Mun omat kaverit, tai siis ne ei oo oikeen kovin hyviä kavereita mutta ainoat joita mulla on, käyttäytyy mua kohtaan tosi ärsyttävästi. Ne ei anna olla oma itteni. Mulla on monesta syystä heikko itsetunto ja ne ajattelemattomat ja lapselliset kakarat on kokoajan vaivaamassa ja haukkumassa mua kaikilla jutuilla. Esim. Ne kuittailee mun vaatteista jatkuvasti "Sä näytät ihan joltain vitun lampaalta, kun mulla on sellaset valkoset farkut jotka sain halvalla ja joista tykkään. Sit ne kerran kun käytin koiraa ulkona tuli heittelemään mua golf palloilla kovaa ja huutamaan golffariks kun mulla on vähän sellaset golfkenkii muistuttavat kengät. Tai ainaki niiden mielestä, musta ne ei oo sen näköset yhtään. ne kuitenki pyys sitä vähän niinku anteeks ku muhun osu lapaluuhun kovaa yks, mut silti vaan nauro sille ja muistuttaa mua aina siitä. Sit ne puhuu aina pahaa kaikista tuntemattomista ihmisistä. Ne ei oo edes hyviä tyyppejä millään lailla. Mulla ei oo silti ketään muita kavereita kenen kanssa pyöriä kun ne on just kaikki mun luokkalaiset ja ainoot piha-alueen äijät. Mua masentaa olla niiden kanssa kun ne aina haukkuu muita, mua hävettää. Kerrankin koulussa oli sellanen ihan asiallinen vähän tukeva poika, mua kaks vuotta nuorempi, jota nää mun kaverit meni nimittelemää. Ne haukku sitä kaikenmaailman kolmoisleuaks ja kaikeks tosi vajaaks. Mä näin sen pojan silmistä että se loukkas sitä tosi paljon. Mua aina säälittää nähä sitä kun tuntuu että se otti sen kovana iskuna. Miten ihmeessä ne mun "kaverit" voi olla näin pinnallisia. Niillä ei oo muilta luokilta kavereita kun ne on niin ennakkoluulosia ja ahdasmielisiä, eikä se niitä edes tunnu haittaavan jos ne sitä ees huomaa. Mä oon katkera, koska nää kaverit jatkuvasti ärsyttää mua. Ne on just sellasii turhii tyyppejä jotka ihailee jotain kännissä notkuvia pissiksiä muttei vanhempien takia tee sitä vaan ihailee sitä ja puhuu olemattomista kokemuksistaan kun olis joku baarikärpänen. Tosi noloo! Ne ei oo mun tyylisiä ihmisiä, muttei mun ympärillä oo muitakaan joihin tutustua. Mua häiritsee koko tilanne. Kaikki muut suhtautuu niihin kavereihin tosi ärtyneesti, kun ne voi nähä miten ärsyttäviä ja typeriä ne on. Miten mä pystyn lopettaa tän niiden mulle jatkuvan kuittailun ja ärsytyksen. Ne ei usko millään. Mä oon sanonu sata kertaa et se häiritsee mua. Sit ne vaan nauraa ja sanoo sellasella neitimäisellä äänellä takas mitä mä niille oon valittanu ja toteaa, tyydy kohtaloos!.. EI se edes oo mun kohtalo, ne tyypit ei oo mitään oikeita kavereita. Mun itsetunto on olematon niiden jatkuvan ärsytyksen takia. Ne aina soittaa mulle, sit ku tuun ulos ne alkaa tönimää ja haukkumaa kaikki ja sit ku ne lähtee kävelee johonki mä saan luvan seurata. Niiden kanssa on tylsää, muttei mulla oo ketään muutakaan. Mitä tehdä? oikeesti, tää ei saa jatkua näin. =/
Mun omat kaverit käyttäytyy vammasesti
5
1171
Vastaukset
- Totuudenkertoja
Hakkaa ne!
- Tarzan....
Mä luultavasti saisin niiltä porukalla turpaan. Yhtä tekis mieli mäjäyttää. Muttei se ratkasis mitään. Olisin ihan yksin sitten. Enkä mä tunne väkivallan ratkasevan mitään, se vaan lisää väkivaltaa kun ne alkaa antaa samalla mitalla takas.
- EvilLady
Mun mielestä sun pitäs kertoo tosta jollekkin aikuselle oikeesti. Tosi lapsellisia kavereita sulla ehkä kannattas yrittää ettiä parempia kavereita. Oikeet kaverit ei hauku vaatteita eivätkä hakkaa!
Muutenkin tosi lapsellista käytöstä tomminen.Itse vaikutat fiksulta tyypiltä ja ansaitset parempia kavereita... - mursu...
Lapsellista touhua, sun täytyy löytää uusia kavereita. Tiedän, helpommin sanottu kun tehty, mutta alota vaikka uus harrastus ja hanki sieltä uusia kamuja :) On tosi ääliömäistä haukkua toisten vaatteita tai muutenkaan toisia. Sä ansaitset parempia kavereita. Sano takasin niille kun ne haukkuu sun vaatteita. Ei sun tarvi sietää semmosta, eikä se todellakaan oo sun kohtalos, niinku ne sanoivat. Sano niille miten typerästi ne käyttäytyivät, jos ne vielä nimittelevät jotakin tuntemattomia ihmisiä. Tsemppiä!
- apu
Voihan sentään, kyllä sulla on tosi dorka ja lapsellinen kaveriporukka. En kylläkään itse pitäisi näitä luusereita kavereina,tosi lapsellisia ovat.Sinun pitää osata puolustaa itseäsi, sano niille takasin, jokaisella on oikeus pukeutua just sellaisiin vetimiin kun haluaa ja hyvältä tuntuu.Ethän anna niiden nuijien alistaa itseäsi, vaan puolustaudu.Näillä kundeilla on tosi heikko itsetunto,ja huonot käytöstavat,paljon on vielä opittavaa, että täällä elämässä pärjää. Ei suunsoittamisella ja kaljaporukoissa hillimalla mennä kuin kohti ikävyyksiä. Älä sinä alistu siihen popooseen vaan hae itsellesi oman tyylisesi kaveripiiri,joka käyttäytyy normaalisti ja asiallisesti.Sinä kuulostat ihan kunnolliselta kaverilta, hankkiudu eroon tästä sakista, kyllä hyviäkin ystäviä löytyy vaikka jostain harrastuksen parista. TOSI YSTÄVÄ HYVÄKSYY SINUT SELLAISENA KUIN OLET VAATTEISIIN KATSOMATTA.
Älä anna toisten pompottaa, kerro kotona miten sinua kohdellaan sekin voi tuottaa tulosta ja hyviä neuvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760