Nyt tarvitsisin osaavampien ja kokeneempien apua sillä minun pitäisi väsätä liiketoimintasuunnitelma ravintolalle. Olen huono googlettamaan joten jos joku ystävällinen sielu voisi vähän avittaa ja kertoa mistä löytyisi malli liiketoimintasuunnitelmaan. Olen ihan pihalla tämän tehtävän kanssa kun en tiedä mistä aloittaisin.
Apu olisi siis todella tarpeen.
Iso kiitos jo etukäteen jos joku osaa ja viitsii auttaa.
S-postiakin saa laittaa asian tiimoilta
[email protected]
Liiketoimintasuunnitelma
3
2951
Vastaukset
- restamark
"Opas ravintolan liiketoimintasuunnitelman laatimiseen, 2007. Jouni Ahonen - Topi Koskinen - Tomas Romero Auttaa ymmärtämään liiketoimintasuunnitelman tarpeellisuuden ja sisällön. Helpottaa omien ideoiden konkretisointia liiketoimintasuunnitelmaksi. Auttaa testaamaan yrityksen toimivuuden ja kannattavuuden teoriassa. Opastaa laatimaan kattavan kirjallisen esityksen liiketoiminnassa. Neuvoo käytännön toimissa - auttaa myymään yritysideaa sijoittajille. 183 sivua. Tähän kirjaan liittyy lisäksi Excel-taulukko, jonka voit tulostaa myös täältä." (www.restamark.fi)
Tosi selkeä opas, suosittelen. - Riperii..
Teet siis liiketoimintasuunnitelmaa jo olemassa olevalle ravintolalle??? Eikös jokaisen yrityksen tulisi laatia liiketoimitasuunnitelma ennen yrityksen perustamista? Tokihan sitä voi muokata, mutta eiköhän paras pohja työllesi löydy silloin helpoiten ko. ravintolalta. Jos kuitenkin olet tekemässä ravintolan ensimmäistä liiketoimintasuunnitelmaa, suosittelen käyntiä lähimmällä Uusyrityskeskuksella (ympäri suomea, Tampereella esim. Ensimeri). Sieltä saa loistavia materiaaleja liiketoimintasuunnitelmaan ja kaikki palvelu on maksutonta.
Googlesta löytyy myös hakusanalla "liiketoimintasuunnitelma" pdf-muodossa valmis pohja suunnitelmalle.- liiketoimintasuunitelma
Kuule! Tee vain itse läksysi äläkä laita niitä muita tekemään. Jos et tiedä, mistä aloittaa, kysy siltä yrtinmaikaltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144