Hei!osaisko joku sanoa,onko härkä vaikea ihminen?Kantaako helposti kaunaa?Osaako antaa anteeksi.Sen olen huomannu että Härästä tulee varovainen ja sulkeutunut jos saa siipeensä,onko näin?Löytyy ilmeisesti kostonhimoa,jos on loukkaantunut?Haluis vaan tietää härästä jotain.
Härkäkö vaikea?
13
3867
Vastaukset
- Ei ole
Itse olen härkä, enkä mikään vaikea luonne. Olen hyvä kuuntelija ja empaattinen. En ole kostonhimoinen, mutta joskus jostain pitkävihainen,jos todella loukataan.Lepyn kyllä sitten aikaa myöten.
Olen huomannut,että täällä on härät haukuttu aivan lyttyyn.- ihaa
Niin olen huomannu et härkiä morkataan...no jokaisessa merkissä on hyvää ja huonoa.
- anteeksi ja
melkein kaiken, enkä ole pitkävihainen.
Sulkeutuneisuus pitää paikkansa, silloin muuttuu varovaisemmaksi, mutta kostoa en haudo. Laiskuutta kai sekin:) - härkänainen.
kantaa kaunaa, mutta osaa antaa anteeksikin muttei ihan heti. Ei suutu helposti mutta pitkävihainen kun suuttuu. suuttuessaan mököttää ja sulkeutuu ja haluaa oikeasti olla rauhassa. ja kostonhimoa löytyy, oma motto on melkeinpä "kosto elää" :)että näin minä, härkä.
- on sellaisia
Kyllä olen vaikea, tai sitten en ole, riippuu aivan toisesta osapuolesta.
Kannan kaunaa helposti.
En osaa antaa anteeksi, jollei toinen pyydä riittävän hyvin anteeksi.
Kyllä, sulkeudun jos tulee ongelmia.
Kyllä, kostonhimoa on, mikäs sen hauskempaa, kuin antaa samalla mitalla takaisin jollekin ääliölle.- vihainen härkä
Härkä voi olla erittäin julma häntä loukanneelle ihmiselle ja pyyhkiä tämän pois elämästään kerta heitolla!
Mutta toisaalta härkä on äärimmäisen kestävä ja pitkäpinnainen, että tuohon loukkaamiseen tarvitaan paljon! Tai sitten siinä on epärehellisyyttä, itsekkyyttä tai paljon herkkää tunnetta mukana joka rikotaan.
Härkä luottaa 100% ihmisiin jotka päästä lähelleen ja voi vihata ihan samalla mitalla, jos hänet jotenkin petetään! - Ihaa
vihainen härkä kirjoitti:
Härkä voi olla erittäin julma häntä loukanneelle ihmiselle ja pyyhkiä tämän pois elämästään kerta heitolla!
Mutta toisaalta härkä on äärimmäisen kestävä ja pitkäpinnainen, että tuohon loukkaamiseen tarvitaan paljon! Tai sitten siinä on epärehellisyyttä, itsekkyyttä tai paljon herkkää tunnetta mukana joka rikotaan.
Härkä luottaa 100% ihmisiin jotka päästä lähelleen ja voi vihata ihan samalla mitalla, jos hänet jotenkin petetään!Voivottelen kun olis miespuolinen ystävä joka on onnettomasti rakastunut,mut ei uskalla koska häntä on loukannut tunteisiin kyseinen rakkauden kohde.Haluaisin niin auttaa koska tiedän että molemmat on onnettomia tahoillaan.Tämä härkämies vielä saa turvaa tältä naiselta aina kun menee esim.huonosti.Härkämies hakeutuu itse.muulloin ollaan möllejä.voivoi sentään.
- Huh...........................
Ihaa kirjoitti:
Voivottelen kun olis miespuolinen ystävä joka on onnettomasti rakastunut,mut ei uskalla koska häntä on loukannut tunteisiin kyseinen rakkauden kohde.Haluaisin niin auttaa koska tiedän että molemmat on onnettomia tahoillaan.Tämä härkämies vielä saa turvaa tältä naiselta aina kun menee esim.huonosti.Härkämies hakeutuu itse.muulloin ollaan möllejä.voivoi sentään.
Niin härkämies imee kaiken naisestaan. Kun lopuksi nainen alkaa väsyy, ja sanoo takaisin vuosien jälkeen alkaa vielä kosto herra härältä. Varokaa naiset härkämiehiä jos itse ette ole alentujia .. härkämies syö naisesta kaiken itsevarmuuden yrittää hänet kotinurkkaan, ja itse menee pitkin maailmaa. Onhan hänel tekosyy työn puolesta.Koska härät kaahii huipulle tössäänkin. Mikää ei riitä heidän pitää saada kaikki nautinto kun huvitta ja he syövät naisen itsevarmuuden tekevät hänestä epävarman. Nainen ei tiedä mikä on totta mikä satua kun tapailee härkämiestä. Sama jos seurustelet hän menee ja sinä odotat. Jos sanot haluamaasi herra härkä ei kuuntele mököttää häviää kurittaa näin. Haluaa alistaa sinut omaan muottiin.
- Härärärärkä
Huh........................... kirjoitti:
Niin härkämies imee kaiken naisestaan. Kun lopuksi nainen alkaa väsyy, ja sanoo takaisin vuosien jälkeen alkaa vielä kosto herra härältä. Varokaa naiset härkämiehiä jos itse ette ole alentujia .. härkämies syö naisesta kaiken itsevarmuuden yrittää hänet kotinurkkaan, ja itse menee pitkin maailmaa. Onhan hänel tekosyy työn puolesta.Koska härät kaahii huipulle tössäänkin. Mikää ei riitä heidän pitää saada kaikki nautinto kun huvitta ja he syövät naisen itsevarmuuden tekevät hänestä epävarman. Nainen ei tiedä mikä on totta mikä satua kun tapailee härkämiestä. Sama jos seurustelet hän menee ja sinä odotat. Jos sanot haluamaasi herra härkä ei kuuntele mököttää häviää kurittaa näin. Haluaa alistaa sinut omaan muottiin.
Onkohan tässä nyt kyse katkeruudesta jotain tiettyä henkilöä, vai kaikkia härkiä kohtaan? Ei kai me härät nyt sentään noin kamalia olla... Toivottavasti ei. :)
- Ihaa
Härärärärkä kirjoitti:
Onkohan tässä nyt kyse katkeruudesta jotain tiettyä henkilöä, vai kaikkia härkiä kohtaan? Ei kai me härät nyt sentään noin kamalia olla... Toivottavasti ei. :)
No höpöhöpö,tässä nyt ihmettelemme härkiä.Nehän ovat hurmaavia,seksikkäitä ja vievät jalat alta,mut on olemassa toinen puoli,se jolla saadaan vettä niskaan ja huolella.heh!Mietiskelen ite et mitä pitäs härkien suhteen tehdä oikein,mut en taida osata.
- härkä lady
vihainen härkä kirjoitti:
Härkä luottaa 100% ihmisiin jotka päästä lähelleen ja voi vihata ihan samalla mitalla, jos hänet jotenkin petetään!se on muuten totta...
härkällä on yleensä vähän ystäviä kenelle hän pystyisi luottaa...
kostosta vielä.... kyllä!! mutta ei tavalliselle ihmiselle... vain jos lähi ystävä petti, tai rakas mies/nainen... sitten se on paha... härkä kostaa sanomalla.. / harvoin tekemällä... mutta silloin ilkeys on huipulla... - HÄRKÄNEITI_
härkä lady kirjoitti:
se on muuten totta...
härkällä on yleensä vähän ystäviä kenelle hän pystyisi luottaa...
kostosta vielä.... kyllä!! mutta ei tavalliselle ihmiselle... vain jos lähi ystävä petti, tai rakas mies/nainen... sitten se on paha... härkä kostaa sanomalla.. / harvoin tekemällä... mutta silloin ilkeys on huipulla...Kyllä. Härkä kostaa ennemmin sanoilla, kuin teoilla. Osataan olla todella pahoja ja ilkeitä suusta jos tilanne vaatii.
Silti itse en ainakaan pitkävihainen ole, paitsi pari- ja ystävyyssuhteisiin liittyvissä pettämistapauksissa. Varovaisuus ja sulkeutuneisuus ei ainakaan itseni kohdalla toteudu. Olen siipeeni saanut, mutta suruvaihe ei kauaa kestä. Ei kannata jäädä tuleen makamaan! :)
- Sanovat vaikeeksi
Olen härkä nainen ja seurustelen härän kanssa. Meillä on seesteinen suhde, ei koskaan riidellä tai toista loukata, mutta mennään miehen ehdoilla, minä olen se joka alistuu. Minulla ei ole sanan valtaa, hän sanoo milloin tavataan ja milloin hänelle se sopii. koskaan ei kysy sopiiko se minulle? Hän on alistanut minut.Minä olen kuitenkii se aktiivi puoli sänkyhommissa, minä sanon siinä kuin ollaan ja miten.Minä itse en helposti suutu, on pitkä pinna, mutta kun suutun, pyyhin sen ihmisen elämästäni, enkä koskaan tunne häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992