Mieluisin

urheilu laji...

mitä telkkarista seuraat?
Tuli tämmöinen asia mieleen kun joku tuossa aiemmin sanoi mäkihypystä,että miksi katsoa moista hommaa.

29

971

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riemurinnoilla

sylipainia rakastan se on nii ihanaa. ja ratsastusta. reppuselkä juoksu on kans kivaa mutta kun sitä ei enää tuu. reppuselkä tango se on jotain inhan taimilla.

• Pirre*

katsoa syöksylaskua ja pujottelua.

• minä en hogannu

niin niistä minäkin tykkään. pujottelusta tykkäsin nuorempana enemmän kun pujottelin karkuun tansseissa naisten puolella. kyykyin just sillon kun kaveri nyökkäs ja etummainen lähtikin tanssiin.

• HTZA

kuulostaa jotenkin tuhmalta?

• Pirre*
        HTZA kirjoitti:

kuulostaa jotenkin tuhmalta?

mielestä.
        Noissä lajeissa näkyy voima ja kehon hallinta, siksi tykkään niistä..

• henrii
        Pirre* kirjoitti:

mielestä.

johtaa eka laskun jälkeen.

• sporttisensorttinen
        Pirre* kirjoitti:

mielestä.

niin, kehon hallinta se on todella tärkee juttu. ponnekas ponnistus oikeall kehon osalla. ja hallinta se ensisijaisen tärkee jos ei hallitse siinä menettää koko keho voimansa ja lysähtää ennen aikojaan.

• Pirre*
        henrii kirjoitti:

johtaa eka laskun jälkeen.

Mites se Teija ei sitää Akia sitten ottanutkaan.., mie jo luulin että niistä se pari tulloo..taisi olla aika rielu naiseksi..

Sillä vaan kun kerroit tuolla muistuttavasi sukulaistasi..:/

• ei teitä

mikään urheilu kiinnosta.
      Se kiinnostaa jos jostain huuhasta höpötetään jolla ei mitään merkitystä ole,

• jonku tuloksessa

urheilussa on tavalliselle tallaajalle?

Riittää, kun kuulee tiedon onko joku voittanut ja sitä urheilua tulee radiostakin ihan pakkosyöttönä lähes joka puolen tunnin välein. Ja urheilukanava on sitä varten, että penkkiurheilijat voi silmät tapilla tuijottaa päiväkaudet.

• jonku tuloksessa kirjoitti:

urheilussa on tavalliselle tallaajalle?

Riittää, kun kuulee tiedon onko joku voittanut ja sitä urheilua tulee radiostakin ihan pakkosyöttönä lähes joka puolen tunnin välein. Ja urheilukanava on sitä varten, että penkkiurheilijat voi silmät tapilla tuijottaa päiväkaudet.

urheilua seurattua laidasta laitaan. Lätkä, futis, mäkihyppy, hiihto, alppilajit, yleisurheilu yms. Ehkä arvokisojen tärkeys ja menestys niissä tai jokin sarjanoususta karsinta, suomalaisten saavutus, sekä jonkun erityistaidot vie vängällä töllöttimen ääreen ja saa omia elämyksiä katselusta.

• fe.fa

kumparelasku.

• kumpareet on

ihanaa kun mun martti laskee kumpareita. se laskee niin tarkkaan ja huomaa kaikki kumpareet. sanoo että mitkä kumpareet jos hengitykseltään pystyy.

• tammikuun likka

Formuloita tulee seurattua netin kautta :)

• Minä tykkään katsoa itsepuolustuslajeista esim. judoa, karatea...

• lajeja tulee katseltua, mutta jos kisat suomalaisten menestyksen kannalta on tärkeät, niin saatan katsoakin.

Tuli mieleen kirjoituksestasi, harrastatko kenties itse ko. lajeja, vai muuten vain kiinnostaa kamppailulajit?

• Mettäläinen kirjoitti:

lajeja tulee katseltua, mutta jos kisat suomalaisten menestyksen kannalta on tärkeät, niin saatan katsoakin.

Tuli mieleen kirjoituksestasi, harrastatko kenties itse ko. lajeja, vai muuten vain kiinnostaa kamppailulajit?

Likkakaverini poika harrastaa ja olen käynyt katsomassa vyökokeita. Ja teoriassa tiedän jotain, käytännössä olen teoriataitoa testannut kerran.

• Mettäläinen kirjoitti:

lajeja tulee katseltua, mutta jos kisat suomalaisten menestyksen kannalta on tärkeät, niin saatan katsoakin.

Ja sun kanssa voisin vaikka harjoitella sitä käytännössäkin. hih hih

• miljoona kirjoitti:

Ja sun kanssa voisin vaikka harjoitella sitä käytännössäkin. hih hih

mieli riepotella Mettistä:) Käviskö vapaapaini , näin aluksi?:))

• Mettäläinen kirjoitti:

mieli riepotella Mettistä:) Käviskö vapaapaini , näin aluksi?:))

Joo, judossa taitaisi käydä niin, että sä heittäytyisit koko ajan suosiolla sinne selälleen. Niin ja repisit sitten hihasta minuakin.hih hih

• Kaivanto

urheilua telkkarista. Mutta jos joku pitäis valita, ihan pakosti, se olis snooker.

• Heikunkeikku

...pelaan itsekin sulkapalloa, niin tietysti sitä katson telkkarista, silloin harvoin, kun sitä sieltä näkee. Tennis on myös mielenkiintoinen laji.
      Ja koska olen harrastanut ratsastusta, niin "Kouluratsastusta" on myös kiva katsoa.

• nyrkkeily.

Juuri edellis yönä oli todella hyvä ottelu.

• Todella erikoinen valinta sinulta! Itse en laske nyrkkeilyä edes urheiluksi. Se on mielestäni väkivaltaa. Ajattelin sinun olevan erilainen ihminen, erehdyin.

• miljoona kirjoitti:

Todella erikoinen valinta sinulta! Itse en laske nyrkkeilyä edes urheiluksi. Se on mielestäni väkivaltaa. Ajattelin sinun olevan erilainen ihminen, erehdyin.

Tiukat säännöt ja kaksi hyvin harjoitellutta saman painoista kaveria, jotka vielä rankattu taitojensa puolesta ottelupariksi.

Väkivaltaa on esim. jääkiekossa paljon enemmän.

• liikkuvaa laatua

minkä aika antaa periksi.Mistä en pidä yhtään on golf.

• formula ajot

tietty

• tanssiva_tamma

Ratsastusta tietenkin! Semmosta urheilua on ihana katsella, josta tajuaa jotain itsekin. Kouluratsastuskin näyttää kuulema niin helpolta, ja kuitenkin se on niin vaikeaa todellisuudessa. Ne kauniit "miljoonan dollarin" hevoset isoissa kisoissa. Itseasiassa kaikissa televisioitavissa kisoissa hevoset on huippuluokkaa, ei semmosia ratsastuskouluilla nää. No sitten toinen ilo silmälle on uintikilpailut :). Ja katon mä joskus kenttälajejakin.
      Mä en vaa oo löytäny urheilukanavaa mun telkasta, kaikki muut tv-luvalla kateltavat löytyy.

• Pyöräilyy

Tv:stä tai itse kurvaillen :)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      695
      3714
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2788
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1771
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1662
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1641
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1603
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      375
      1561
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1389
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1303
    Aihe