Onkohan kukaan asentanut ilma-vesipumppua puukeskus lämmityksen rinnalle joka lämmittäisi veden n.3 kuution varaajassa. Mikä olisi paras merkki.Voipi olla niin uusi asia että kokemukset ovat asiasta vielä edessä päin.
Ilma-vesipumppu
3
865
Vastaukset
- Repe
Vaihdettiin öljypolttimon tilalle Daikin ilma-vesipumppu varaaja. Alku kokemukset erinomaiset, ei tosinkovia pakkasiakaan ole ollut. Kompressorin tuottama lämpö on riittänyt lämmitykseen varaajaan. Molemmissa on lämmitysvastukset kovia pakkasia varten.
Käyttövesivaraajan koko 300 litraa, jossa
myös varalla 3kwh.n vastus.Daikin kompura on ainakin hiljainen.- tarvittaisiin
liekö tämä asia niin uusi, ettei ole paljon kokemuksia, olen itse pähkäillyt samaa asiaa, kun alkaisi kohtapuoliin laitteiden uusinta. Tuo ilmasta saatava energia kuullostaa hyvältä ratkaisulta, kun onhan tuo kompura jää/paakastin systeemi ollut käytössä jo aika kauan, joten sillä alalla luulisi jo kokemusta olevan, kun lämmin otetaan ulkoa ja eikö sitä lämpöä ole aina apsoluuttiseen 0 pisteeseen saakka.
- tietoa
Ottakkaa yhteyttä Kouvolan Solarshoppiin siellä tietoa kyseisistä laitteista. Ps. itsekin olen sieltä ostanut sanyo co2 laitteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697