pitäisi opettaa viestinhiihdon taktiikkaa. Esimerkiksi Davosissa Heikkinen oli ankkuriosuudella jopa johdossakin, mutta ei osannut tai kyennyt pitämään paikkaansa edes kolmen parhaan joukossa kun kärki alkaa loppukiritaistelunsa. Ei sieltä jonon viimesenä enää kyetä sijoittumaan loppukirissä kuin jonon viimeiseen sijaan, jos ei joku edessä kompuroi kuten Saksa teki Davosissa.
Suomalaisille nuorille
4
611
Vastaukset
- mitään
podium-sijoitusta Heikkiseltä odottanut. Jonkinlaiset perustiedot pitäisi omata, jos tänne kirjoittelee..
- näki
Että suomalaisten pysyminen kärjen mukana johtui vain ja ainoastaan "lenkkeilyvauhdilla" hiihdetyistä 3. ja 4. osuudesta. Suomihan olisi ollut 10. jos ei pari kaveria olisi kaatunut loppusuoran auetessa.
Näkihän sen kuinka kävi Jauhojärvelle, kun alettiin välillä hiihtämään tosissaan.
Sinänsä vastenmielisen näköistä sellainen "kilpa"-hiihto, kun melkein pysähdellään välillä, kuten yleensä kaikki massa-startitkin.
ei se Matti Heikkinenkään kovinkaan nuori enää ole. Onhan 24-vuotias jo käsittääkseni täys mies. Maailman huipullakin on paljon nuorempiakin, niin miehissä kuin naisissa. Mutta täällähän vielä kolmikymppinenkin hiihtäjä määritellään nuoreksi "tulevaisuuden lupaukseksi".
- TÄHÄN
Tuli mieleen näistä ikäjutuista seuraavanlainen
vanha vitsi:
Mitkä on olympialaiset?:
Sinne kokoontuu maailman urheileva nuoriso...ja Harri Kirvesniemi.
Alkaa kohta olla taas ajankohtainen juttu, vain nimet vaihtuvat suomen "maajoukkueessa".
PS: Kaikki kunnia Hartsalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833