Ystävyyssuhteista

rrapu

Kyselisin, että kuinka rapu ja kaksonen tulevat toimeen ystävyyssuhteessa? Hyviä ja huonoja puolia?

7

1372

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaan sanoa sen että...

Ravun ja Kaksosen ystävyyssuhde on joko hyvä, loistava, erinomainen tai sitten lämmin. Itselläni paras kaveri on kaksonen. Nykyää vaa on sillei, et kaksone on etääntyny ja jättäny omiin oloihin mut. Ravulla ja Kaksosella on kuitenki lämmin suhde, väljentyi se vähäsen tai tapahtu mitä vaa. Mun ja mun kaksoskaverin suhde on loistava, eenkä ikinä haluis luopuu siitä!

• Nähnyt

Kaksonen ei siedä Ravun asioiden hoitamista ja epäluotettavuutta.

• Itse olen

rapunainen jolle luotettavuus on aivan ykkös asioita. Ja asioiden hoidosta: minuun luotetaan niin kotona kuin töissä. Mun jälkiäni ei tarvii kenenkään tulla parsimaan. Eli en voi hyväksyä tuollaista väitettä!

• kuule ole pelkästään

asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.

• krapunaikkonen
        kuule ole pelkästään kirjoitti:

asioita hoitavia ja epäluotettavia... Oikeastaan, taisikin olla näinpäin, että Kaksonen on se menevämpi osapuoli, rapu se joka on enempi luotettava. Ehkä, rapu vain tuossa sun osalta sattu huomaamaan että kaksonen ei ole ku vaa leikkijä ja kääntäny selkänsä. Ja hei, vaikkei se tuosta johtuiskaa nii jokaikisellä on pientä epäluotettavuutta horoskoopista viis. Mut ravut on just näitä luotettavimpia sanon mä. Itte oon ravun kanssa olu jo 3 vuotta kohta puolii.

Olen ollut kaksosen kanssa naimisissa 12v ja hyvin menee =)
        Tietenkin pientä ylä-ja alamäkeä on ollut,mutta kelläpä ei olisi?
        Ei se tähtimerkistä ole kiinni miten ihmiset tulevat toimeen. Kyllä siinä on monella muulla asialla merkityksensä.

• taistelusuhde

Kaksonen haluaa puhua, puhua ja puhua, analysoida kaikki asiat puhki - rapu taas ei. Siitä syntyy sellaisia väärinkäsityksiä että pois alta. Kaksonen on tehnyt asioista päätelmät jo ennen kuin rapu edes pääsee jyvälle missä mennään. Siinä kai se ilma ja vesimerkin ero.

Molemmat ovat kuitenkin hyvin lämpimiä ja tunteellisia ihmisiä. Toinen tarvitsee hellyyttä ja toinen osaa sitä antaa. Kyllä ystävienkin kesken tarvitaan lämpöä ja hellyyttä!

• on aina töissä

...kun Kaksonen haluaisi huomiota.

Kaksonen haluaa puhua tunteistaan, Rapu näyttää ne muilla keinoin.

Samanlainen huumori meilä on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1364
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      460
      1084
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      161
      665
    4. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      47
      585
    5. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      188
      576
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      561
    7. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      41
      544
    8. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      533
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      40
      517
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      20
      516
    Aihe