sopivimmat merkit härälle

sarvipääN

Heippa!
eli mikä on sopivin tai sopivimmat tähtimerkit härälle?:) itse tulen parhaiten toimeen vesi merkkien kanssa, mutta olisi ihan mielenkiintoista kuulla miten menee tämä jonkun tähtikartan tms mukaan tai sitten ihan miten itsellä kelläkin menee omassa elämässä tämä :)

11

5282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -niin no

      vesimerkkihän se on. vaakakin...

      • cauris

        Ei ole, vaaka on ilmamerkki.:)


    • Ilmamerkkinen N

      Härälle sopivimpia Rapu, Neitsyt, Kauris ja Kalat.

      Pitänee paikkansa, maanmerkit ovat samanlaisia maat jalassa tyyppejä, kuin Härkä, arvostavat samoja asioita. Rapu veden merkkinä tarjoaa varmasti tunteellisen suhteen! Ravussa ja Härässä on samaa omistushaluista ja tunteikasta potentiaalia (yleistäen).:) mutta nuo muut sopivat elämänarvoiltaan varmasti myös

      Ilman merkkejä: vesimies, kaksonen, vaaka = kannattaa vältellä, ei toimi. Ei löydy yhteistä säveltä, meillä ilman edustajilla toisenlainen ajatusmaailma. Yhteiselosta tulee molemminpuolinen ahdistus, yleistäen jälleen, mutta myös vankasti kokemuksella voin sanoa.

      Tulen merkit Oinas, Leijona ja Jousimies: jouskaria voit vältellä ainakin, elää aivan eri maailmassa. Ja nuo kaksi muuta voi tukahduttaa tulisuudellaan ja itsepäisyydellään!

      Tässä karttatietoa. Yleistyksiä kannattaa varmasti olla sokeasti tuijottamatta, mutta aikalailla yleispäteviä totuuksia ovat kuitenkin.

      Varsinaisen horoskooppimerkkisi (aurinkomerkkisi) lisäksi vaikuttaa myös itsesi ja kumppanin ns. Nouseva merkki. Se määrittelee taas laskevan merkin, jolla on merkitystä lemmen kannalta.:)
      Ja Nouseva merkkimme määrittelee myös persoonallisuuttamme jonkun verran "varsinaisen" merkkimme lisäksi.

      Kumppania valitessa kannattaiskin ensin perehtyä omaan itseen..Tietäis paremmin, mitä tarvitsee, ja mitä ei, ja mitä voi itse tarjota.

      • kokemukseni

        Tein pienen otannan ihmisistä joihin olen tutustunut.

        Hyvin synkanneita:
        vaaka(5 otosta)
        leijona (2 otosta)
        kauris (2 otosta)
        yksittäiset
        rapu, härkä, jousimies, kaksonen, neitsyt

        Huonosti synkanneet:
        -Oinas (2 otosta) Aivan helvetin ärsyttäviä ovat olleet.
        yksittäiset
        -vesimies, rapu, kauris

        Näin ollen jos uskoisin horoskooppeihin, niin haluaisin kavereiksi vaakoja ja välttäisin oinaita.


      • joulupuu

        Mieheni on härkä ja nouseva kaksonen. Itse olen kauris ja nouseva jousimies. Tulemme todella loistavasti juttuun, ainoat kitkat ovat ehkä tunteiden ilmaisussa, itse en välitä jatkuvasti lässyttää, mies enemmänkin tunteikas tyyppi ja tiedän hänen tunteikkuutta enemmän toivovat myös minulta. Minulla venus vesimiehessä, miehellä ravussa, tässä varmasti suurin eroavaisuutemme:)joka puolestaan vaikuttaa siihen, ettei minulle päivittäinen hempeily ole niin merkityksellistä vaan osoitan rakkautta spontaanisti sekä teoin. Mieheni koskettelee ja kaipaa enemmän sellaista...


      • joulupuu
        kokemukseni kirjoitti:

        Tein pienen otannan ihmisistä joihin olen tutustunut.

        Hyvin synkanneita:
        vaaka(5 otosta)
        leijona (2 otosta)
        kauris (2 otosta)
        yksittäiset
        rapu, härkä, jousimies, kaksonen, neitsyt

        Huonosti synkanneet:
        -Oinas (2 otosta) Aivan helvetin ärsyttäviä ovat olleet.
        yksittäiset
        -vesimies, rapu, kauris

        Näin ollen jos uskoisin horoskooppeihin, niin haluaisin kavereiksi vaakoja ja välttäisin oinaita.

        Hyvin synkanneita

        härkä (5 otosta)
        vaaka (3 otosta)
        kaksonen (2 otosta)
        rapu (3 otosta)
        leijona (3 otosta)
        kalat (2 otosta)
        neitsyt (2 otosta)

        yksittäiset
        skorpioni, kauris,

        Huonosti synkannut

        - oinas (2 otosta)
        yksittäiset: - kaksonen, jousimies, vesimies


    • uskoa horoskooppiin

      Ei kannata uskoa horoskooppeihin, ovat täyttä puppua.Kaikkihan sujuu kuin rasvattu, jos niiden mukaan elää ja pitäisivät paikkansa.Itse olen härkä myös ja mieheni on kuoreensa vetäytyvä rapu.En voi sanoa,että elämä olisi niin auvoista...hänen kanssaan.

      • Ilmamerkkinen N

        naistenlehtien sivuilla ovatkin puppua.

        Älä sotke horoskooppeja astrologisiin luonnekuvauksiin.
        Horoskooppimerkkeihin uskomattomiltakin löytyy kokemusta luonnekuvausten paikkaansapitävyyksistä. Hyvin harva voi väittää, etteivätkö luonnekuvaukset pitäisi ollenkaan paikkaansa, useimmat löytävät yhtäläisyyksiä.

        Jokainen ihminen on tietenkin kokonaisuus, ja Aurinkomerkin lisäksi vaikuttavat myös nouseva merkki ja oma elettey elämä, kokemukset, kasvatus, aiemmat ihmissuhteet..

        Puppua merkkien mukaiset luonnekuvaukset eivät missääntapauksessa ole. Jos olet sitä mieltä, miksi olet tällä palstalla? :)
        Kaipa jokaisessa parisuhteessa on nousua ja laskua, merkistä ja yhteensopivuuksista huolimatta! Harvoin tämä elämä niin hirveän auvoista on. Rapu ei ole helppo luonne, siitäpä olen kanssasi täysin yhtä mieltä. Mutta ihan omakohtaisen kokemuksen mukaan ihan helppo ei ole Härkäkään.

        Ylipäätään merkkiäkin tärkeämpää on kyllä se, onko itse ja kumppani valmis tekemään suhteen eteen töitä, ja tunnistaa omat puutteensa ja kykynsä.


    • aah

      ...siitä mitä muita merkkejä sulla on "kartassasi" (mars ,venus jne..) itse tulen kyllä myös erittäin hyvin toimeen vesimiesten (ja myös kalojen!) kanssa, joten ehkä se pitänee paikkansa. ves´mies-kavereita n. 10. tosin minussa itsessäni on osin oinastakin (synt. rajalla).

    • härkä

      Itsellä on synkannut sängyssä hyvin skorpioninaisen kanssa. Parisuhteessa ollut pisimpään kauriin kanssa ja ihan kaikki synkkaa.

      härkämies

    • maigguli

      Tää on taas näitä persoonan ihmeellisyyksiä.. :)Itse olen vesimies ja seurustellut nyt vuoden päivät härkämiehen kanssa.Joka paikassa on lukenut ja sanottu ettei meidän suhteesta tulis mitään horoskooppen perusteella mutta..eipäs ole pahemmin riitoja ollut.Kai se on niin kiinni nousevasta ja laskevastakin horoskooppimerkistä.
      Aina kannattaa yrittää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe