Ystävyyssuhteista

rrapu

Kyselisin, että kuinka rapu ja kaksonen tulevat toimeen ystävyyssuhteessa? Hyviä ja huonoja puolia?

7

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaan sanoa sen että...

Ravun ja Kaksosen ystävyyssuhde on joko hyvä, loistava, erinomainen tai sitten lämmin. Itselläni paras kaveri on kaksonen. Nykyää vaa on sillei, et kaksone on etääntyny ja jättäny omiin oloihin mut. Ravulla ja Kaksosella on kuitenki lämmin suhde, väljentyi se vähäsen tai tapahtu mitä vaa. Mun ja mun kaksoskaverin suhde on loistava, eenkä ikinä haluis luopuu siitä!

• Nähnyt

Kaksonen ei siedä Ravun asioiden hoitamista ja epäluotettavuutta.

• Itse olen

rapunainen jolle luotettavuus on aivan ykkös asioita. Ja asioiden hoidosta: minuun luotetaan niin kotona kuin töissä. Mun jälkiäni ei tarvii kenenkään tulla parsimaan. Eli en voi hyväksyä tuollaista väitettä!

• kuule ole pelkästään

asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.

• krapunaikkonen
        kuule ole pelkästään kirjoitti:

asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.

Olen ollut kaksosen kanssa naimisissa 12v ja hyvin menee =)
        Tietenkin pientä ylä-ja alamäkeä on ollut,mutta kelläpä ei olisi?
        Ei se tähtimerkistä ole kiinni miten ihmiset tulevat toimeen. Kyllä siinä on monella muulla asialla merkityksensä.

• taistelusuhde

Kaksonen haluaa puhua, puhua ja puhua, analysoida kaikki asiat puhki - rapu taas ei. Siitä syntyy sellaisia väärinkäsityksiä että pois alta. Kaksonen on tehnyt asioista päätelmät jo ennen kuin rapu edes pääsee jyvälle missä mennään. Siinä kai se ilma ja vesimerkin ero.

Molemmat ovat kuitenkin hyvin lämpimiä ja tunteellisia ihmisiä. Toinen tarvitsee hellyyttä ja toinen osaa sitä antaa. Kyllä ystävienkin kesken tarvitaan lämpöä ja hellyyttä!

• on aina töissä

...kun Kaksonen haluaisi huomiota.

Kaksonen haluaa puhua tunteistaan, Rapu näyttää ne muilla keinoin.

Samanlainen huumori meilä on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      161
      8879
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      104
      4082
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3922
    4. 55
      3383
    5. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2724
    6. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      390
      2013
    7. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1927
    8. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      45
      1901
    9. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1891
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1531
    Aihe