Mikä on Kalatmiehen ongelma?

VaakaN82

Mikä sitä risoo??? mun mies on oikea ongelmatapaus, kun kaiken pitäisi olla hyvin niin sitten ei olekaan herralla itsellään hyvin, josta se lähin henkilö(minä) saan kuulla kunniani ja loukkaannun tottakai, josta mies taas suivaantuu.. älytön. Onko ratkasu sitten vahvuus,välinpitämättömyys ja oikeiden tunteiden poissulkeminen? pitääkö mies minua itsestäänselvyytenä melkein 8v seurustelun jälkeen? en kuitenkaan ole mikään kotihiiri, vaan melko menevää sorttia, eikä kumpaakaan kahleet kahlitse, ja luottamusta löytyy -ainakin vielä. samakuvio toistuu kerta toisensa jälkeen; mukavaa eloa n.1vko ja sitten yhtäkkiä hirvee riita, ja mistä.. ku sillä ei ookkaan mikään hyvin, ja vituttaa ja ärsyttää, ja elämä on perseestä. Mulla ei oo noin.. plaah, kohta nostan kytkintä, ei auta leipominen eikä mikään..

38

6951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olensitämieltä

      Kalatmies on KYLMÄ ja LIUKAS. Hän ui väyläänsä kallikoiden välissä ja kiertää taitavasti vastustajansa - nosta sinäkin kytkintä, leipominen ei auta.

      • VeskariN

        ei auta leipomisetkaan pidemmän päälle.
        tai voihan ne vähäksi aikaa auttaa, kunnes taas teet jotain väärin, olet taas syyllinen kaikkiin ongelmiin, niihinkin jotka ovat Kalaäijän omassa päässä.
        Olen nostanut kytkintä, ja päättänyt, että koskaan en enää ui kalan kanssa samoille vesille. Toisen syyttelyssä ja käsittämättömässä kielenkäytössä Kalat-äijästä jäi suorastaan mielenvikainen mielikuva. Alkoi kyllä ruusuisella lässytyksellä se suhde (mitä nyt ihan aluksi haukkui kaikki ex-tyttöystävät), oli niin ihanaa, minä olin niin ihana, kunnes lätsk..Yhtäkkiä sama runoilija haukkui minut päästä varpaisiin, ja kun suutuin, olin syyllinen kaikkeen. sama kävi pari kolme kertaa vielä tuon jälkeen, ja sitten nost.in todellakin kytkintä. Jättäen kalat-äijän marttyyrinä tietenkin syyttelemään ja itkemään, kuinka hänet on nyt jätetty ja jälleen häntä väärinkohdeltu. On varmaan panetellut minut samalla tavalla uusille hyväuskoisille saalilleen, niinkuin panetteli minulle ex:sä.
        Joten lähde, kun vielä olet nuori..Ongelmaa on tyypin omassa päässä.. Sinä et voi auttaa.
        Ja tuohon vapauden antoon sun muuhun..Kyllähän Kalalle pitää vapautta antaa, mutta kokemukseni mukaan ei halua kovasti antaa sitä toiselle osapuolelle. Elää epärealistisessa käsityksessä, että toinen on olemassa vain häntä varten, ja sovittaa koko hiton elämänsä hänen mukaansa!! Joten oikeasti äijää voi ärsyttää, että sulla on omia menoja. Eihän se sovi!
        Ilman merkit ei sovi Kaloille. Vetistelevät Ravut ja kotihiiriHärät tai Kauriit toimivat paremmin hermoheikkoherkistelijä Kalojen kanssa. He kun elävät parisuhteen kautta. Voi olla, että sinunkin Kalallesi maistuisi vaikka läheisriippuvaisen Kauriin leipoma kakku paremmin.


      • kauristytsy
        VeskariN kirjoitti:

        ei auta leipomisetkaan pidemmän päälle.
        tai voihan ne vähäksi aikaa auttaa, kunnes taas teet jotain väärin, olet taas syyllinen kaikkiin ongelmiin, niihinkin jotka ovat Kalaäijän omassa päässä.
        Olen nostanut kytkintä, ja päättänyt, että koskaan en enää ui kalan kanssa samoille vesille. Toisen syyttelyssä ja käsittämättömässä kielenkäytössä Kalat-äijästä jäi suorastaan mielenvikainen mielikuva. Alkoi kyllä ruusuisella lässytyksellä se suhde (mitä nyt ihan aluksi haukkui kaikki ex-tyttöystävät), oli niin ihanaa, minä olin niin ihana, kunnes lätsk..Yhtäkkiä sama runoilija haukkui minut päästä varpaisiin, ja kun suutuin, olin syyllinen kaikkeen. sama kävi pari kolme kertaa vielä tuon jälkeen, ja sitten nost.in todellakin kytkintä. Jättäen kalat-äijän marttyyrinä tietenkin syyttelemään ja itkemään, kuinka hänet on nyt jätetty ja jälleen häntä väärinkohdeltu. On varmaan panetellut minut samalla tavalla uusille hyväuskoisille saalilleen, niinkuin panetteli minulle ex:sä.
        Joten lähde, kun vielä olet nuori..Ongelmaa on tyypin omassa päässä.. Sinä et voi auttaa.
        Ja tuohon vapauden antoon sun muuhun..Kyllähän Kalalle pitää vapautta antaa, mutta kokemukseni mukaan ei halua kovasti antaa sitä toiselle osapuolelle. Elää epärealistisessa käsityksessä, että toinen on olemassa vain häntä varten, ja sovittaa koko hiton elämänsä hänen mukaansa!! Joten oikeasti äijää voi ärsyttää, että sulla on omia menoja. Eihän se sovi!
        Ilman merkit ei sovi Kaloille. Vetistelevät Ravut ja kotihiiriHärät tai Kauriit toimivat paremmin hermoheikkoherkistelijä Kalojen kanssa. He kun elävät parisuhteen kautta. Voi olla, että sinunkin Kalallesi maistuisi vaikka läheisriippuvaisen Kauriin leipoma kakku paremmin.

        ku kuulostaa NIIIIIIIN tutulta!!!!!!! nykyään ex. mutta pari vuotta seurusteltiin.


      • Dark angel

        Ihmettelen myös tuota Kalamiesten saamattomuutta - ei voi muuta kuin ihmetellä..ei kannata vaivata päätään moisella :):


    • rakastunut oinasnainen

      Kuulostaapa pahalta. Itsen olen oinas ja olen nyt n. viisi kuukautta seurustellut kalat-miehen kanssa. Tai siis molemmat tahoillaan vielä tällä hetkellä naimisissa (ero vireillä), mutta suhteemme on sellainen, että tuntuu olevan pääkin sekaisin, kun on niin rakastunut. Tämä mies on kuulemma noin vuoden mua piirittänyt ja nyt viimein sitten sai huomioni. Ja on juuri se unelmieni mies, kertakaikkiaan ihana. Mutta...nyt kun luin viestejä niin näyttää ettei oinas ja kalat sovi yhteen? Nykyinen mieheni, jonka kanssa erohakemus laitettu menemään, on rapu. Ja oon huomannut vuosien varrella että tämän merkin kanssa minä vahvana ja täysin tyypillisenä oinasluonteena ei sovita yhteen. Mutta onko sitten kalat pohjimmiltaan samanlainen ongelmapakkaus kuin rapumies?

      • olensitämieltä

        Juuri silloin kun olet tottunut siihen, että Kalatmies tarvitsee sinua, Kalatmies näyttää, että on riippumaton sinusta... Tämä häikäilemätön "sankari" pitää sinua orjanaan.


    • Nimetön

      hei, kalat vaikea....ainakin kaksoselle...käyppä astro.fi sivulla, ja lue kalojen tausta...pitää muutes hyvin paikkansa,mistä johtuu heidän vaikea mutta ihana luonnetyyppi. olen peräjälkeen 2 kalan kanssa seurustellut,ja ei kolmatta enään tule, ihania mutta niin vaikeita...

    • kuitenkin aito,

      kiltti ja rehellinen.Jos joskus mykkäkoulua muutama päivä seuraakin hänen mielensä pahoittamisesta,se johtuu vaan ujoudesta ja siitä, ettet aina itsekään kerro, mikä milloinkin mieltäsi painaa. Kyllä itse ainakin arvostan kalamiehen aitoutta, että näyttää tunteensa, jotka tulevat sydämestä, ei niitä muuntele eikä yritä olla muuta, mitä on. Kalamies aistiaa kyllä herkästi omat mielenmuutoksesesi juuri siksi,että hän ikäänkuin on tottunut siihen, että asiat pysyy ja paranee. Kun kaikki ei enää sujukaan samalla rutiinilla, tilanne on outo eikä hän sitä ensimmäiseksi kysymään ala, mistä kenkä puristaa.Itsellänikin kalanaherrana meni viikko ennen kuin rohkenin ruveta kyselemään, mistä vastapuolen mahdollinen äkkinäinen persoonallisuuden muutos ulospäin voisi johtua.

    • täysiä nössöjä

      laidasta lukien, munattomia ja mustasukkasia kuin pirut.viinakin maistuu ihan liikaa, vastuuta ei mielellään oteta ja eletään ihme haaveissa!kummia olioita!!!!!

      • mullakin on neljä

        lasta ja kaikki omaa tekoa. Viinan kanssa en myöskään läträile. Asiattomia yleistyksiä kaikkityynni.


      • naisia,jotka

        etsivät rikollisia ja murhamiehiä ikäänkuin turvakseen,kun pitävät muita munattomina.


      • no eti joku somali,äläkä siinä kitaja,kalat on aikusempia,ko muut merkit,turhaa prowoilet


      • nössö, mutta...
        harmanmaanromu kirjoitti:

        no eti joku somali,äläkä siinä kitaja,kalat on aikusempia,ko muut merkit,turhaa prowoilet

        itsekäs, ilkeä, mustasukkainen ja kiero kylläkin. Edellisen viestin kommentit kuvastavat hyvin kalat -miehen käyttäytymistä... kysyn vaan, tuleeko kyseisen herran kirjoituksista aikuisempi mielikuva - tuskin!


    • Tarkkatäti

      Oon lukenut, että Kalat ovat usein juoppoja ja/tai työttömiä.Mistä lie johtuu.

    • nii rauhotut

      • VaakaN82

        En innostu toisista sillä tavalla :) flirttailu auttaa, ja se riittää tälle naiselle. Nyt näyttää että kala uisi taas rauhallisesti eteenpäin?! ja kohta leivotaan yhdessä piparkakkutalo :D pitää vaan varautua silti, että yllättäviä käänteitä saattaa tulla, no sitten vaan lenkille..
        -Leipominen auttaa taas


      • yhden hyvän
        VaakaN82 kirjoitti:

        En innostu toisista sillä tavalla :) flirttailu auttaa, ja se riittää tälle naiselle. Nyt näyttää että kala uisi taas rauhallisesti eteenpäin?! ja kohta leivotaan yhdessä piparkakkutalo :D pitää vaan varautua silti, että yllättäviä käänteitä saattaa tulla, no sitten vaan lenkille..
        -Leipominen auttaa taas

        keinon,jota hänen naisvaikuttajansa voi kokeilla asioiden saattamiseksi oikeille urille. Ole loukkaantuvinasi jostain kalakaverisi ikävästä tempusta siten, että torjut esim.viikon ajan kaikki hänen hellät lähestymisyrityksensä. Koska hän ei ujona voi alkaa heti kysellä, mikä sua vaivaa,hän tulee viikon päästä itkien kaulaasi turhautuneena kysymään, mistä kenkä puristaa.Tällöin anteeksianto on molemminpuolista,kun vastaat samalla mitalla ja onni jatkuu suloisesti.


      • pitää olla niin vaikeaa
        yhden hyvän kirjoitti:

        keinon,jota hänen naisvaikuttajansa voi kokeilla asioiden saattamiseksi oikeille urille. Ole loukkaantuvinasi jostain kalakaverisi ikävästä tempusta siten, että torjut esim.viikon ajan kaikki hänen hellät lähestymisyrityksensä. Koska hän ei ujona voi alkaa heti kysellä, mikä sua vaivaa,hän tulee viikon päästä itkien kaulaasi turhautuneena kysymään, mistä kenkä puristaa.Tällöin anteeksianto on molemminpuolista,kun vastaat samalla mitalla ja onni jatkuu suloisesti.

        tässä taas yksi hyvä esimerkki kalojen toimintatavasta ja vielä jopa kalamieheltä itseltään! Eli miksi asioiden pitää olla niin vaikeaa, että pitää toimia KIEROSTI? Miksei voi sanoa suoraan, jos joku mättää? Itse arvostan rehellisyyttä ja toisen kunnioittamista enkä tykkää pelata minkäänlaisia pelejä toisen selän takana.

        Voi luoja teitä kaloja!!!

        Rehellisyys, luottamus ja toisen kunnioittaminen kuuluu hyvään ja toimivaan parisuhteeseen, valitettavasti sellaista ei voi saada kalamiehen kanssa.


      • mutta vain läheisilleen...
        yhden hyvän kirjoitti:

        keinon,jota hänen naisvaikuttajansa voi kokeilla asioiden saattamiseksi oikeille urille. Ole loukkaantuvinasi jostain kalakaverisi ikävästä tempusta siten, että torjut esim.viikon ajan kaikki hänen hellät lähestymisyrityksensä. Koska hän ei ujona voi alkaa heti kysellä, mikä sua vaivaa,hän tulee viikon päästä itkien kaulaasi turhautuneena kysymään, mistä kenkä puristaa.Tällöin anteeksianto on molemminpuolista,kun vastaat samalla mitalla ja onni jatkuu suloisesti.

        kavereilleen kala on liiankin lojaali! Puolisoaan kala pettää, mutta ei kavereita.


      • on todettava,
        pitää olla niin vaikeaa kirjoitti:

        tässä taas yksi hyvä esimerkki kalojen toimintatavasta ja vielä jopa kalamieheltä itseltään! Eli miksi asioiden pitää olla niin vaikeaa, että pitää toimia KIEROSTI? Miksei voi sanoa suoraan, jos joku mättää? Itse arvostan rehellisyyttä ja toisen kunnioittamista enkä tykkää pelata minkäänlaisia pelejä toisen selän takana.

        Voi luoja teitä kaloja!!!

        Rehellisyys, luottamus ja toisen kunnioittaminen kuuluu hyvään ja toimivaan parisuhteeseen, valitettavasti sellaista ei voi saada kalamiehen kanssa.

        ettei tuo neuvoni ollut kalakaverin keksintö, vaan skoputtaren kosto kalaherralleen, kun hän tunsi mielensä pahoitetuksi siksi, ettei asiat menneet skoputtaren toivomalla tavalla.


      • VaakaN82
        yhden hyvän kirjoitti:

        keinon,jota hänen naisvaikuttajansa voi kokeilla asioiden saattamiseksi oikeille urille. Ole loukkaantuvinasi jostain kalakaverisi ikävästä tempusta siten, että torjut esim.viikon ajan kaikki hänen hellät lähestymisyrityksensä. Koska hän ei ujona voi alkaa heti kysellä, mikä sua vaivaa,hän tulee viikon päästä itkien kaulaasi turhautuneena kysymään, mistä kenkä puristaa.Tällöin anteeksianto on molemminpuolista,kun vastaat samalla mitalla ja onni jatkuu suloisesti.

        En harrasta mököttämistä, mutta osaan olla kovakin.. tosin, nyt lähiaikoina olen ollut niin hellyyden kipeä kaikinpuolin, että janoan kosketusta ja olen liian heikko vastustamaan sitä. Ehkä kalat haluaa vastusta, who knows. Mutta, joskus kun olen torjunut hänet viikkokaupalla, niin vastaisku on ollut kuukausia kestävä selvittely ja kala on ollut todella loukkaantunut.. eikä sellasta jaksa. Mutta lupaan kokeilla, ja nyt olisi hyvä sauma, kun uuden vuoden riennot ei menny ihan putkeen..


      • ettei kumppanisi
        VaakaN82 kirjoitti:

        En harrasta mököttämistä, mutta osaan olla kovakin.. tosin, nyt lähiaikoina olen ollut niin hellyyden kipeä kaikinpuolin, että janoan kosketusta ja olen liian heikko vastustamaan sitä. Ehkä kalat haluaa vastusta, who knows. Mutta, joskus kun olen torjunut hänet viikkokaupalla, niin vastaisku on ollut kuukausia kestävä selvittely ja kala on ollut todella loukkaantunut.. eikä sellasta jaksa. Mutta lupaan kokeilla, ja nyt olisi hyvä sauma, kun uuden vuoden riennot ei menny ihan putkeen..

        vaan lue salaa näitä juttuja? Menee hyvä konsti vielä hukkaan.


    • mutta peittää sen...

      ystävällisyydellä! kommentoin jo eräässä aiemmassa keskustelussa samaa, mutta on suorastaan pakko laittaa uudellen, sillä törmäsin jälleen kerran viikko sitten samanmoiseen tilanteeseen - tällä kertaa hyvän ystäväni kalaherrapuoliso, ui toisen naisen liiveihin =( ja miehessä ei tietenkään ollut vikaa, yllättäen syyt löytyivätkin kaveristani!

      Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kalatmies on äärimmäisen ystävällinen, ja varsinkin vastakkaiselle sukupuolelle, ja joutuu sitä kautta vaikeisiin tilanteisiin. Näistä tilanteista kalat ei sitten toista loukkaamatta pääse eroon. Eli kalan itsensä mielestä hän on joutunut uhriksi, mutta muiden mielestä hän on antanut ymmärtää ja ymmärtää vielä antaakin ;)

      Eihän sitä nyt naista voi pulaan jättää, kyllä se oma vaimo jää takaa-alalle kun tulee uusi autettava eteen. Ja taas on kalat joutunut kärsimään vääryyttä, kun autettava ripustautuu kaulaan kiinni ja vaimo ei ymmärrä!

      Tämän vuoksi kalaa on muiden vaikea ymmärtää.

      Olen samaa mieltä aiemmin keskustelussa olleesta kommentista: kala on kiero vain puolisolleen - kavereille hän on liiankin lojaali.

      • että naisten pitäisi

        vaan ymmärtää, ettei toisen kultakalaa pidä mennä flirttailemaan, koska kalat ovat auttamishaluisia ihmisiä. Ja flirttinä voidaan ymmärtää kaikki vähänkin intiimimmät puheenaiheet.


      • aivottomia...
        että naisten pitäisi kirjoitti:

        vaan ymmärtää, ettei toisen kultakalaa pidä mennä flirttailemaan, koska kalat ovat auttamishaluisia ihmisiä. Ja flirttinä voidaan ymmärtää kaikki vähänkin intiimimmät puheenaiheet.

        ...sätkynukkeja, joita voi narusta vetää? Vai? Vastuuta ei mielestäni voi ulkoistaa naiselle, jos mies pettää sen vuoksi että hänelle on flirttailtu!!!


      • aivot on.
        aivottomia... kirjoitti:

        ...sätkynukkeja, joita voi narusta vetää? Vai? Vastuuta ei mielestäni voi ulkoistaa naiselle, jos mies pettää sen vuoksi että hänelle on flirttailtu!!!

        Ne sijaitsevat navan alapuolella. Kun vetää narusta,ne alkavat työskennellä.


      • että etenkin
        että naisten pitäisi kirjoitti:

        vaan ymmärtää, ettei toisen kultakalaa pidä mennä flirttailemaan, koska kalat ovat auttamishaluisia ihmisiä. Ja flirttinä voidaan ymmärtää kaikki vähänkin intiimimmät puheenaiheet.

        kalanaisten on tapana mennä puhumaan puolituttujen miesten kanssa intiimimpiä asioita, vaikka oma ukko odottaa kotona. Ehkä eivät kehtaa puhua niistä omalle miehelleen tai sitten saavat jotain tyydytystä kertoessaan ne vieraammille,kun samalla siinä hykertelevät jännityksestä,miten mies sitten niihin vastailee ja tulkitsee.


      • kyseessä
        että etenkin kirjoitti:

        kalanaisten on tapana mennä puhumaan puolituttujen miesten kanssa intiimimpiä asioita, vaikka oma ukko odottaa kotona. Ehkä eivät kehtaa puhua niistä omalle miehelleen tai sitten saavat jotain tyydytystä kertoessaan ne vieraammille,kun samalla siinä hykertelevät jännityksestä,miten mies sitten niihin vastailee ja tulkitsee.

        vain kalat -horoskoopin perusluonne...


      • kalanvonkaleelta
        että etenkin kirjoitti:

        kalanaisten on tapana mennä puhumaan puolituttujen miesten kanssa intiimimpiä asioita, vaikka oma ukko odottaa kotona. Ehkä eivät kehtaa puhua niistä omalle miehelleen tai sitten saavat jotain tyydytystä kertoessaan ne vieraammille,kun samalla siinä hykertelevät jännityksestä,miten mies sitten niihin vastailee ja tulkitsee.

        yks kalatyttö syksyllä kysäisi, että haluaisinko joskus uiskennella kauas pois vieraille vesille,kun hän halusi tietää,onko kaikki miehet samanlaisia.


      • se on varma
        kalanvonkaleelta kirjoitti:

        yks kalatyttö syksyllä kysäisi, että haluaisinko joskus uiskennella kauas pois vieraille vesille,kun hän halusi tietää,onko kaikki miehet samanlaisia.

        ne osaa vain taitavasti peittää luonteensa ja tyttöystävä raukka ei tiedä asiasta mitään. pahimmassa tapauksessa tuo omalle kullalle kukkia sen jälkeen kun on tullut vokottelemasta naapurin kaunista tyttöä.


      • surullista...

        Olen vastikään kokenut saman, 'oma kalani' ui 'vieraaseen verkkoon', tunnusti itse, mutta loppupelissä syyn sain minä niskoilleni, käänsi kaikki asiat minua vastaan, minä oli se petturi, vaikka en ollut tehnyt mitään pahaa. Odotin vaan kotona miestä retkeltänsä, kait sekin oli väärin!!


      • ettei kalalla
        surullista... kirjoitti:

        Olen vastikään kokenut saman, 'oma kalani' ui 'vieraaseen verkkoon', tunnusti itse, mutta loppupelissä syyn sain minä niskoilleni, käänsi kaikki asiat minua vastaan, minä oli se petturi, vaikka en ollut tehnyt mitään pahaa. Odotin vaan kotona miestä retkeltänsä, kait sekin oli väärin!!

        mitään ongelmaa ole tai ei ainakaan sitä tiedosta.Usein ongelman huomaakin pelkästään vastapuoli.


      • kalenterista
        ettei kalalla kirjoitti:

        mitään ongelmaa ole tai ei ainakaan sitä tiedosta.Usein ongelman huomaakin pelkästään vastapuoli.

        näkyy, milloin hän käy parhaiten pyydykseen ja on yllätettävissä rysän päältä.


      • Se Varma
        se on varma kirjoitti:

        ne osaa vain taitavasti peittää luonteensa ja tyttöystävä raukka ei tiedä asiasta mitään. pahimmassa tapauksessa tuo omalle kullalle kukkia sen jälkeen kun on tullut vokottelemasta naapurin kaunista tyttöä.

        Ah, ihanaa.. Totuudentorvet soi ja tuomionpasuunat raikaa... Saattaisiko olla ,että lajina yleensä ihmiselle erehdys on toisinaan lähes välttämätöntä...?


    • Nimetön

      Nämä merkit HARVOIN sopivat yhteen, molemmat tarvitsevat näet vahvemman kumppanin vierelleen.

      • VaakaN82

        Vaikeetaahan tää on ollu, mutta hyvin sopeutuvaisena vaakana, olen aina jotenkin, päätynyt ratkaisuun, että kalaherrani on kuitenkin parasta nyt.. kalassa on jotain, mikä pitää otteessa: mielikuvitus, haaveet, mystisyys, seksi;)? mikä kiehtoo ainakin minua. Tavallinen "kotielämä", kun alkaisi ahdistaa jo alkuunsa.
        Mutta tosiaan välillä olisi ihanaa, jos olisi helpompaa, kalan ja vaa-an yhteisymmärrys ei ole todellakaan itsestäänselvyys, me ainakin ymmärretään toisiamme ihan väärin, ja sitten taas ollaan. ja naisena haluaisin myös saada kalaltani "vakuuden" suhteen pysyvyydestä, vaikka saman katon alla asutaankin, suhde vaan etenee melko hitain askelin, ihan kuin kalat haluaisi säilyttää jonkilaisen avoimen oven.. ?


      • kauriinmerkki
        VaakaN82 kirjoitti:

        Vaikeetaahan tää on ollu, mutta hyvin sopeutuvaisena vaakana, olen aina jotenkin, päätynyt ratkaisuun, että kalaherrani on kuitenkin parasta nyt.. kalassa on jotain, mikä pitää otteessa: mielikuvitus, haaveet, mystisyys, seksi;)? mikä kiehtoo ainakin minua. Tavallinen "kotielämä", kun alkaisi ahdistaa jo alkuunsa.
        Mutta tosiaan välillä olisi ihanaa, jos olisi helpompaa, kalan ja vaa-an yhteisymmärrys ei ole todellakaan itsestäänselvyys, me ainakin ymmärretään toisiamme ihan väärin, ja sitten taas ollaan. ja naisena haluaisin myös saada kalaltani "vakuuden" suhteen pysyvyydestä, vaikka saman katon alla asutaankin, suhde vaan etenee melko hitain askelin, ihan kuin kalat haluaisi säilyttää jonkilaisen avoimen oven.. ?

        Itse seurustellu Kalaherran kanssa reilut puoli vuotta ja täysin menettänyt sydämeni. Kaikin puolin ihana suhde, mutta tosiaan todella hitaasti etenee. Ollaan puhuttu tulevaisuudesta kyllä, mutta silti tuntuu, että tää fisu haluaa pitää tietyn etäisyyden. Esimerkiksi soittaa hyvin harvoin, tekstaa kylläkin vähintään kerran päivässä. Itse voisin olla tiivimminkin yhteyksissä, mutta en uskalla, kun pelkään että ahdistelen. No, päivä kerrallaan eteenpäin.


      • *ei kissa-hiiri leikkejä*
        VaakaN82 kirjoitti:

        Vaikeetaahan tää on ollu, mutta hyvin sopeutuvaisena vaakana, olen aina jotenkin, päätynyt ratkaisuun, että kalaherrani on kuitenkin parasta nyt.. kalassa on jotain, mikä pitää otteessa: mielikuvitus, haaveet, mystisyys, seksi;)? mikä kiehtoo ainakin minua. Tavallinen "kotielämä", kun alkaisi ahdistaa jo alkuunsa.
        Mutta tosiaan välillä olisi ihanaa, jos olisi helpompaa, kalan ja vaa-an yhteisymmärrys ei ole todellakaan itsestäänselvyys, me ainakin ymmärretään toisiamme ihan väärin, ja sitten taas ollaan. ja naisena haluaisin myös saada kalaltani "vakuuden" suhteen pysyvyydestä, vaikka saman katon alla asutaankin, suhde vaan etenee melko hitain askelin, ihan kuin kalat haluaisi säilyttää jonkilaisen avoimen oven.. ?

        kolme vuotta takana ja sama kaava toistuu....Ollaan onnellisia ja kaikki on hyvin, kunnes eräänä päivänä kalat ottaa etäisyyttä ja saa riidan aikaiseksi ja häipyy omille teilleen joksikin aikaa. Odottaa vielä, että toinen osapuoli sitten ruikuttaa perään, vaikkei tiedä mistä koko riita alkoi.?? Olen sortunut tähän turhan anteeksipyytelyyn ja kalat on kylmä ja julma, kunnes en jaksa, enkä viitsi...Menee hetki, niin jo alkaa puhelimeen pudota ihania viestejä jne. Mikä tämä tarve on saada olla pois toisen luota? hänellä on liikkumatilaa ja omia menoja, mutta se ei sitten vissiin riitä-kkö? Mun menemiset onkin sitten syynin alla...Mustasukkainen on kun mikä ja se luo mieleen vanhan sanonnan..."Se joka toista pettä, se toista epäilee..." En aina ymmärrä, miksi tässä suhteessa roikun? Liikaa ymmärrystäkö? huonosta itsetunnosta se ei ainakaan johdu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1512
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1162
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      932
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe