Ystävyyssuhteista

rrapu

Kyselisin, että kuinka rapu ja kaksonen tulevat toimeen ystävyyssuhteessa? Hyviä ja huonoja puolia?

7

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaan sanoa sen että...

      Ravun ja Kaksosen ystävyyssuhde on joko hyvä, loistava, erinomainen tai sitten lämmin. Itselläni paras kaveri on kaksonen. Nykyää vaa on sillei, et kaksone on etääntyny ja jättäny omiin oloihin mut. Ravulla ja Kaksosella on kuitenki lämmin suhde, väljentyi se vähäsen tai tapahtu mitä vaa. Mun ja mun kaksoskaverin suhde on loistava, eenkä ikinä haluis luopuu siitä!

    • Nähnyt

      Kaksonen ei siedä Ravun asioiden hoitamista ja epäluotettavuutta.

      • Itse olen

        rapunainen jolle luotettavuus on aivan ykkös asioita. Ja asioiden hoidosta: minuun luotetaan niin kotona kuin töissä. Mun jälkiäni ei tarvii kenenkään tulla parsimaan. Eli en voi hyväksyä tuollaista väitettä!


      • kuule ole pelkästään

        asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.


      • krapunaikkonen
        kuule ole pelkästään kirjoitti:

        asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.

        Olen ollut kaksosen kanssa naimisissa 12v ja hyvin menee =)
        Tietenkin pientä ylä-ja alamäkeä on ollut,mutta kelläpä ei olisi?
        Ei se tähtimerkistä ole kiinni miten ihmiset tulevat toimeen. Kyllä siinä on monella muulla asialla merkityksensä.


    • taistelusuhde

      Kaksonen haluaa puhua, puhua ja puhua, analysoida kaikki asiat puhki - rapu taas ei. Siitä syntyy sellaisia väärinkäsityksiä että pois alta. Kaksonen on tehnyt asioista päätelmät jo ennen kuin rapu edes pääsee jyvälle missä mennään. Siinä kai se ilma ja vesimerkin ero.

      Molemmat ovat kuitenkin hyvin lämpimiä ja tunteellisia ihmisiä. Toinen tarvitsee hellyyttä ja toinen osaa sitä antaa. Kyllä ystävienkin kesken tarvitaan lämpöä ja hellyyttä!

    • on aina töissä

      ...kun Kaksonen haluaisi huomiota.

      Kaksonen haluaa puhua tunteistaan, Rapu näyttää ne muilla keinoin.

      Samanlainen huumori meilä on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe