KAMPPULA-AIHEET

kerpele saakeli

onko tämä nyt joku yksittäishenkilö joka on laittanut lyhyen ajan sisällä tälle palstalle monta eri kamppulaa loukkaavaa aihetta. Vai onko kenties Kamppulan vihaajat ry nostanut päätään ja käynyt taisteluun Kamppulaa vastaan ;)

11

2065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että asia on näin...

      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
      KAMPPULA! KAMPPULA!

    • joka lähtöön

      Itse en pidä kamppulasta enkä sinne ikinä muuttaisi, mutta alkaa jo oikeasti tympiä tämä aihe. Eiköhän tämä henkilö nyt ole jo kaikille tehnyt selväksi mitä mieltä on kamppulasta. Tiedoksi tälle tyypille: MEITÄ EI KIINNOSTA ENÄÄ KAMPPULAJUTUT!!!

    • unho

      sais tulla su-aamuna saluunaan kertomaan mielipiteitään kamppulasta, kunnon tukkapölly tekis varmasti hyvää

      • joku pvä

        käymään ihan missä tahansa päin kamppulaa ja kertomaan asiansa. Johan tämä mollaaminen saa riittää.


      • se kerma....

        ...majailee...heh heh.Viestisi kertoi kaiken oleellisen...


      • kuusiaidan parkkiksel
        joku pvä kirjoitti:

        käymään ihan missä tahansa päin kamppulaa ja kertomaan asiansa. Johan tämä mollaaminen saa riittää.

        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!
        KAMPPULA! KAMPPULA!


    • Luulen.

      Henkilö joka tekee aloituksia kamppulasta
      jatkuvasti.On hyvin henkisesti
      sairas,ja tämä pimeä syksy/talvi vielä lisää
      masennusta,joten tästä hän saa jotain lohtua
      itselleen.Annetaan vain rauhassa kirjoitella
      mutta ei vastata.Tätähän se on joka syksy ollut.

      • Uutista

        Eipä tänne tarvii tulla lukemaan kamppulasta, uusimaassa on joka helvetin päivä jotaki rötöstä rattijuoppoutta, pahoinpitelyä tai muuta otsikkoa KAMPPULASTA !!! Kaikki mikä ei ole hitsattu tai valettu kiinni varastetaan!! Luuletteko siellä olevanne tavallisia tallaajia?? Luusereiden kermaa istuu saluunassa joka ikinen päivä kännissä joristen joutavia, töihin, jos sellainen harrastus on , mennään suoraan saluunasta. Työttömyys ja joutenolo peritään vanhemmilta geeneissä.Katsokaa itseänne ja hävetkää!!


      • Uutista kirjoitti:

        Eipä tänne tarvii tulla lukemaan kamppulasta, uusimaassa on joka helvetin päivä jotaki rötöstä rattijuoppoutta, pahoinpitelyä tai muuta otsikkoa KAMPPULASTA !!! Kaikki mikä ei ole hitsattu tai valettu kiinni varastetaan!! Luuletteko siellä olevanne tavallisia tallaajia?? Luusereiden kermaa istuu saluunassa joka ikinen päivä kännissä joristen joutavia, töihin, jos sellainen harrastus on , mennään suoraan saluunasta. Työttömyys ja joutenolo peritään vanhemmilta geeneissä.Katsokaa itseänne ja hävetkää!!

        eivät enää ylitä uutiskynnyksiä, kuin näillä palstoilla. Ei lehdissä.


      • viitsi jauhaa
        Uutista kirjoitti:

        Eipä tänne tarvii tulla lukemaan kamppulasta, uusimaassa on joka helvetin päivä jotaki rötöstä rattijuoppoutta, pahoinpitelyä tai muuta otsikkoa KAMPPULASTA !!! Kaikki mikä ei ole hitsattu tai valettu kiinni varastetaan!! Luuletteko siellä olevanne tavallisia tallaajia?? Luusereiden kermaa istuu saluunassa joka ikinen päivä kännissä joristen joutavia, töihin, jos sellainen harrastus on , mennään suoraan saluunasta. Työttömyys ja joutenolo peritään vanhemmilta geeneissä.Katsokaa itseänne ja hävetkää!!

        skeidaa. Oikea lollero ihmiseksi olet :)


    • kommentoida

      Joku on nyt hurahtanut tähän aiheeseen, joten annetaan hänen rypeä siinä ihan rauhassa. Ehkä häntä helpottaa, että saa "purkautua" tänne...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe