Minä Lakkokenraali

Ruuneperi

Koko lauantain ja enemmänkin oli palsta epäkunnossa.

Meille näytettiin, ettei kirjoittajia tarvita, ei minkäänlaisia, ei yhdellekään palstalle.

Jos toisin olisi, olisi vika korjattu nopeammin.

Mehän voisimme myös olla kirjoittamatta pari vuorokautta -kaikki.

Mitähän sanoisivat mainostajat, jos palstat loistaisivat tyhjyyttään?

Tämä viestihän ei kauaa näy. Kunhan Seriffi ja Ylläpito heräävät on viestini roskakorissa.

Näin toimii sananvapaus näillä palstoilla, ollaan lain yläpuolella.

Saas nährä kui Ruuneperin viästin käi?

53

2712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riusa

      Kyllähän tuo "rokuli" kesti. Kaipa ne asiantuntijat olivat juhlissa.
      Toisaalta, olen enimmäkseen vain selailija. Jäipähän aikaa muuhun, muille palstoille. Kyllä sieltä "korviketta" löytyy, ehkäpä parempaakin. Sitäpaitsi, tupakkariippuvuuteni on suurempi kuin tietokone- ja peliriippuvuuteni. No,onneksi kessut eivät loppuneet.

      • Kirjoitin siitä, miten Ylläpito meihin suhtautuu, sinä vain omasta ajankäytöstämme.


      • Riusa
        Ruuneperi kirjoitti:

        Kirjoitin siitä, miten Ylläpito meihin suhtautuu, sinä vain omasta ajankäytöstämme.

        Asiattomat häiriköt ilmoitetaan seriffille!


      • Riusa kirjoitti:

        Asiattomat häiriköt ilmoitetaan seriffille!

        Jokainenhan saa kirjoittaa aiheista mielensä mukaan.

        Odotin mielipiteitä siitä, miten meitä kirjoittajia kohdellaan. Olemmeko vain arvottomia mainosrahojen tuojia.


      • Ruuneperi kirjoitti:

        Jokainenhan saa kirjoittaa aiheista mielensä mukaan.

        Odotin mielipiteitä siitä, miten meitä kirjoittajia kohdellaan. Olemmeko vain arvottomia mainosrahojen tuojia.

        kaikki liity kaikkeen?

        Palstaa ei olisi, ellei olisi mainostajia ja mainostajia ei tarvita, jos ei ole viestin kirjoittajia ja lukijoita.
        Tarvitsemme toinen toisiamme, näin ajattelen ja siksi toivonkin että kirjoituksia tulee, onhan se meille monelle ajankulu ja poistaa kivasti yksinäisyyden tunnetta.

        En jaksa uskoa, että ilkeilläkseen pitivät palstaa näin kauan toimimattomana, syitä en tiedä, mutta olisko sattunut tuo itsenäisyyspäivä, ja oliko ongelma suuri, nyt taas toimii;))

        Toivottavaa olisi tiedon saaminen, poistuisi arvailut.


      • SkillaN kirjoitti:

        kaikki liity kaikkeen?

        Palstaa ei olisi, ellei olisi mainostajia ja mainostajia ei tarvita, jos ei ole viestin kirjoittajia ja lukijoita.
        Tarvitsemme toinen toisiamme, näin ajattelen ja siksi toivonkin että kirjoituksia tulee, onhan se meille monelle ajankulu ja poistaa kivasti yksinäisyyden tunnetta.

        En jaksa uskoa, että ilkeilläkseen pitivät palstaa näin kauan toimimattomana, syitä en tiedä, mutta olisko sattunut tuo itsenäisyyspäivä, ja oliko ongelma suuri, nyt taas toimii;))

        Toivottavaa olisi tiedon saaminen, poistuisi arvailut.

        Kaikki Suomi 24:n sivut olivat toimimattomia.

        Mainostajat eivät mainosta jos viestejä ei ole.

        Ylläpito osoitti, ettei viestejämme tarvita.


      • Ruuneperi kirjoitti:

        Kaikki Suomi 24:n sivut olivat toimimattomia.

        Mainostajat eivät mainosta jos viestejä ei ole.

        Ylläpito osoitti, ettei viestejämme tarvita.

        sivut vain keskustelut.
        Chatti ja etusivu toimivat, eikös ylläpito menetä tulojaan, kun mainostajia ei näy, minä en ainakaan kiinni sivuja pitäisi.

        Taidan nyt jankata, lupaan en enää;))


      • SkillaN kirjoitti:

        sivut vain keskustelut.
        Chatti ja etusivu toimivat, eikös ylläpito menetä tulojaan, kun mainostajia ei näy, minä en ainakaan kiinni sivuja pitäisi.

        Taidan nyt jankata, lupaan en enää;))

        Tuosta johtuen ihmettelenkin


      • no joopa joo
        Riusa kirjoitti:

        Asiattomat häiriköt ilmoitetaan seriffille!

        Eivätkö kaikki häiriköt olekaan asiattomia?
        Miten häirikkö tunnistetaan?

        No vitsi vitsi.


      • häirikkökökö?
        no joopa joo kirjoitti:

        Eivätkö kaikki häiriköt olekaan asiattomia?
        Miten häirikkö tunnistetaan?

        No vitsi vitsi.

        Nyt onkin ollut tylsää palstalla kun ei ole ollut härikköjahtia. Asiallinen härikkö on tosi häirikkö, osaa asiansa eli osaa häiritä toisten omahyväisyyttä ja oikeassa olemisen tunnetta, ylemmyyttä.
        Asiaton härikkö on ihan pliisu, ei mitään tehoa hänen häiriköinnillään, kukaan ei millään lailla häiriinny.
        Hehe, vitsivitsi!


      • no joopa joo
        häirikkökökö? kirjoitti:

        Nyt onkin ollut tylsää palstalla kun ei ole ollut härikköjahtia. Asiallinen härikkö on tosi häirikkö, osaa asiansa eli osaa häiritä toisten omahyväisyyttä ja oikeassa olemisen tunnetta, ylemmyyttä.
        Asiaton härikkö on ihan pliisu, ei mitään tehoa hänen häiriköinnillään, kukaan ei millään lailla häiriinny.
        Hehe, vitsivitsi!

        Häirikköys lienee sitten vaativa laji sekin.
        Asiasta pitäisi laatia oma ketju.
        No vitsi vitsi.


      • nämä mielipiteet
        no joopa joo kirjoitti:

        Häirikköys lienee sitten vaativa laji sekin.
        Asiasta pitäisi laatia oma ketju.
        No vitsi vitsi.

        mitenkään liittyivät aiheeseen, kysyn vain? Hehe, vitsi vitsikö?


      • ei aina
        SkillaN kirjoitti:

        sivut vain keskustelut.
        Chatti ja etusivu toimivat, eikös ylläpito menetä tulojaan, kun mainostajia ei näy, minä en ainakaan kiinni sivuja pitäisi.

        Taidan nyt jankata, lupaan en enää;))

        päässyt edes postiin, kyllä kaikki oli jumissa.


      • no joopa joo
        nämä mielipiteet kirjoitti:

        mitenkään liittyivät aiheeseen, kysyn vain? Hehe, vitsi vitsikö?

        Koska on kysyksessä kirjoittamislakko, niin pyritään siihen, että joka viesti on tyhjää täynnä.

        No vitsi vitsi.


      • nämä
        no joopa joo kirjoitti:

        Koska on kysyksessä kirjoittamislakko, niin pyritään siihen, että joka viesti on tyhjää täynnä.

        No vitsi vitsi.

        onkin


      • kyllä että
        Ruuneperi kirjoitti:

        Kaikki Suomi 24:n sivut olivat toimimattomia.

        Mainostajat eivät mainosta jos viestejä ei ole.

        Ylläpito osoitti, ettei viestejämme tarvita.

        ihminen ikääntyy, mutta miksi katkeruus?


      • no joopa joo
        nämä kirjoitti:

        onkin

        Me tässä ketjun osassa analysoimme, mikä on häirikkyyttä.
        Siihen noi loput ei pysty.
        Tutustu alempiin mielenilmaisuihin!

        No vitsi vitsi.


      • joukossa tyhjyys
        no joopa joo kirjoitti:

        Koska on kysyksessä kirjoittamislakko, niin pyritään siihen, että joka viesti on tyhjää täynnä.

        No vitsi vitsi.

        tiivistyy,no vitsi on vitsi


    • lööpin takaa

      Näyttää kuin kenraali olisi ilman joukkoja.

      • Tarkistin juuri

        Kirjautuneena 10.805
        Keskusteluissa 32.626.000


      • laskuri**
        Ruuneperi kirjoitti:

        Tarkistin juuri

        Kirjautuneena 10.805
        Keskusteluissa 32.626.000

        Kirjautuneena 10.805 (ilmoitushetkellä)
        Keskusteluissa 32.626.000 viestiä.(pitemmältä ajan jaksolta - joten ei ihme)


    • tyhjästä paha nyhjästä

      Palsta loistaa kyllä monella tavalla tyhjyyttään ja tyhmyyttään, kun määrällä korvataan laatua, ja jotkut luvut on tärkeämpiä kuin sisällöt. Tännekin on varmaan palkattu jotain koulupoikia kirjoittamaan, kun on niin lapsellista tekstiä usein.Kahvipirttikin jauhaa jauhamistaan, samaa vuodesta toiseen. Muuttaa ja sisustaa, pitää joka päivä kissanristiäiset. Onkohan emäntäkin palkkalistalla ja monellako nikillä ja nikittä mahtaa kirjoittaa. Ylpeyden aiheena on suuret lukijamäärät. Onhan joillakin mielenkiintoa napsauttaa oma viestinsä monta kertaa auki.Onhan täällä ollut sellaisia ketjujakin, joissa sama tyyppi on kysynyt ja vastannut, kinannut itsensä kanssa ja välillä ollut hyvää pataa.Siitä on paisunut valtava ketju, hyvää päivää ja hyvää iltaa.
      Tiedän myös että tähän vastaa joku johon kalikka kalahti: omakin viestisi on tyhmä ja tyhjä.

      • Katohhan!!!!!!!

        Onhan teällä nuitae paskan jaahajia!!!!!!


      • onhan tiällä
        Katohhan!!!!!!! kirjoitti:

        Onhan teällä nuitae paskan jaahajia!!!!!!

        muitakkii paskan jauhajii!!!


      • Milloinka olet nähnyt minut lukijamäärillä pullistelevan, kerroppas!

        Ainut nikki tämä on, palkkalistalla en ole ja luvan omasta puolestani annan ottaa asiasta selvää ylläpidolta.
        Kahvipirtti jauhaa niin kauan, kun kirjoittajia riittää, siitä on ollut ennenkin puhetta.

        Kukaan ei kiellä kirjoittamasta vaikka kuinka fiksuja kirjoituksia, tuskin pirtin olo sitä estää.Piste.


      • Kalle-Aaretti

        Tämmöiset "kalikka kalahtaa" fraasit on tosi loistavaa älyn välkettä ja omintakeista kerrontaa. Panepa lisää syntymäviisautta, niin met kunnanlääkärin ja suntion kanssa saamme uutta viihdykettä punssi-iltaamme.


      • hhhhhhh..
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        Tämmöiset "kalikka kalahtaa" fraasit on tosi loistavaa älyn välkettä ja omintakeista kerrontaa. Panepa lisää syntymäviisautta, niin met kunnanlääkärin ja suntion kanssa saamme uutta viihdykettä punssi-iltaamme.

        hhhhhhh


      • Kalle-Aaretti
        hhhhhhh.. kirjoitti:

        hhhhhhh

        Kun housus putoo!


      • arvaa mitä.....
        SkillaN kirjoitti:

        Milloinka olet nähnyt minut lukijamäärillä pullistelevan, kerroppas!

        Ainut nikki tämä on, palkkalistalla en ole ja luvan omasta puolestani annan ottaa asiasta selvää ylläpidolta.
        Kahvipirtti jauhaa niin kauan, kun kirjoittajia riittää, siitä on ollut ennenkin puhetta.

        Kukaan ei kiellä kirjoittamasta vaikka kuinka fiksuja kirjoituksia, tuskin pirtin olo sitä estää.Piste.

        Huomiota etsit tavalla tai toisella.


      • arvaa mitä..... kirjoitti:

        Huomiota etsit tavalla tai toisella.

        kyllä sitä saan riittävästi, kiitos vaan Sinullekin, osasi annat;))

        Tuota en millään arvaa mitä tarkoitit, Sinulla nyt ilmeisesti on sitä, mitä arvuuttelit??


      • main-eko
        SkillaN kirjoitti:

        kyllä sitä saan riittävästi, kiitos vaan Sinullekin, osasi annat;))

        Tuota en millään arvaa mitä tarkoitit, Sinulla nyt ilmeisesti on sitä, mitä arvuuttelit??

        SkillaN,anna takaisin samalla mitalla.Mokoma yrittä saada sinut luovuttamaan.Kahvipirtin vetäjänä olet näemmä "hampaissa".Minä olisin jo sakinhivutuksen kannalla!!


    • Mehän voitaisiin tehdä niin kuin se entinen mieskin, joka halusi tehdä valtiolle kiusaa.
      Se osti junaan matkalipun ja käveli.
      Eli, jos harmittaa niin kone kiinni.

      • kaatopaikan portilla ilmoitus.

        "Asiaton ilkivalta kielletty."

        Huumorista teho löytyy.


    • Kalle-Aaretti

      Ja onhan tämä apparraatti natissut aiemminkin. Ei siitä kannata paitaansa poltaa, jos ei hetikohta pääse viisauttaan maalimalle vetäisemään.

      Serihvi saattaa kiusata sinua, ja joudut poitamaan juttusi itse?

      • Hintriika*

        Lukaisin läpi nämä viisaudet. On niin asiallinen ketju, että taidan mennä kahvipirttiin häppeemään.


      • Kalle-Aaretti
        Hintriika* kirjoitti:

        Lukaisin läpi nämä viisaudet. On niin asiallinen ketju, että taidan mennä kahvipirttiin häppeemään.

        Osaat tehdä oikeita johtopäätöksiä. Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.


      • Yx70
        Hintriika* kirjoitti:

        Lukaisin läpi nämä viisaudet. On niin asiallinen ketju, että taidan mennä kahvipirttiin häppeemään.

        Näytäppä vähän kirjoituksen mallia Hintriikka, niin mekin opitaan.


      • tyhmempi ihminen
        Yx70 kirjoitti:

        Näytäppä vähän kirjoituksen mallia Hintriikka, niin mekin opitaan.

        annettu tyhmemmille opastusta ja ojennusta. Rekatulla nikillä ja ilman.Mutta aina tämä ilmapiiri kahvipirtin voitaa.On niinku keskustelun tapasta.


      • tyhmempi ihminen kirjoitti:

        annettu tyhmemmille opastusta ja ojennusta. Rekatulla nikillä ja ilman.Mutta aina tämä ilmapiiri kahvipirtin voitaa.On niinku keskustelun tapasta.

        taas ilmi, siitähän se suu haastaa, mikä hyvältä tuntuu, tässä tapauksessa se on Kahvipirtti;)

        Keskustele vaan ihan vapaasti, niin tehdään me pirtissäkin, ja naurattaa tämä ainainen pirtin vetely, kyllä se on kivi kengässä;))DD


      • Hintriika*
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        Osaat tehdä oikeita johtopäätöksiä. Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

        Kiitos! Olen salaa ottanut vähän oppia Sinusta.


      • SkillaN kirjoitti:

        taas ilmi, siitähän se suu haastaa, mikä hyvältä tuntuu, tässä tapauksessa se on Kahvipirtti;)

        Keskustele vaan ihan vapaasti, niin tehdään me pirtissäkin, ja naurattaa tämä ainainen pirtin vetely, kyllä se on kivi kengässä;))DD

        ottaa näitten arvosteluja muuna kun vitsasteluna,ei ne pahaa tarkoita. Samalla mielellä kun poijjat katsoo tyttöjen hiekkakakkujen tekoa ja lopulta potkaisevat ne hajalle.


      • herra Kevät
        pääsky kirjoitti:

        ottaa näitten arvosteluja muuna kun vitsasteluna,ei ne pahaa tarkoita. Samalla mielellä kun poijjat katsoo tyttöjen hiekkakakkujen tekoa ja lopulta potkaisevat ne hajalle.

        Jahka lumet sullaa ja kuoriudut noista turkeistas niin palataan asiaan. ;0)


      • Kalle-Aaretti
        Hintriika* kirjoitti:

        Kiitos! Olen salaa ottanut vähän oppia Sinusta.

        Mutta jos vaikka satasen maksaisit, niin budjetti mänis balanssiin.


      • Hintriika*
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        Mutta jos vaikka satasen maksaisit, niin budjetti mänis balanssiin.

        Mistä ottaa, kun kaikki on ikkunan puolella? Jos kuitattaisiin joulun kunniaksi tilit tasan!

        Ruuneperi kohta ärähtää, ettei tämä mikään keskustelupalsta ole!


      • Kalle-Aaretti
        Hintriika* kirjoitti:

        Mistä ottaa, kun kaikki on ikkunan puolella? Jos kuitattaisiin joulun kunniaksi tilit tasan!

        Ruuneperi kohta ärähtää, ettei tämä mikään keskustelupalsta ole!

        Onko teilläkin ollut kirjapitosääntö, että kredit ikkunan puolella ja debet oven?

        Antaa Ruunekreenin äristä, tämä on vapaa maa.


      • Hintriika*
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        Onko teilläkin ollut kirjapitosääntö, että kredit ikkunan puolella ja debet oven?

        Antaa Ruunekreenin äristä, tämä on vapaa maa.

        Eiköhän juttu ole kansallinen ellei peräti kasainvälinen.

        Minä opin sen Oulussa. Sinä jossakin muualla. Mutta löit siis kättä päälle?

        Täytyy mennä kasotmaan murhan jälkiä, kun täällä ei tapahdu mitään.


      • niinsitäpittää
        Kalle-Aaretti kirjoitti:

        Onko teilläkin ollut kirjapitosääntö, että kredit ikkunan puolella ja debet oven?

        Antaa Ruunekreenin äristä, tämä on vapaa maa.

        oppiipa tyhmä rahvas sivistyssanojakkii tässä ohimennen.


      • Hintriika*
        niinsitäpittää kirjoitti:

        oppiipa tyhmä rahvas sivistyssanojakkii tässä ohimennen.

        Sitä todistusta en tarvinnut koskaan työelämässä, ja tuskin sille eläkeläisenäkään on käyttöä. En sentäänsanoisi että paskareissu (se koulu), mutta tulpahan käytyä...


      • Hintriika*
        tyhmempi ihminen kirjoitti:

        annettu tyhmemmille opastusta ja ojennusta. Rekatulla nikillä ja ilman.Mutta aina tämä ilmapiiri kahvipirtin voitaa.On niinku keskustelun tapasta.

        Täällä on sentään jännitysmomentti: Lähteekö ketju vai eikö lähde.


      • Hintriika*
        Hintriika* kirjoitti:

        Mistä ottaa, kun kaikki on ikkunan puolella? Jos kuitattaisiin joulun kunniaksi tilit tasan!

        Ruuneperi kohta ärähtää, ettei tämä mikään keskustelupalsta ole!

        Liekö dementiaa, kun nyt vasta huomaan, miten minun piti sanoa; siis ettÄ MITÄÄN EI OLE IKKUNAN PUOLELLA.

        Vaan eipä huomannut Kalle-Aarettikaan. Yhteiset lie oireet.


      • sullakin
        niinsitäpittää kirjoitti:

        oppiipa tyhmä rahvas sivistyssanojakkii tässä ohimennen.

        hoitojakso taas ohi, kun tänne ehdit. Otapa lääkkeesi pahimpaan sielun närästykseen.


      • main-eko
        Hintriika* kirjoitti:

        Täällä on sentään jännitysmomentti: Lähteekö ketju vai eikö lähde.

        Naurattaa,kun ketjun tässä vaiheessa heittäytyy mukaan.siis aihe,unohtuu aina matkan varrella ja kinastelu alkaa.Ei siinä,ettei aihetta saisi vaihtaa,mut miettineeksi tulee et onko kotona sitä kinastelu kaveria?Näiden palstojen käyttäjille lienee järjestetty tapaamisiakin,mitens niissä,kinastellaanko?


      • herra Kevät kirjoitti:

        Jahka lumet sullaa ja kuoriudut noista turkeistas niin palataan asiaan. ;0)

        galleriassa. Alkoi tulla niin intiimejä huomautuksia että panin lisää vaatteita päälle. Nyt taas vaihtaisin kuvaa kun joku sen tekee.

        Kekustelussa oikeastikkin aihe muutta muotoaan ja se kuuluu asiaan. Ei nämä palstat kuivia ole lakikirjoja.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe