onko tämä nyt joku yksittäishenkilö joka on laittanut lyhyen ajan sisällä tälle palstalle monta eri kamppulaa loukkaavaa aihetta. Vai onko kenties Kamppulan vihaajat ry nostanut päätään ja käynyt taisteluun Kamppulaa vastaan ;)
KAMPPULA-AIHEET
11
2065
Vastaukset
- että asia on näin...
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! - joka lähtöön
Itse en pidä kamppulasta enkä sinne ikinä muuttaisi, mutta alkaa jo oikeasti tympiä tämä aihe. Eiköhän tämä henkilö nyt ole jo kaikille tehnyt selväksi mitä mieltä on kamppulasta. Tiedoksi tälle tyypille: MEITÄ EI KIINNOSTA ENÄÄ KAMPPULAJUTUT!!!
- unho
sais tulla su-aamuna saluunaan kertomaan mielipiteitään kamppulasta, kunnon tukkapölly tekis varmasti hyvää
- joku pvä
käymään ihan missä tahansa päin kamppulaa ja kertomaan asiansa. Johan tämä mollaaminen saa riittää.
- se kerma....
...majailee...heh heh.Viestisi kertoi kaiken oleellisen...
- kuusiaidan parkkiksel
joku pvä kirjoitti:
käymään ihan missä tahansa päin kamppulaa ja kertomaan asiansa. Johan tämä mollaaminen saa riittää.
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
KAMPPULA! KAMPPULA!
- Luulen.
Henkilö joka tekee aloituksia kamppulasta
jatkuvasti.On hyvin henkisesti
sairas,ja tämä pimeä syksy/talvi vielä lisää
masennusta,joten tästä hän saa jotain lohtua
itselleen.Annetaan vain rauhassa kirjoitella
mutta ei vastata.Tätähän se on joka syksy ollut.- Uutista
Eipä tänne tarvii tulla lukemaan kamppulasta, uusimaassa on joka helvetin päivä jotaki rötöstä rattijuoppoutta, pahoinpitelyä tai muuta otsikkoa KAMPPULASTA !!! Kaikki mikä ei ole hitsattu tai valettu kiinni varastetaan!! Luuletteko siellä olevanne tavallisia tallaajia?? Luusereiden kermaa istuu saluunassa joka ikinen päivä kännissä joristen joutavia, töihin, jos sellainen harrastus on , mennään suoraan saluunasta. Työttömyys ja joutenolo peritään vanhemmilta geeneissä.Katsokaa itseänne ja hävetkää!!
Uutista kirjoitti:
Eipä tänne tarvii tulla lukemaan kamppulasta, uusimaassa on joka helvetin päivä jotaki rötöstä rattijuoppoutta, pahoinpitelyä tai muuta otsikkoa KAMPPULASTA !!! Kaikki mikä ei ole hitsattu tai valettu kiinni varastetaan!! Luuletteko siellä olevanne tavallisia tallaajia?? Luusereiden kermaa istuu saluunassa joka ikinen päivä kännissä joristen joutavia, töihin, jos sellainen harrastus on , mennään suoraan saluunasta. Työttömyys ja joutenolo peritään vanhemmilta geeneissä.Katsokaa itseänne ja hävetkää!!
eivät enää ylitä uutiskynnyksiä, kuin näillä palstoilla. Ei lehdissä.
- viitsi jauhaa
Uutista kirjoitti:
Eipä tänne tarvii tulla lukemaan kamppulasta, uusimaassa on joka helvetin päivä jotaki rötöstä rattijuoppoutta, pahoinpitelyä tai muuta otsikkoa KAMPPULASTA !!! Kaikki mikä ei ole hitsattu tai valettu kiinni varastetaan!! Luuletteko siellä olevanne tavallisia tallaajia?? Luusereiden kermaa istuu saluunassa joka ikinen päivä kännissä joristen joutavia, töihin, jos sellainen harrastus on , mennään suoraan saluunasta. Työttömyys ja joutenolo peritään vanhemmilta geeneissä.Katsokaa itseänne ja hävetkää!!
skeidaa. Oikea lollero ihmiseksi olet :)
- kommentoida
Joku on nyt hurahtanut tähän aiheeseen, joten annetaan hänen rypeä siinä ihan rauhassa. Ehkä häntä helpottaa, että saa "purkautua" tänne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511