikään opin ymmärtämään, miksi vasikalle käy noin ja ymmärsin sen olevan aivan oikein, sillä vasikka oli tilannut tapahtuman vasikoinnillaan.

        Terve yhteiskunta ei vasikkoja kaipaa.

        Et sattumalta ole ollut mielenterveyshoidossa.


    • Anonyymi

      vitun vasikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe