niinkin tyhjänpäiväinen asia, kuin vaatteet?
Eli kyse on Costin nykyisestä luukista paljettitakkineen...
Miksi ihmeessä se vaihtoi nahkarotsin aikoinaan kaikenlaiseen kimaltelevaan ja vähän bimbomaiseen vaatetukseen. Kyllä nahkarotsi aina nuo lurexit voittaa, ainakin rokissa. Toinen asia on tietenkin poppipojat.
Häiritseekö muita
14
2247
Vastaukset
- pate....
ole sanonut, että Costi on pop (purkka) ja Pate rock (kivi)...ja kun se purkka tarttuu siihen kiveen, niin ei se irtoa pirullakaan...
No noissa esiintymisvaatteissa Popeda on edustanut aina mauttomuuden kärkipäätä. Kun muistelee vaikka Patenkin esiintymisasua vuoden -86 Husulan keikalla niin huh huh...mutta sehän onkin Popeda ja sitä ihmiset menevät katsomaan...- Mä vaan
on aina keikoilla perustunut pieniin tahallisiin ulkonäöllisiin ylilyönteihin ja yleisön hauskuttamiseen asuilla. On ollut laserpukuja ja sianverta, erikoisia jopa tyhmiäkin päähineitä, huumoripaitoja joissa erikoisia tekstejä ja Uuno Turhapuro tyylisä aurinkolaseja. Yliveto oli Patella Husulassa ne henkselihousut ja kumiset puutarhakäsineet joista sormenpäät leikattu auki. Onhan Mellullakin yhden levyn takakannessa takki johon on kirjoitettu tussilla paska.
ja jos muistelee joitain levyn kansia joissa jätkät on paidat auki/ilman paitoja tai pukeutuneet yltäpäältä nahkaan.
Costello oli enemmän rock ulkoisesti 80-luvulla ja 90-luvulla sillon kun Petander oli bändissä. Oli farkkuja, farkkuliivejä, nahkatakkia/nahkaliivejä, aina aurinkolasit ja usein nahkahousutkin.
Sitten alkoi käyttää röyhelöpaitoja, lurex-housuja, tiikeritakkia ja kimallepaitoja tuossa joskus 2000-luvun alussa.
Tänä kesänä pukeutuminen on ollu Costilla ja muilla aika tavislinjaa... hihaton tai hihallinen t-paita, kauluspaitoja, farkut ehkä bootsit tai tennarit ja usein bleiseri. ehkä tyyli tullu tavallisemmaksi kun Costillakin on ikää 44v.
Pate pukeutuu nykyään aika siististi&tyylikkäästi keikoille...Paitsi silloin kun on hönössä ollut....
Mellu ei ilmeisesti tykkää pitää farkkuja kun 80-luvulla ja 90-luvun alussa niitä piti mutta vuodesta 1997 on olleet ne Jenkkiarmeijan maastokuvioidut reisitaskuhousut lähes jatkuvasti jalassa... Ilmeisesti ukolla on niitä useampi pari tai sitten niitä ei oo pesty ikinä...:) - Nimetön
Mä vaan kirjoitti:
on aina keikoilla perustunut pieniin tahallisiin ulkonäöllisiin ylilyönteihin ja yleisön hauskuttamiseen asuilla. On ollut laserpukuja ja sianverta, erikoisia jopa tyhmiäkin päähineitä, huumoripaitoja joissa erikoisia tekstejä ja Uuno Turhapuro tyylisä aurinkolaseja. Yliveto oli Patella Husulassa ne henkselihousut ja kumiset puutarhakäsineet joista sormenpäät leikattu auki. Onhan Mellullakin yhden levyn takakannessa takki johon on kirjoitettu tussilla paska.
ja jos muistelee joitain levyn kansia joissa jätkät on paidat auki/ilman paitoja tai pukeutuneet yltäpäältä nahkaan.
Costello oli enemmän rock ulkoisesti 80-luvulla ja 90-luvulla sillon kun Petander oli bändissä. Oli farkkuja, farkkuliivejä, nahkatakkia/nahkaliivejä, aina aurinkolasit ja usein nahkahousutkin.
Sitten alkoi käyttää röyhelöpaitoja, lurex-housuja, tiikeritakkia ja kimallepaitoja tuossa joskus 2000-luvun alussa.
Tänä kesänä pukeutuminen on ollu Costilla ja muilla aika tavislinjaa... hihaton tai hihallinen t-paita, kauluspaitoja, farkut ehkä bootsit tai tennarit ja usein bleiseri. ehkä tyyli tullu tavallisemmaksi kun Costillakin on ikää 44v.
Pate pukeutuu nykyään aika siististi&tyylikkäästi keikoille...Paitsi silloin kun on hönössä ollut....
Mellu ei ilmeisesti tykkää pitää farkkuja kun 80-luvulla ja 90-luvun alussa niitä piti mutta vuodesta 1997 on olleet ne Jenkkiarmeijan maastokuvioidut reisitaskuhousut lähes jatkuvasti jalassa... Ilmeisesti ukolla on niitä useampi pari tai sitten niitä ei oo pesty ikinä...:)Onko sillä nyt sitten yhtään mitään väliä mimmosissa kledjuissa jätkät skulaa,pääasiahan on miten skitta pamlaa.
No,tosihan on,että kyllä jätkät vois vähän siihen luukkiin tsiikata mut niinhän se on et kyllä ne Hanoin Andyt ja Miket röyhelöissä kulkee mut musa kuitenkin on se pääasia. - on Hanoi
Nimetön kirjoitti:
Onko sillä nyt sitten yhtään mitään väliä mimmosissa kledjuissa jätkät skulaa,pääasiahan on miten skitta pamlaa.
No,tosihan on,että kyllä jätkät vois vähän siihen luukkiin tsiikata mut niinhän se on et kyllä ne Hanoin Andyt ja Miket röyhelöissä kulkee mut musa kuitenkin on se pääasia.Mutta Popeda on Popeda ja kaikki muut mäkin ymmärrän, jopa henkselihousut, mutta en kimallekamaa ja lurexia. Se ei ole edes hauskaa mun mielestä. Ja jotenkin tuntuu, ettei Costikaan stä hauskana pidä, vaan on ihan tosissaan paljettipaidassaan heilumassa. Nahkarotsi se vähintään olla pitäis. :D
- Nimetön
on Hanoi kirjoitti:
Mutta Popeda on Popeda ja kaikki muut mäkin ymmärrän, jopa henkselihousut, mutta en kimallekamaa ja lurexia. Se ei ole edes hauskaa mun mielestä. Ja jotenkin tuntuu, ettei Costikaan stä hauskana pidä, vaan on ihan tosissaan paljettipaidassaan heilumassa. Nahkarotsi se vähintään olla pitäis. :D
Näin kirjoitit.Se ei ole edes hauskaa mun mielestä.Ja jotenkin tuntuu, ettei Costikaan sitä hauskana pidä, vaan on ihan tosissaan paljettipaidassaan heilumassa.
Eiköhän valinta kuitenkin ole Costin,tuskin sille kukaan on vaatteita päälle laittanu.
Sitäpaitsi musiikki ei huonone yhtään oli kledjut mitkä tahansa.
Aivan turhaa arvostelua Costia kohtaan.
Toi on tosiaan sun mielipitees,pidä se mutta älä viitsi tuoda sitä enempää esille kun meillä jokaisella on omat makunsa,niin varmaan sullakin eikä sunkaan kledjuja missään sivustoilla arvostella johtuen kaiketi siitä,että et ole päässyt samalle tasolle kuin missä Popedan pojat liikkuu.
Musa kunniaan ja kretonkeista viis veisatkoot kukin. - Pyh!
Nimetön kirjoitti:
Näin kirjoitit.Se ei ole edes hauskaa mun mielestä.Ja jotenkin tuntuu, ettei Costikaan sitä hauskana pidä, vaan on ihan tosissaan paljettipaidassaan heilumassa.
Eiköhän valinta kuitenkin ole Costin,tuskin sille kukaan on vaatteita päälle laittanu.
Sitäpaitsi musiikki ei huonone yhtään oli kledjut mitkä tahansa.
Aivan turhaa arvostelua Costia kohtaan.
Toi on tosiaan sun mielipitees,pidä se mutta älä viitsi tuoda sitä enempää esille kun meillä jokaisella on omat makunsa,niin varmaan sullakin eikä sunkaan kledjuja missään sivustoilla arvostella johtuen kaiketi siitä,että et ole päässyt samalle tasolle kuin missä Popedan pojat liikkuu.
Musa kunniaan ja kretonkeista viis veisatkoot kukin.Ja pyh!
Mähän tuon mielipiteeni julki, just niin kuin huvittaa! Naismaiset vaatteet miesten päällä kuuluu transuille eikä rokkareille! - Nimetön
Pyh! kirjoitti:
Ja pyh!
Mähän tuon mielipiteeni julki, just niin kuin huvittaa! Naismaiset vaatteet miesten päällä kuuluu transuille eikä rokkareille!Oma mielipide,rokkarit kun ovat olleet aina oma lukunsa niin vaatetuksensa kun kaiken muunkin suhteen,piruako sillä päätäsi vaivaat tai mitäpä se mulle oikeestaan kuuluu,ihmettelen vaan.
Taitaa tämä maailma koostua hiukan suuremmista asioista kuin jonkun pukeutuminen,oli rokkari tai sitten tavallinen tallari,mut pidä mielipitees sehän on sun.
Mulle on aivan sama minkäsaisissa hepeneissä kukin kulkee,musiikki on se asia mikä ratkaisee,ei vaatteet..
Vaatteet ei tee kestään tietääkseni poikkeavia ja jos niin on ovat korvarengasmiehet sitten homoja,sun kriteeries perusteella,mut mun ei.. - Mä vaan
Nimetön kirjoitti:
Oma mielipide,rokkarit kun ovat olleet aina oma lukunsa niin vaatetuksensa kun kaiken muunkin suhteen,piruako sillä päätäsi vaivaat tai mitäpä se mulle oikeestaan kuuluu,ihmettelen vaan.
Taitaa tämä maailma koostua hiukan suuremmista asioista kuin jonkun pukeutuminen,oli rokkari tai sitten tavallinen tallari,mut pidä mielipitees sehän on sun.
Mulle on aivan sama minkäsaisissa hepeneissä kukin kulkee,musiikki on se asia mikä ratkaisee,ei vaatteet..
Vaatteet ei tee kestään tietääkseni poikkeavia ja jos niin on ovat korvarengasmiehet sitten homoja,sun kriteeries perusteella,mut mun ei..enkä tarkoita entistä tissuttelua vaan muuten. Pukeutuu perusrokkarimaisesti ja suht miehekkäästi. Koulutukseltaan hitsari ja ollut Lokomolla töissä. Käynyt armeijan ja muistaakseni on kersantti sotilasarvoltaan. Harrastuksena jenkkiautot, moottoripyörät, kalastus, speedway, mustaruutiammunta ja metsästys. Miehellä on välillä ollut "pokkaa" esiintyä lyhythiuksisenakin.
- lukemaasi
Nimetön kirjoitti:
Oma mielipide,rokkarit kun ovat olleet aina oma lukunsa niin vaatetuksensa kun kaiken muunkin suhteen,piruako sillä päätäsi vaivaat tai mitäpä se mulle oikeestaan kuuluu,ihmettelen vaan.
Vaatteet ei tee kestään tietääkseni poikkeavia ja jos niin on ovat korvarengasmiehet sitten homoja,sun kriteeries perusteella,mut mun ei..Uudelleen vaan lukemaan, niin ketjun aloittajan pointti voi selvitä.
- lässyn
Nimetön kirjoitti:
Vaatteet ei tee kestään tietääkseni poikkeavia ja jos niin on ovat korvarengasmiehet sitten homoja,sun kriteeries perusteella,mut mun ei..Lässyn lässyn!!!
- Esikunta
Mä vaan kirjoitti:
enkä tarkoita entistä tissuttelua vaan muuten. Pukeutuu perusrokkarimaisesti ja suht miehekkäästi. Koulutukseltaan hitsari ja ollut Lokomolla töissä. Käynyt armeijan ja muistaakseni on kersantti sotilasarvoltaan. Harrastuksena jenkkiautot, moottoripyörät, kalastus, speedway, mustaruutiammunta ja metsästys. Miehellä on välillä ollut "pokkaa" esiintyä lyhythiuksisenakin.
Pate on sotilasarvoltaan Vääpeli,Jussi Aaltonen on Kersantti ja oli YK-joukoissa Vääpeli.
- AinoReino
Mä vaan kirjoitti:
Mellu ei ilmeisesti tykkää pitää farkkuja kun 80-luvulla ja 90-luvun alussa niitä piti mutta vuodesta 1997 on olleet ne Jenkkiarmeijan maastokuvioidut reisitaskuhousut lähes jatkuvasti jalassa... Ilmeisesti ukolla on niitä useampi pari tai sitten niitä ei oo pesty ikinä...:)Juuh no eiköhän jokainen Costin musiikkia kuunteleva tiedä, että se on aito rock-miäs soololevyt varsinki 13 reasons to rock osoittaa musiikillisesti sen ja Popedan biisit tietenki on jotai Kun mies unelmoi tapaisia biisejä.
Eiköhän pitkä letti ja se mitä musaa ihmiset kuulee kerro pääasiat.
- Vaatetus
Olen laittanut saman merkille ja toivoisinkin Costin pukeutuvan kuten Pate. Patella on todella tyylikkäitä vaatteita ja jalassa aina kunnon bootsit. Costilla on juuri näitä kyseisiä paljettivirityksiä ja nilkkabootsit, jotka eivät mielestäni ole oikein rock...
Pääasia on kuitenkin, että bändi on hyvä! :) - mutta se tuuletin
Vaatteille ihan sama mut se Carolamainen tuulituuletin on vitsi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019