Nyt tarvitsisin osaavampien ja kokeneempien apua sillä minun pitäisi väsätä liiketoimintasuunnitelma ravintolalle. Olen huono googlettamaan joten jos joku ystävällinen sielu voisi vähän avittaa ja kertoa mistä löytyisi malli liiketoimintasuunnitelmaan. Olen ihan pihalla tämän tehtävän kanssa kun en tiedä mistä aloittaisin.
Apu olisi siis todella tarpeen.
Iso kiitos jo etukäteen jos joku osaa ja viitsii auttaa.
S-postiakin saa laittaa asian tiimoilta
[email protected]
Liiketoimintasuunnitelma
3
2953
Vastaukset
- restamark
"Opas ravintolan liiketoimintasuunnitelman laatimiseen, 2007. Jouni Ahonen - Topi Koskinen - Tomas Romero Auttaa ymmärtämään liiketoimintasuunnitelman tarpeellisuuden ja sisällön. Helpottaa omien ideoiden konkretisointia liiketoimintasuunnitelmaksi. Auttaa testaamaan yrityksen toimivuuden ja kannattavuuden teoriassa. Opastaa laatimaan kattavan kirjallisen esityksen liiketoiminnassa. Neuvoo käytännön toimissa - auttaa myymään yritysideaa sijoittajille. 183 sivua. Tähän kirjaan liittyy lisäksi Excel-taulukko, jonka voit tulostaa myös täältä." (www.restamark.fi)
Tosi selkeä opas, suosittelen. - Riperii..
Teet siis liiketoimintasuunnitelmaa jo olemassa olevalle ravintolalle??? Eikös jokaisen yrityksen tulisi laatia liiketoimitasuunnitelma ennen yrityksen perustamista? Tokihan sitä voi muokata, mutta eiköhän paras pohja työllesi löydy silloin helpoiten ko. ravintolalta. Jos kuitenkin olet tekemässä ravintolan ensimmäistä liiketoimintasuunnitelmaa, suosittelen käyntiä lähimmällä Uusyrityskeskuksella (ympäri suomea, Tampereella esim. Ensimeri). Sieltä saa loistavia materiaaleja liiketoimintasuunnitelmaan ja kaikki palvelu on maksutonta.
Googlesta löytyy myös hakusanalla "liiketoimintasuunnitelma" pdf-muodossa valmis pohja suunnitelmalle.- liiketoimintasuunitelma
Kuule! Tee vain itse läksysi äläkä laita niitä muita tekemään. Jos et tiedä, mistä aloittaa, kysy siltä yrtinmaikaltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305