Jos haluat nähdä tämän bändin uudestaankin täällä, ja mahdollisimman pian, niin mene ihmeessä allekirjoittamaan adressi asian puolesta. http://www.adressit.com/thearksuomeen
Adressi, että The Ark tulisi takasin
6
1693
Vastaukset
- Battery.
Kaikkee ne skidit monkuu..ark..hyi vattu..
- typeriä adressejakin
vaikkei tarvis edes tulla.
- tottakai ne tulee
mutta mä haluan tehdä jotain asian hyväksi... :)
- olaleari<3
juu, kyllä ne on tulossa ilman tuota adressiakin 8) ja jos tosiaan todella moni olis sitä mieltä, ettei oo tulossa, niin allekirjottaneitakin olis varmasti paljon enemmän :) nyt siis kyllä on tullut paljonkin huhuja keikkatauosta, joka on ilmeisestikkin myös totta, sillä pojat ovat itse sanoneet siitä 8)
osaan selittää xD - The Arkin
kotisivuillekin laittaa tuon "adressin" (suomeksi), ehkä siten saisi enemmän allekirjoittaneita...?
- AmazingLeotard
Kyllähän ne onneksemme tulevat kesällä Ruissiin! Vaan kaksi keikkaa tänä vuonna, mutta ihanaa kun pojat päättivät tulla myös "toiseen kotimaahansa"! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977