Ystävyyssuhteista

rrapu

Kyselisin, että kuinka rapu ja kaksonen tulevat toimeen ystävyyssuhteessa? Hyviä ja huonoja puolia?

7

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaan sanoa sen että...

      Ravun ja Kaksosen ystävyyssuhde on joko hyvä, loistava, erinomainen tai sitten lämmin. Itselläni paras kaveri on kaksonen. Nykyää vaa on sillei, et kaksone on etääntyny ja jättäny omiin oloihin mut. Ravulla ja Kaksosella on kuitenki lämmin suhde, väljentyi se vähäsen tai tapahtu mitä vaa. Mun ja mun kaksoskaverin suhde on loistava, eenkä ikinä haluis luopuu siitä!

    • Nähnyt

      Kaksonen ei siedä Ravun asioiden hoitamista ja epäluotettavuutta.

      • Itse olen

        rapunainen jolle luotettavuus on aivan ykkös asioita. Ja asioiden hoidosta: minuun luotetaan niin kotona kuin töissä. Mun jälkiäni ei tarvii kenenkään tulla parsimaan. Eli en voi hyväksyä tuollaista väitettä!


      • kuule ole pelkästään

        asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.


      • krapunaikkonen
        kuule ole pelkästään kirjoitti:

        asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.

        Olen ollut kaksosen kanssa naimisissa 12v ja hyvin menee =)
        Tietenkin pientä ylä-ja alamäkeä on ollut,mutta kelläpä ei olisi?
        Ei se tähtimerkistä ole kiinni miten ihmiset tulevat toimeen. Kyllä siinä on monella muulla asialla merkityksensä.


    • taistelusuhde

      Kaksonen haluaa puhua, puhua ja puhua, analysoida kaikki asiat puhki - rapu taas ei. Siitä syntyy sellaisia väärinkäsityksiä että pois alta. Kaksonen on tehnyt asioista päätelmät jo ennen kuin rapu edes pääsee jyvälle missä mennään. Siinä kai se ilma ja vesimerkin ero.

      Molemmat ovat kuitenkin hyvin lämpimiä ja tunteellisia ihmisiä. Toinen tarvitsee hellyyttä ja toinen osaa sitä antaa. Kyllä ystävienkin kesken tarvitaan lämpöä ja hellyyttä!

    • on aina töissä

      ...kun Kaksonen haluaisi huomiota.

      Kaksonen haluaa puhua tunteistaan, Rapu näyttää ne muilla keinoin.

      Samanlainen huumori meilä on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe