Jaguar testien

kärkeä

Vai olet (Lexus T)omistanut Jaguarin ja nyt ajat corollalla,yhteistä teillä japsien omistajilla on se (alemmuuskopleksi)että te risteilette Eurooppalaisten automerkkien palstoilla kehumassa näitä kulkuneuvojanne.
Auto Zeitung: Jaguar paras 2006 laaturaportissa
Saksalainen autolehti Auto Zeitung on julkistanut vuoden 2006 laaturaporttinsa. Parhaimmat arvosanat saa Jaguar. Tutkimukseen, jossa arvosteltiin 33 automerkin luotettavuus, tuotelaatu ja palvelu, osallistui yli 30 000 lehden lukijaa.
Auto Zeitungin samassa tutkimuksessa Jaguar sijoittui sijalle 18 vuonna 2004 ja sijalle 5 vuonna 2005. Lehden mukaan oli suuri yllätys, että eurooppalainen automerkki löi japanilaiset, jotka ovat olleet kärjessä useita vuosia. Lehden lukijat äänestivät vain neljä eurooppalaista automerkkiä kymmenen parhaan joukkoon. Muut merkit olivat Porsche, Volvo ja BMW.

6

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • britti-auto?
      • Minua kiinnostaa

Ja myyntitilastoja kastoen aika montaa muutakin.

Tänne on heiteilty ihan asiallisesti kritiikkiä tilastoihin vedoten. Niitä tuskin voi kiistää, toki arvostella kyllä. Onhan noita mitallejakin tullut.

Henkilökohtaisesti ihmettelen sitä, että ainakin omani on toiminut vuosia muutamaa normaalia pikkuvikaa huomioon ottamatta loistavasti. Jos niitä ei olisi ollut voisi puhua jo ihmeestä.

Parasta on kuitenkin se kun joskus tulee ajettua jollain muulla autolla. Sen jälkeen oman auton rattiin istuessa on helppo ymmärtää miksi on aikoinaan valintansa tehnyt.

Jos jollain on niin ahdas elämä, ettei toisen vapaat valinnat kelpaa, niin ehkä olisi tarpeellista hakea hoitoa muualta kuin täältä Jaguar-palstalta.

• JagV12

Siinä on vaan sitä jotain arvokkuutta,mitä ei löydy kuin muista isoista briteistä.
        Xj,DDS,super V8 ja seuraavan hintaluokan Rolls Royce ja Bentley.
        Alla nyt kolmas jagge,tai oikeastaan Daimler eikä ole valittamista-ylläpito tosin ei ole risaperseille...

• siitä laadusta

Jaguarin vikalista on aika lyhyt, verrattuna moniin muihin merkkeihin.Vaikka itse autoahan ei sovi verrata näihin muihin ajoneuvoihin.Tälle ketä kiinnostaa jutun lähettäneelle idiootille haluaisin sanoa, että itse pidän myös monista muistakin Brittiläiseen kulttuuriin liittyvistä asioista ja näin taitaa olla monella muullakin Jaguar harrastajalla.Eli te naapurinkyttääjät ette voi käsittäää että Jaggea ei ole ostettu vaan sen naapurin kiusaksi.Siihen liittyy paljon muutakin.
        http://www2.hs.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/vikasarja.jsp

• varmasti

vastaa, että mieluummin Jagge kuin Corolla.

• ekipeki

2mersun, 5 Alfan 2 2 Bmw coupén (viimeisin 325Cia 07) jälkeen hieman käytettynä ostettu S-type 3.0 on aivan eri planeetalta kuin kaikki edelliset. Vain Alfa Romeossa on sitä samaa kuin Jaggessa mutta aivan toisin päin ajateltuna. Hyviä ovat toki kaikki. Mutta 35 v kokemuksella tämä on mun kantani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3404
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2014
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1739
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1237
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1145
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe