Pitäisi päästä rannalle, missä voi leikkiä pingviinien kanssa. Heh...
Olen kuullut, että eteläAfrikassa olisi tallaisia paikkoja.
Onko muita, ehkä lähempäna?
Onko joku käynyt, että mihin kannattaisi mennä?
PINGVIINEJÄ?
6
405
Vastaukset
- dljdgdsjpfdo
Pääset näkemään mutta et leikkimään.
- vaikka netissä
Telkkarista näin muistaakseni eteläafrikasta ohjelman, jossa niitä oli hiekkarannalla ihmisten joukossa. Mutta mikä kohde?
- matkustellut
Etelä-Afrikassa on tosiaan maailman pohjoisin luonnossa elävä pingviiniyhdyskunta. Kannattaa lentää Kapkaupunkiin ja sieltä mennä vaikka hotelleista löytyvien oppaiden kanssa esim. Hyväntoivonniemen retkelle, johon kuuluu vierailu pingviiniyhdyskunnassa. Kun itse kävin paikalla 2005 joulukuussa, ei pingviinien seassa kylläkään ollut leikkiviä lapsia eikä aikuisia. Kyseessä on villi, luonnossa vapaasti asustava yhdydskunta, joka sattuu vain asustelemaan lähellä ihmisasutusta. Alueella on rakennettu kävelysiltoja turisteja varten, mutta lasten leikkipaikkoja ne eivät mielestäni ole.
En ole kuullut, että pingviinit olisivat missään niin kesyjä, että niiden kanssa voisi leikkiä. Voit ensin kokeilla vaikka Etelä-Suomen kyhmyjousenien kanssa.- TV aiheeseen
Siinä telkkarijutussa niitä käveli kaupungin/kylän kaduilla ja tunki ihmisten asuntoihin. Siinä sitten harjalla tönivät röyhkeimpiä takaisin ulos. Samassa haastateltava asukas sanoi, että rannalla ne varastelevat laukusta kiiltäviä tavaroita kuten varikset. Lipesi vaan silloin tuo kaupunki mielestä.
- yjgyg
TV aiheeseen kirjoitti:
Siinä telkkarijutussa niitä käveli kaupungin/kylän kaduilla ja tunki ihmisten asuntoihin. Siinä sitten harjalla tönivät röyhkeimpiä takaisin ulos. Samassa haastateltava asukas sanoi, että rannalla ne varastelevat laukusta kiiltäviä tavaroita kuten varikset. Lipesi vaan silloin tuo kaupunki mielestä.
Simonstown oli muistaakseni kaupungin nimi.
- Se sama,
yjgyg kirjoitti:
Simonstown oli muistaakseni kaupungin nimi.
Niin olikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745