Mitä ihmettä?

Tuju

Heì!Mua ihmetyttää härkämiehessä se kuinka ne pystyy jatkamaan elämää vaik olisi omien puheiden mukaan menettäny elämänsä rakkauden.Kyseinenkin mies ei kyenny tekemään mitään,ei edes puhunut asiasta,luovutti.Onko tyypillistä härkää?Mä oon aina ajatellut et ne on taistelijoita.Kuitenkin tämä härkämies ottaa aina tähän elämänsä rakkauteen yhteyden kun elämä potkii,hyväksikäyttäjäkö vai onko härkä taktikoija?Vai eikö härkä uskalla kertoa tunteistaan?Hidasko kenties vai ei ole tosissaan?

17

2616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskalleta

      "avautua". Tarvii olla tosi vahva luottamus toiseen, ennenkuin uskaltaa. Tunteista ei valehdella. Se mitä sanotaan on totta, kunhan vain uskalletaan se sanoa.

      • Tuju

        Tulkitenko siis että härkämies tässä tapauksessa menettää todella paljon kun ei uskalla kertoa tunteitaan.Toinen juttu et onko tyypillistä et härkämiehen pitää ottaa ryypyt että uskaltaa toimia ja kertoa tunteistaan.Kun asia on hiprakassa kerrottu,niin selvänä voi sit leikkiä ettei mitään ole tapahtunut ja juttelee vaik säästä.Onko tää sitä varovaisuutta vai huijausta?Yritän vaan niin ymmärtää;koska itse heitän aina kaiken peliin.Ei voi ainakaan yrittämättä menettää.


      • mikä merkki olet!
        Tuju kirjoitti:

        Tulkitenko siis että härkämies tässä tapauksessa menettää todella paljon kun ei uskalla kertoa tunteitaan.Toinen juttu et onko tyypillistä et härkämiehen pitää ottaa ryypyt että uskaltaa toimia ja kertoa tunteistaan.Kun asia on hiprakassa kerrottu,niin selvänä voi sit leikkiä ettei mitään ole tapahtunut ja juttelee vaik säästä.Onko tää sitä varovaisuutta vai huijausta?Yritän vaan niin ymmärtää;koska itse heitän aina kaiken peliin.Ei voi ainakaan yrittämättä menettää.

        Härkämies on tosi luotettava ja herkkä. Tiedän isästäni, joka oli härkä ja joka jaksoi kestää vesimiesäidin jatkuvaa itsensä korostamista. Itse härkänaisena haluaisin tietää leijonasta. Tuleeko mitään valmista ja toimivaa?


      • suhe
        mikä merkki olet! kirjoitti:

        Härkämies on tosi luotettava ja herkkä. Tiedän isästäni, joka oli härkä ja joka jaksoi kestää vesimiesäidin jatkuvaa itsensä korostamista. Itse härkänaisena haluaisin tietää leijonasta. Tuleeko mitään valmista ja toimivaa?

        Olin leijonan kanssa liitossa 12 v. Ihmeen hyvin se toimi. Leijona on kyllä toista maata, esittää ulospäin että kaikki on hyvin ja melko materialistinen tavoissaan. Härkänä useimmiten olin huvittunut leijonasta, mutta viihdyin ja rakastin 100%. Ehkä härkä on se, joka pitää leijonan maan pinnalla, ettei aivan karkaa leijumaan.

        Suhde loppui leijonen epärehellisyyteen, mitä härkänä siedin monta vuotta ja kielsin totuuden itseltäni. Pohtimiseen meni tuo aika, mutta sitten kun tein erosta päätöksen, ei paluuta enää ollut.

        Parhaimmat naispuoliset ystävänäkin parinkymmenen vuoden takaa ovat leijonia ja pysyneet yhä ystävinä!


    • --pohdiskelija

      Härkä voi vaikuttaa ulkoisesti tunteettomalta, mutta tuntee toki syviä ja voimakkaita tunteita, mutta on ehkä hienotunteinen, korrekti ja hidas liikkeissään ja tunteiden näyttämisessä (paitsi kun suuttuu, niin sitten on oksat pois ja laajalti)

      Härkä ei siedä kovaäänisiä meuhkaajia, tyhjänpuhujia eikä valehtelijoita. Ehkä siksi itsekin ensin miettii tarkoin ja märehtii sanomisensa, kunnes ne vihdoin uskaltaa kertoa ja vain jos luottaa.

      Härkä varmasti kärsii sydänsuruja ja voi olla hyvinkin loukkaantunut tultuaan kaltoin kohdelluksi. Härkä urhea rassukka vain nielee tämänkin tuskan yksinään, yrittää olla reipas, ellei sitten aivan luottoystävilleen avaudu.

      Härkä tietää, että syvätkin haavat paranevat ajan kanssa ja luottavaisin mielin käy kohti uusia laitumia..

      härkänen

      • Tuju

        joo se on nyt selvinny et härkä tuntee voimakkaasti,mut onko härkä valmis luopumaan esim.rakkaudesta jos pelkää tai on loukkaantunut.Aika rankkaa nimittäin härille.Mä oon aina luullu et ne taistelee niin et tanner tärisee.No harmi hinta on kova jos antaa vaan olla..No selvis et on paljon erilaisia härkiä.Musta härkä on kipeän monimutkainen,mut erittäin hurmaava persoona.Multa on monesti menny jalat alta..ja järki hehheh


      • Täysin totta

        Heh, niin totta kuin vain olla. Olen täysin tuollainen, kuin kuvailit.


    • mutta...

      tärkeämpää on kaiketi se että itse olet selva(?) veden merkki..ja ollet hakenut suuntavakaajaa pelkän aurinkomerkin perusteella.

      • Tuju

        Mää oon valitettavasti ilmamerkki,ettei aina hyvää seuraa,mut haluaisin niin auttaa härkä-ystävääni,kun on niin surkiana.


    • ei alennetavis härälle

      Meneppä lukemaan sekasin nimimerkin vastauksista häräl ei sarvia. Tuntuu että sanoit sen muutamal sanal mitä herra härkä on.

      • Härkä mikä härkä

        Itse ainakin härkänä ja todellakin elämäni rakkauden menettäneenä voin kertoa että kyllä se sattuu vaikka ei päälle päin näkysisikään niin sisällä on paikat romuna. Ei taida olla sen neitsyt tyttösen lähelle minulla enää asiaa ja itsestäkin tuntuu että parempi kun en hänen elämäänsä enää tuppaudu vaikka onkin ikävä. mutta yksi asia on varma koskaan en unohda..


      • Tuju
        Härkä mikä härkä kirjoitti:

        Itse ainakin härkänä ja todellakin elämäni rakkauden menettäneenä voin kertoa että kyllä se sattuu vaikka ei päälle päin näkysisikään niin sisällä on paikat romuna. Ei taida olla sen neitsyt tyttösen lähelle minulla enää asiaa ja itsestäkin tuntuu että parempi kun en hänen elämäänsä enää tuppaudu vaikka onkin ikävä. mutta yksi asia on varma koskaan en unohda..

        Kiva oikeasti kuulla että härillä on myös herkkä puoli,mut vaikea on tajuta tota luovuttamista.No nyt tiedän et härät ei unohda vaik luulis.


    • härkä lady

      olen itse härkä ja olen ollut monissa suhteissa...jokaisesta suhdesta juoksin karkuun!!! aina on ollut jotain epänormaalia tai olen kyllästynyt tai suhde oli ahdistava... se on ehkä totta.. me luovutaan... silloin kun ei ole mitään järkeä jatkaa tota suhdetta ja menemme eteenpäin...
      härkä loukantuu todella pahastti jos sattuu sellaista ja hän muistaa sen "pahan" eikä paremmat hetket... se on todella vaikkea.. sen takia on vaikkea luottaa parisuhteeseen...

      sitten härät ovat koston halusia.. .. mutta ei vältämättä esim samalle miehelle kuka on hehnyt pahaa.. mutta kaikkille miehille...!!! hän käyttää ne hyväkseen ja uskalta kertoa siitä heille silmiin...

      niin.. mutta toisalta jos härkä rakasttuu.. hän ei kestä epävarmuutta.. ja halua heti tietää toisen tunteista... muuten hän alkaa tehdä tuhmia asioita..

      mutta toisalta kun se toinen kertoo tunteista ekana ( ennen kuin härkä on varma omista tunteista)... härkä kyllästtyy melkein heti.. ( liian helpoa)

      niin... sellaista

      • härkätär

        Osuit aivan oikeaan !! Minä olen juuri tollanen ja olen myös härkä nainen. Olisin kirjoittanut aivan samoin kuin sinä. Minulla on suhde loppunut juuri siihen kun mies liian innokkaasti pitää minusta, härälle täytyy antaa ilmaa eikä tukahduttaa


      • härkä lady
        härkätär kirjoitti:

        Osuit aivan oikeaan !! Minä olen juuri tollanen ja olen myös härkä nainen. Olisin kirjoittanut aivan samoin kuin sinä. Minulla on suhde loppunut juuri siihen kun mies liian innokkaasti pitää minusta, härälle täytyy antaa ilmaa eikä tukahduttaa

        totta !! se on kyllä ihmellista.. kun tunttuu olevan ahdistava jos joku rakastaa minua.. MUTTA heti kun näyttää siltä että ei miestä kiinnostaa niin mulla syttyy innostus.. ihastus... " ihan niin kuin tulisi kisaa!!!"

        olen vain asenttanut rajat suhteissa. aina kun tapan jonkun, kerron että minuun ei saa ihastua, eikä koska sanoa että rakastaa... ainakin on toiminut.. jonkun verran ;=)...

        kokeile!!;)


      • Härkä nainen
        härkä lady kirjoitti:

        totta !! se on kyllä ihmellista.. kun tunttuu olevan ahdistava jos joku rakastaa minua.. MUTTA heti kun näyttää siltä että ei miestä kiinnostaa niin mulla syttyy innostus.. ihastus... " ihan niin kuin tulisi kisaa!!!"

        olen vain asenttanut rajat suhteissa. aina kun tapan jonkun, kerron että minuun ei saa ihastua, eikä koska sanoa että rakastaa... ainakin on toiminut.. jonkun verran ;=)...

        kokeile!!;)

        En tiedä mikä siinä onkin,että aina kun saan miehen ihastumaan itseeni,niin mielenkiintoni alkaa sammua.Ja sitten alan vaan katsella uusia laitumia,olisko siellä vihreempää.Enkö enää uskalla luottaa että minusta oikeesti tykätään...


      • härkä lady
        Härkä nainen kirjoitti:

        En tiedä mikä siinä onkin,että aina kun saan miehen ihastumaan itseeni,niin mielenkiintoni alkaa sammua.Ja sitten alan vaan katsella uusia laitumia,olisko siellä vihreempää.Enkö enää uskalla luottaa että minusta oikeesti tykätään...

        se on yksi härän ominaisuus...
        härkä mietii liika mitä muut ajattelee hänestä...
        muutenkin härät analisoi muita ihmisia liikaa...

        mutta!! kannattaa katsoa peiliin ja analisoida omia juttuja ja elämää...

        jos et mieti mitä muut sanoo tai ajattelee sinusta... niin.. elämä on paljon helpompi...

        ja!!! elämästä pitä ottaa kaiken mitä se antaa...

        sitten myös kannattaa muista että se on parempi kun joku rakasta sinua, ja sinä tykkät vain ja nautit.. eikä että sinä rakastat ja hän vain tykkää... se sattuu!!..

        niin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe