myymälävastaavan palkka vaateliikkeessä

vaate

myyjänä kaksi vuotta, nyt tarjotaan myymälävastaavan paikkaa, mitä kannattaa pyytää palkaksi

10

7853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaatemyyjä 5v.

      olis sellanen 1500€/kk

      • pitäis saada

        pitäis saada ainakin 1900€ että olis parempi kuin nyt myyjänä ollessa


      • myös myymälänhoitaja
        pitäis saada kirjoitti:

        pitäis saada ainakin 1900€ että olis parempi kuin nyt myyjänä ollessa

        Kyllä tuo palkkataso on tuossa 1500 euron kieppeillä. Vaikka titteli on "hieno", palkka on ihan surkea. Myymälänhoitaja on sellainen yleismies jantunen joka hoitaa kaiken myynnistä siivoukseen ja joustaa pitää koko ajan työajoissa ja tavoissa. onhan se yksi porras ylöspäin kaupan alalla mutta työnä aika raskasta. Itse olen nyt ollut 2 vuotta näissä hommissa. Myymälänhoitajalle makstaan ihan myyjän palkka kokemusvuosien perusteella, ei ole erikseen myymälänhoitajataulukkoa....


      • vaate
        myös myymälänhoitaja kirjoitti:

        Kyllä tuo palkkataso on tuossa 1500 euron kieppeillä. Vaikka titteli on "hieno", palkka on ihan surkea. Myymälänhoitaja on sellainen yleismies jantunen joka hoitaa kaiken myynnistä siivoukseen ja joustaa pitää koko ajan työajoissa ja tavoissa. onhan se yksi porras ylöspäin kaupan alalla mutta työnä aika raskasta. Itse olen nyt ollut 2 vuotta näissä hommissa. Myymälänhoitajalle makstaan ihan myyjän palkka kokemusvuosien perusteella, ei ole erikseen myymälänhoitajataulukkoa....

        juu, sain aloitus palkaksi 2000e olen suht tyytyväinen


      • TES:n taso
        vaate kirjoitti:

        juu, sain aloitus palkaksi 2000e olen suht tyytyväinen

        Älkää myykö itseänne halvalla. Johan tuo on alle TES:n palkkojen... Liity ihmeessä Kaupanalan Esimiesten liittoon niin saat hyvää tietoa myös esimiestehtävistä.
        En minäkään ajatellut aluksi sen olevan tarpeen, mutta olet nyt kahden tulen välissä.
        Kateelliset alaiset ja pari kolleegaa puukottivat kunnolla selkään ja työnantaja eli oma pomo meni heidän puolelleen.
        Saan kuitenkin nyt korvauksia enemmän kuin sinun palkkasi... Eli jotain on pielessä.
        Olen kyllä huomannut palkkatason nyt hakiessa uutta paikkaa - rimaa pitäisi alentaa ja paljon.
        Muista vielä ettei sinulla ole ilta- ja lauantailisiä - ylityökorvauksia kuitenkin!
        Onnea toimeen!


    • Myymis

      Olen itsekin myymälänhoitaja tosin olen töissä myymälässä jossa myydään tavaraa, palkka 1900e.Myyjät saa meillä tuota 1500e.Onko 1500e palkka myymälänhoitajan työstä TES:n mukainen?.Kovaa hommaa se kyllä on ja stressiä riittää.

    • olla

      totta, että myymälävastaavalle maksetaan joissakin paikoissa 1500 euroa?! Itse saan toisella alalla työntekijänä muutaman satasen enemmän. Normaalit työajat ja viikonloput vapaana..

      • HannaHoo

        Myymälänhoitajana tässä ollaan itsekin, palkka 1760 € kk lisät. Ylitöistä ei makseta, mutta ne saa pitää palkallisina vapaina ihan niinkuin itseään huvittaa.

        Onhan tuo palkka aivan naurettavan surkea työnkuvaan nähden, mutta on ajateltava pidemmällä tähtäimellä ja kasvatettava sitä cv:tä. Sitä paitsi, rakastan työtäni.


      • kysyn vaa
        HannaHoo kirjoitti:

        Myymälänhoitajana tässä ollaan itsekin, palkka 1760 € kk lisät. Ylitöistä ei makseta, mutta ne saa pitää palkallisina vapaina ihan niinkuin itseään huvittaa.

        Onhan tuo palkka aivan naurettavan surkea työnkuvaan nähden, mutta on ajateltava pidemmällä tähtäimellä ja kasvatettava sitä cv:tä. Sitä paitsi, rakastan työtäni.

        Missähän korvessa asutte? Olen kolmatta vuotta ihan pelkkänä myyjänä vaateliikkeessä ja tienaan kuussa tuntipalkalla tuon 1700-1800e. Jos ylenisin vastaavaksi, pyytäisin 2500e/kk!!!


    • ilmari kökönen

      En ymmärrä noita teiän juttuja. Olen tehnyt töitä kaupallisissa tehtävissä, myyn tukussa, ostan lisää myytävää, ylläpidän myymälää ja kehun tuotteitani, 2500 euron raja on rikottu. Titteliä minulla ei ole kokemusta muutama vuosi. Pyytäkää se millä luulette tulevanne hyvin toimeen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe