WinXP SP2 palomuuri testissä eikä ole tulokset kehuttavia:
http://www.matousec.com/projects/windows-personal-firewall-analysis/leak-tests-results.php
PS. Eihän tuollaista tekelettä pitäisi edes palomuuriksi kutsua.
WinXP SP2 palomuuri testissä
4
768
Vastaukset
- testeillä
ei ole mitään tekemistä muurin hyvyyden kanssa!
- ertrtryyryt
Windows XP:n palomuuri on erinomainen juuri siinä mihin se on tarkoitettu eli estämään sisääntulevaa liikennettä ja sehän on palomuurin tärkein tehtävä.
Jos haluaa myös tarkkailla lähtevää liikennettä niin voi asentaa jonkun muun palomuurin mutta se ei ole välttämätöntä. Minulla on ollut jo vuosia käytössä vain XP:n palomuuri ja kertaakaan ei ole pöpöjä koneelle tullut. Myös tuttujen koneet joihin olen XP:n asentanut (ja joissa käytössä XP:n palomuuri) niin ovat säilyneet puhtaina.
Aloittelija ja käyttäjä joka ei tiedä palomuureista niin paljastaa vain "tyhmyytensä" jos haukkuu XP:n palomuuria.- Kankkulan kaivo
Olen aivan samaa mieltä. Ei mitään ongelmia ole ollut ja jo vuosia pelkästään XP:n palomuuri käytössä. Saahan sitä tuhlata rahansa jos haluaa muuhunkin palomuuriin.
- lontoonkielisellä
kahteensuuntaanblokkaavalla muurillas pistää paremmaksi. Taitaa tulla itku ja poraus, salliiko vai ei salli? Ja jos se kysyy, että salli, onko ne asetukset liian herkällä tai ei? Alat sitten niitä katselemaan. Laitat vähän liukusäädintä lontooksi isommalle. Seuraavaksi täällä usein nähty kysymys? Netti ei toimi?
Ja se "netti" pitäisi toimia siinä palomuurissa ULKOA SISÄNPÄIN, voi kristus, mikä järjen köyhyys taas tällä aloitajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075