harrastat päivässä? Liikutko säännöllisesti?
Itse kävelen päivittäin kohtuullisen pitkiä
matkoja. Tänään kävelin 12km, pelasin sulkapalloa
1,5h, kuntosalilla 1h, enempää en sitten jaksanut.)
t.tonttutyttö
Kuinka
10
337
Vastaukset
Minä harrastan liikuntaa työmatkat kävellen ja työkseni harrastan liikuntaa yhdessä pienten, alle kouluikäisten lasten kanssa.
- iisakki...,
Makoilin ja otin kalijjjaaaaa.
on tarve saada kehuja. Ja kun niitä ei saada niin on sitten kehuttava itse itseä. Reipas olet tosiaan ollut. Hyvä tonttutyttö, hyvä !
- helisevä
sulla toivonmukaan tuo ei oo säännöllistä jos on niin kaikki ei ok.
- Nimetön
kävelemässä, juosta kun en saa enkä pallopelejä pelata.
Minulla kun on tuo välilevyn tyrä, niin kuin magneettikuvissa todettu.
Paljon liikun, se pitää mielen virkeenä ym, hyötyä siitä on.Selkävikaisena sanoisin myös saman, kävely auttaa ja joogasta olen saanut apua hermon pinteisiin.
- tammikuun likka
Arkisin työmatkat pyörällä tai kävellen, 5 km yhteensä. Viikonloppuisin satunnaisesti. Pitäs alottaa tuo kuntosali, saa ny nähä jaksanko *viittinkö* :)
- susa51
.. liikkua päivittäin. Suosittelen sitä kuntosalia, kun kerran menee sinne, niin seuraava menee jo itsestään.
Muutenkin meidän "ikäisten" pitäisi liikkua reippaita kävelylenkkejä. Johan tutkimuksetkin sen kertovat. - tammikuun likka
susa51 kirjoitti:
.. liikkua päivittäin. Suosittelen sitä kuntosalia, kun kerran menee sinne, niin seuraava menee jo itsestään.
Muutenkin meidän "ikäisten" pitäisi liikkua reippaita kävelylenkkejä. Johan tutkimuksetkin sen kertovat.Olin kuntoutuksessa kaksi viikkoa ja sieltä tauli kaikenlaista evästä mukana. Kuntosali olisi yksi varteenotettava tapa pitää lihaskuntoa yllä. Toisaalta, kotona on yksi kuntolaite ja jättipallo tyhjänä. Pitäs käydä tuolla Nesteellä ilmaamassa sen. Jättipallo on oiva väline lihaskuntoharjoitteluun. Lisäksi tuos parinsadanmetrin päässä on paikka, jossa harrastetaan latinotanssia. Se olisi taas selälle hyvää harjotusta. Kaikki olis lähellä, pitää vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja ravistaa lähtöön. Kävely, pyöräily ja *hiihto* on niitä lajeja joita on helppo "harrastaa".
Pitää laittaa tää joulu ekaks pois edestä, niin sitten se alkaa. Eihän sitä kehtaa edes mennä toukokuussa takasin, jos mitään ei ole tapahtunu meikäläisen kropas :)) *Vaarana* siinä on se, että saattaa jäädä elämäntavaks.
- Vähä tonttu
Tuo kuulostaa aika paljolta, tuleeko muina päivinä liikuttua. Tossa menee kirkonmenotkin ohi suun.
Itse harrastan tähän vuodenaikaan maastokävelyä pari kertaa viikossa n.10km kerralla, sitte joskus pienempiä lenkkejä ja vähän kuntolaitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694