Häiritsen!

verditti

Luulisin olevani luokiteltu palstalla ilkiöksi, myönteisintä mitä olen itsestäni kuullut on etten "ole aivan pahin."
En voi sille mitään, että inspiroidun vain juttuihin joissa voin olla eri mieltä tai ollessani erityisen hyvällä päällä pyrin härnäämään, ärsyttämään. Siis täysin päinvastoin kuin "hymistelyporukka" väittää, en todellakaan pura täällä pahaa oloani!
Ilkeäksi ihmiseksi oikeassa elämässä minua ei vielä kukaan ole sanonut.
Se on kuin jäävuoren huippu, joka minusta täällä näkyy!

Mitä mieltä olet äskeisestä aloituksesta, joka selvästikin kuuluu seksipalstalle?
Ettei siinä vaan pyritty tietoisesti ja ilkeästi loukkaamaan kilttien, hienotunteisten ihmisten tunteita?
Ihmettelen tätä siksi, että aloittaja itse on monta kertaa puhunut nettiketistä ja hyvästä käytöksetä ja vaatinut nikillisenä kirjoittamista.
Minä sen kyllä kestin, mutta aivan varmasti täällä on henkilöitä jotka kokivat itsensä loukatuiksi!

9

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Ei piikittelevistä ihmisistä kannata välittää,heillä liene muutenkin vähän ystäviä ja kavereita.
      Minä ainakin jätän heidän kommentit huomiotta,ajattelen vain,että tuolla on ollu pienenä liian kiree pipo ja liian vähän leluja,siksi tuo on tuollainen.

• Aarre

Hauskaa terapiaa sanailla palstalla. Moderaattoria ei pidä mennä sanomaan mulkuksi. Siitä tulee helposti bannia.

• älähyvämies

mitä loukkaavaa on seksuaalisuudessa? tää meni multa täysin ohi. ottaako joku tosiaan noin vakavasti asiat. ei kaikki pyöri sun ympärillä. mun ympärillä ne pyörii minä olen nainen.

• rakastelu galluppia?

Jos sitä, niin eiköhän sen voi laskea 'pikkujoulu tunnelman' piikkiin.

• Xinorina

kyselyyn viitattiin, niin enpä tuota ilkeilyksi osannut luokitella (minäkään). "Pöyristyin" tietysti tapani mukaan varsinkin niistä pottaosaston jutuista. Mutta joskus on niin kiva kauhistella ja siunailla. Että toiset uskaltaa!

• no millonka

mikä helevatan galluppi. korkeitaan vastataan terveyskeskus ja päivystys kyselyihin. ketä kiinnostaa onko joku saanu vai eikö, ei oo koskaan kiinnostanu muu kuin omani tai jos että mieheni olis saanu joltain toiselta. sillo rupes helisee.

• iltaa viisaampi

Sitähän minä tarkoitin.Nythän se näkyy vedetyn pois, toivottavasti aloittajan itsensä taholta.
        t. verditti

• iltaa viisaampi kirjoitti:

Sitähän minä tarkoitin.Nythän se näkyy vedetyn pois, toivottavasti aloittajan itsensä taholta.
        t. verditti

Kontrollin taso on kääntäen verrannollinen nautittuun alkoholin määrään!

Mutta hän ei ole ilkeämielinen, eikä nytkään sortunut mininkään henkilöön kohdistuvaan irvailuun.
        Ainoastaan omia tuntojaan kertoili, joskin, kuten sanoit, palstavalinta ei ollut aivan kohdallaan.

• ou jees
        emw34 kirjoitti:

Kontrollin taso on kääntäen verrannollinen nautittuun alkoholin määrään!

Mutta hän ei ole ilkeämielinen, eikä nytkään sortunut mininkään henkilöön kohdistuvaan irvailuun.
        Ainoastaan omia tuntojaan kertoili, joskin, kuten sanoit, palstavalinta ei ollut aivan kohdallaan.

...........?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      655
      3420
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2708
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1711
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1602
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1530
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1520
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      358
      1458
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1349
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1243
    Aihe