vaikea vaakamies

argh!

siis tarkoittaako että jos vaakamies on heti suhteen alusta alkaen jotenkin passiivinen kaikessa, että sitä a)ei kiinnosta b)se ei osaa päättää mitä haluaa c)testaa(??) kumppania?

Ja toinen tärkeä kysymys: pitääkö kumppanin vaan odottaa että joskus sieltä jostain tulisi aloitteita ja tunteita, vai kysyä suoraan päin naamaa että missä mennään?!

18

6532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - vaakanainen -

ja mies vikisee.

Ainakin mun exäni vaakamies oli täysin komennettava ja käskytettävä -halutessaan. Jos asiat taas eivät menneet ns. mukavasti niin sitten löytyi hyvin nopeasti se oma tahto ja aloitekyky =)

• ovelampi

Oma kokemukseni on, että täytyy olla ovelampi; suora käskyttäminen ja komentaminen saa vaakamiehen säikähtämään. Muutenkin tuntuu, että vaa'at eivät siedä, että joku sanoo, miten asiat ovat. Heitä täytyy pehmitellä ja suostutella.

Eli rasittavia ovat :)

• aah
        ovelampi kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että täytyy olla ovelampi; suora käskyttäminen ja komentaminen saa vaakamiehen säikähtämään. Muutenkin tuntuu, että vaa'at eivät siedä, että joku sanoo, miten asiat ovat. Heitä täytyy pehmitellä ja suostutella.

Eli rasittavia ovat :)

... rasittavia! eivät tiedä mitä tahtovat, eivätkä osaa edetä. mutta sepä tekeekin niistä niin salaperäisiä ja ihania. uskon vaakoihin...ainakin omalla kohdallani.. :)

• argh!
        aah kirjoitti:

... rasittavia! eivät tiedä mitä tahtovat, eivätkä osaa edetä. mutta sepä tekeekin niistä niin salaperäisiä ja ihania. uskon vaakoihin...ainakin omalla kohdallani.. :)

tuon oon kyllä huomannut että vaakaa voi ohjata eteenpäin, ja se kyllä sanoo jos jokin ei kelpaa (harvemmin), mutta jos haluaa siitä enemmän tunteita irti? Vai onko niitä edes? Kun tuntuu että ollaan vaan kavereita jotka harrastaa aina välillä seksiä. Vaikka se tuntuu kuitenkin välittävän, mutta kuin ystävästä..

• tähtisiina

Vaikea sanoa mistä toi teidän tilanne johtuu.. Uskoisin, että se on sitä jonkin sortin päättämättömyyttä kun vaa'athan tunnetusti miettivät vaihtoehtojen vaihtoehtojen vaihtoehtoja - asioita pohditaan pitkään ja hartaasti monelta eri kantilta..

Vaa'at eivät oletettavasti pidä siitä että toinen roikkuu heidän perässään, haluavat sen oman tilan ja vapauden vetäytyä pohdiskelemaan ja puntaroimaan vaihtoehtoja. Joten.. Otappa sinä se passiivinen asenne, älä ota yhteyttä, anna miehen olla se aloitteellinen osapuoli. Eiköhän se vaakakin osaa päättää, kun huomaa ettet olekaan mikään itsestäänselvyys ja annat hänelle sitä niin kallisarvoista omaa tilaa :)

Tsemppiä!

Meillä on käynyt niin, että vaakaM saa päättää milloin tavataan ja mitä tehdään, ja saa myös olla se yhteyttä ottava osapuoli, itse harvemmin teen aloitteita. Meillä homma pelaa ja mies tuntuu tykkäävän kun saa olla päättävänä osapuolena. Itse olen siis jousiN

• argh!

"Vaa'at eivät oletettavasti pidä siitä että toinen roikkuu heidän perässään, haluavat sen oman tilan ja vapauden vetäytyä pohdiskelemaan ja puntaroimaan vaihtoehtoja. Joten.. Otappa sinä se passiivinen asenne, älä ota yhteyttä, anna miehen olla se aloitteellinen osapuoli. Eiköhän se vaakakin osaa päättää, kun huomaa ettet olekaan mikään itsestäänselvyys ja annat hänelle sitä niin kallisarvoista omaa tilaa :) "

No meil on menny aivan toisinpäin, oon roikkunut miehessä 3kk. Välillä kun se on vaikuttanut etäiseltä, niin meni hermot ja en ottanut yhteyttä, ei mennyt kun 2pv niin se kyseli et mitä kuuluu yms. Mut ärsyttää suunnattomasti ettei 3kk aikana vaakamies kertaakaan kehunut mua, vaikka olisin kuinka laittautunut häntä varten, ihan kuin en huomaa mitään. Eikä se ikinä soita, aina vaan lähettää tekstareita. Nyt lähti viel uv:ks matkoille, päätin et kun tulee takaisin niin sanon etten halua jatkaa enää tota, ehkä sais aikaan jotain toimintaa, jos ei, niin sen häpeä ja menetys. Koska mä välitin siitä paljon ja olin valmis tekemään kaiken sen eteen. Kauris ja vaaka ei sit sovi millään yhteen.

• Loona
        argh! kirjoitti:

"Vaa'at eivät oletettavasti pidä siitä että toinen roikkuu heidän perässään, haluavat sen oman tilan ja vapauden vetäytyä pohdiskelemaan ja puntaroimaan vaihtoehtoja. Joten.. Otappa sinä se passiivinen asenne, älä ota yhteyttä, anna miehen olla se aloitteellinen osapuoli. Eiköhän se vaakakin osaa päättää, kun huomaa ettet olekaan mikään itsestäänselvyys ja annat hänelle sitä niin kallisarvoista omaa tilaa :) "

No meil on menny aivan toisinpäin, oon roikkunut miehessä 3kk. Välillä kun se on vaikuttanut etäiseltä, niin meni hermot ja en ottanut yhteyttä, ei mennyt kun 2pv niin se kyseli et mitä kuuluu yms. Mut ärsyttää suunnattomasti ettei 3kk aikana vaakamies kertaakaan kehunut mua, vaikka olisin kuinka laittautunut häntä varten, ihan kuin en huomaa mitään. Eikä se ikinä soita, aina vaan lähettää tekstareita. Nyt lähti viel uv:ks matkoille, päätin et kun tulee takaisin niin sanon etten halua jatkaa enää tota, ehkä sais aikaan jotain toimintaa, jos ei, niin sen häpeä ja menetys. Koska mä välitin siitä paljon ja olin valmis tekemään kaiken sen eteen. Kauris ja vaaka ei sit sovi millään yhteen.

Vaakamies on erttäin vaikea ihminen. Minulla on kokemusta 8 vuoden ajalta. Hänessä ei todella voi roikkua. Mies tietää, mitä mies tekee. Valheita, lupauksia, vaatimuksia, mutta itse ei tee mitään. Minun vaakani petti minua useita kertoja ja sai aina anteeksi, kun osasi olla niin mielin-kielin. Hän ei soittanut koskaan itse, vastasi nuivasti viesteihin ja oli taitava rakastelija. Osasi kyllä olla hellä ja huomavainen, mutta sitä kesti vain hetken. Sitten yks-kaks lakkas vastaamasta puhelimeen, ei vastannut viesteihin, ei mitään. 8 vuotta oli pyyhkäisty kertaheitolla. Se siitä suhteesta. Olisiko samasta miehestä kysymus?

• olkoon

niin saa olla. Ei kiinnosta olla epätietoisuudessa.

• Liina_tukka

Vaakamies tarvitsee kannustavan kumppanin, saatuaan pientäkin kannustusta tai kehumista hän hakee vaikka kuun taivaalta. Rakastaan hän hellii eri tavoin, ja haluamansa naisen hän hurmaa tuossa tuokiossa. Päätöksenteossa on vaikeuksia, mutta sitäkin voi oppia (kokemusta on), samoin aloitteellisuutta löytyy. Oma nousumerkkini on Leijona...

• argh!

ainakin tän herran kohdalla! Vaikka oon sitä kehunutkin, niin en ole kertaakaan siltä kehuja saanut. Ei löydy minkäänlaista aloitteellisuutta. En ymmärrä miks edes haluaa jatkaa mun kans (vai haluaako ees), seksin takiako? No kohta ei saa sitäkään, jos jatkaa samaan malliin.

• Liina_tukka
        argh! kirjoitti:

ainakin tän herran kohdalla! Vaikka oon sitä kehunutkin, niin en ole kertaakaan siltä kehuja saanut. Ei löydy minkäänlaista aloitteellisuutta. En ymmärrä miks edes haluaa jatkaa mun kans (vai haluaako ees), seksin takiako? No kohta ei saa sitäkään, jos jatkaa samaan malliin.

vaakamiehesi on esim. nousumerkiltään...

Sillä on mitä ilmeisimmin suuri vaikutus puutteisiin toiminnassa, päätöksenteossa ym.

Itse olin jahkaileva ja päättämätön, kunnes työstettyäni asioita huomasin olevani varsin johdonmukainen ja päättäväinen. Aloitteelinen olen niissä asioissa, mitkä koen tärkeiksi. Ja sekin tuntuu hyvältä.

• Nimetön
        argh! kirjoitti:

Moi
        Ne peruselementit on juuri se outous teidän suhteessa. Vaaka arvostaa kaurisnaisen itsevarmuutta ja hyvää juurevaa seksiä...selkeyttäkin, mut vaakamies itse niin vaihtoehtoja etsivä et vaikea asettua..oppii ajanmyötä hellemmäksi ja ehkä vähän avoimemmaksi,mut karttaa suuria tunteenpurkauksia..kaiken tarttis olla niin siistiä asiallista ja järkevää.draamaqueen kauris saattaakin hermostua tuollaiseen kylmään viileään tyyppiin joka ei kehuja paljon jakele.materiaa ja kalliita lahjoja tulee mut sillon kun nainen on kiltti??Yhdistävä asia on rakkaus ja seksi vai toisinpäin.Kauris sängyssä on kuin Elvis lakanoissa!Argh ja vaakahan rakastaa romantiikka, säihkettä ja kipinää..mutta kissa-hiiri leikkiä mysteerinen lähellä-kaukana suhde vaan puolelta ei kannusta kaurista jatkamaan, joka haluaa vakaan, kestävän ja kehityskelpoisen liiton...ihminen ihmiselle periaatteella!Olen myös saanut sellaisen kuvan etä vaakamies on usein kylmänviilee hengailija baareissa ja vaihtelu virkistää=Kimi Räikkönen (tunteikas,hurmaava ja avoin???)

• argh!
        Nimetön kirjoitti:

Moi
        Ne peruselementit on juuri se outous teidän suhteessa. Vaaka arvostaa kaurisnaisen itsevarmuutta ja hyvää juurevaa seksiä...selkeyttäkin, mut vaakamies itse niin vaihtoehtoja etsivä et vaikea asettua..oppii ajanmyötä hellemmäksi ja ehkä vähän avoimemmaksi,mut karttaa suuria tunteenpurkauksia..kaiken tarttis olla niin siistiä asiallista ja järkevää.draamaqueen kauris saattaakin hermostua tuollaiseen kylmään viileään tyyppiin joka ei kehuja paljon jakele.materiaa ja kalliita lahjoja tulee mut sillon kun nainen on kiltti??Yhdistävä asia on rakkaus ja seksi vai toisinpäin.Kauris sängyssä on kuin Elvis lakanoissa!Argh ja vaakahan rakastaa romantiikka, säihkettä ja kipinää..mutta kissa-hiiri leikkiä mysteerinen lähellä-kaukana suhde vaan puolelta ei kannusta kaurista jatkamaan, joka haluaa vakaan, kestävän ja kehityskelpoisen liiton...ihminen ihmiselle periaatteella!Olen myös saanut sellaisen kuvan etä vaakamies on usein kylmänviilee hengailija baareissa ja vaihtelu virkistää=Kimi Räikkönen (tunteikas,hurmaava ja avoin???)

Ihme että kauriista puhutaan että se on tunteeton, viileä, etäinen yms. En itse todellakaan ole sellainen ihmisten seurassa, joista välitän. Yritän vaakamiehellenikin olla sellainen, mutta vaikeaa olla avoin toiselle, jos toinen on sulkeutunut ja viileä. Tuntemani vaakanaiset on kyllä avoimia ja tunteensa näyttäviä ihmisiä, tää vaakamies on ihan omituinen. En jaksaa leikkiä mitään hiirtä. Mitä sitä turhaan elämää haaskata, jos toisesta ei saa mitään irti. Kun olen vaakamiehelle puhunut asiasta, sanonut ihan suoraan, että jos ei kiinnosta niin sanoisi mulle suoraan, niin ei ole sitten pakko nähdä, se sanoi ettei se ole sitä, vaan että ollut paljon muuta tekemistä, niin ei ole ehtinyt niin paljon olla yhteydessä (ollut kuukauden toisella paikkakunnalla, sukulaisten luona). On myös käynyt välillä niin että vaakamies on päättänyt lähteä baariin, silloin kun itselläni oli kerrankin vapaa ilta (oon vuorotyössä, vaaka ei), ja olisimme voinut nähdä kunnolla, niin se lähteekin ulos, vaikka muuten käy harvemmin ulkona. Tuntuu että kaikki muu on sille tärkeämpi, miksi ihmeessä se sit kuitenkin haluaa nähdä ja ottaa aina yhteyttä kun ei musta kuulu vähään aikaan. Sille näyttää sopivan tälläinen "etäsuhde", tuntuu etten saa siitä mitään irti. Mut sit kun sen tapaa taas niin ihan kuin uudestaan ihastuu, vaikka olisikin ollut äsken vihainen sille. Siis ei mitään järkeä, ja niin vaikeaa päästää irti.

• Nimetön
        argh! kirjoitti:

Ihme että kauriista puhutaan että se on tunteeton, viileä, etäinen yms. En itse todellakaan ole sellainen ihmisten seurassa, joista välitän. Yritän vaakamiehellenikin olla sellainen, mutta vaikeaa olla avoin toiselle, jos toinen on sulkeutunut ja viileä. Tuntemani vaakanaiset on kyllä avoimia ja tunteensa näyttäviä ihmisiä, tää vaakamies on ihan omituinen. En jaksaa leikkiä mitään hiirtä. Mitä sitä turhaan elämää haaskata, jos toisesta ei saa mitään irti. Kun olen vaakamiehelle puhunut asiasta, sanonut ihan suoraan, että jos ei kiinnosta niin sanoisi mulle suoraan, niin ei ole sitten pakko nähdä, se sanoi ettei se ole sitä, vaan että ollut paljon muuta tekemistä, niin ei ole ehtinyt niin paljon olla yhteydessä (ollut kuukauden toisella paikkakunnalla, sukulaisten luona). On myös käynyt välillä niin että vaakamies on päättänyt lähteä baariin, silloin kun itselläni oli kerrankin vapaa ilta (oon vuorotyössä, vaaka ei), ja olisimme voinut nähdä kunnolla, niin se lähteekin ulos, vaikka muuten käy harvemmin ulkona. Tuntuu että kaikki muu on sille tärkeämpi, miksi ihmeessä se sit kuitenkin haluaa nähdä ja ottaa aina yhteyttä kun ei musta kuulu vähään aikaan. Sille näyttää sopivan tälläinen "etäsuhde", tuntuu etten saa siitä mitään irti. Mut sit kun sen tapaa taas niin ihan kuin uudestaan ihastuu, vaikka olisikin ollut äsken vihainen sille. Siis ei mitään järkeä, ja niin vaikeaa päästää irti.

Moi..
        Ne osaa sopivasti riekottaa ja viepottaa..ja sellaiseen jää kiikkiin.Meillä seksi merkillisen hienoa.Mun mies vaan niin kulunut kehäraakki,jota ei iyse ole paljastanut.Puhuu et naisella täytyy olla kivat ajatukset päässä.Mut itseasiassa mun mielestä se havittelee liian nuoria ja täydellisiä naisia ja harrastaa kans baareissa käyntejä työporukalla.Ilmamerkki pitää tulla ja mennä ja sitoutumattomuus pahinta luokkaa..tuntuu kun se on uhraus jos saa rakkautta..eikä arvosta kuin ulkosiaominaisuuksia naisessa..niinkun henkinen minällä ei ole väliä..olemme harrastaneet yhdessä ja olen esim pyörillyt 175 km 3 päivään eli sellaista mihin ei joka likka ylläkään, mut mikään ei riitä tälle.Riittäis kun ois typerä 50 kg 20 v tyttö??Vituttaa kun on paljon panostanut ja niin vähän vaatinut ja toinen on muka kunkku tässä suhteessa.Mä kiskasen nyt irti..joku mies hakis mulle, älykölle kuunkin taivaalta..kun haluan vain tasapainoisen avoimen parisuhteen, enkä simpukkaa joka puhuu vähän ja sisältä mädät ajatukset.Ajattelepa mulle selvisi vasta äskettäin et se on Thaimaassa ollut 3 talvea kaikki lomansa????ja varmaan pientä liottanut ties missä.voiko tollanen tottuakaan 1 naiseen?

• so sad and true
        argh! kirjoitti:

Taitaa miehellä olla useampi nainen pyörityksessä, harmi mutta vaaoille ominaista...

• Nimetön

Ei siitä ota mitään tolkkua. Se on kunkku ja saa tehä mitä vaan, mut jos mä teen jotain olen heti ns. pettämäs, vaik ei nyt ihan seurustella, mut ei olla ystäviäkään... Joku pari kuukautta tapailtu ja kun kyselen asioista, ni juu ja jaa ja ei. Sit yritän saada sitä ymmärtämään, mut eihän se nyt silleen voi mennä mitä miä sanon. Paitsi kännis saan sit sen itkemään välillä ja tulee mieleen et hups mitä miä nyt sanoin? Selvinpäin ei ota kuuleviin korviinsa... Miehellä oli aikanaan joka viikonloppu eri nainen ja välil kolmekin ja sit mäkätän siitä, kun jatkaa kaikkien kans pelleilyä vieläkin. Miks pitää pettää tai ei voi asettua aloilleen, kun se on aina tehnyt noin..

• ninja*

Kun mulla on semmonen ongelma että se on välillä tosi ihana ja välillä taas ei. Me ei olla yhes, mut se vaikuttaa mustasukkaselta toisinaan, vaik sanoo et ei ole mustis. Se sanoo et anna palaa muiden kans ja tee mitä haluat ja välil soittaa et voinko tulla käymään, mut sit jos sanon et ei käy, niin alkaa kysely, et onko sul joku yms. Mut kun meidän ``suhde`` ei perustu seksiinkään oikein, kun viime kerrasta on 1kk ja silti olen ollut sen luona tosi paljon. Mitä pitäs tehä niin et saan sen kiinnostumaan musta oikeasti, niin kuin se alus oli? Itse olen oinas. Outoa on se et mä panikoin aina kun seksi tulee tän kans kyseeseen. Miks? Ehkä sitten pelkään sitä, kun täl on ollu naisia yli 100 koko elämän aikana. Se on n. 30v.

• Vesimiesnainen1982

Jep, mä tapasin netissä vaakamiehen. ihan samanlainen kun mitä olet kuvannut. ei sovi ollenkaa mihinkää yleisiin vaakamiehen luonteen kuvauksiin. menee hermot kun itse olisin valmis panostamaan ihan kaiken, mutta miehestä ei ota selvää.. mitä haluaa?? kun tavataan on aivan erilainen kun sitten ei olla yhdessä. ei txt tai soittoja tai mitää kaunopuheita.. onkoha meillä sama mies? millo sun mies syntyny? mun 17.10

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      134
      4159
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2116
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1844
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1760
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      463
      1568
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1335
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      461
      1280
    Aihe