Miksi seksi sattuu?

Kyllästynyt.

Eli oon 16 vuotias tyttö, jolla on ongelma seksin kanssa. Oon seurustellu poikaystävän kanssa yli vuoden ja noin puoli vuotta ollaan harrastettu seksiä.

No, alussa tätä vaivaa ei ollut, mutta nyt on alkanut jostain kumman syystä sattua. Olen kyllä aivan kostea, ollaan pidetty tunninkin mittaisia esileikkejä, mutta silti alkaa melkeen aina sattumaan kesken seksin. Tuntuu ihan siltä kuin olisin kuiva, mutta kun sormellakin koittaa, niin olen täysin märkä. Poikaystäväni on myös aina seksin välissä hiplannut sormilla, sekä nuollut, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Syön Yasminelle merkkisiä pillereitä, saattaisiko niistä johtua..?

Ja kyllä, olen valmis seksiin, juteltiin aiheesta kullan kanssa paljon, ja se kumpikin halusi sitä, ja tunti olevansa valmis.
Siitäkään se ei voi johtua, että kullallani olisi liian iso, koska ei se ennen ole tehnyt kipeää. Eli siis onko kellään mitään neuvoja?
Tuleeko minuun sattumaan loppuelämäni? :(

Asiallisia vastauksia!
Ja kiitos kun jaksoitte lukea.
Hyvää joulua!

34

11962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      Tunnin mittaisia esileikkejä?? Suoraan asiaan vaan!!

      • Kyllästynyt.

        No sitten se ainakin sattuu. Tykkääme kultani kanssa joskus vain hiplailla toisiamme peiton alla, suukotella ja muuta.


    • keskittyä siihen

      seurustelupuoleen ensin kunnolla ja sitten vasta sekstailla kun on kypsä aikuinen. seksi sattuu jos siihen ei ole valmis!

      • miemie^^

        ...pojan siittimen koko on suuri suhteessa tytön emättimen kokoon! Voi olla ihan fysiologistakin... Itse en tykännyt pillereistä, joten vaihdoin renkaaseen. Suosittelen! :) ja älä ajattele kipua, vaan sitä nautintoa jota itse saat ja saat tuottaa kumppanillesi.


    • älä huoli

      Itse koin samaista kipua aikoinani kun seksielämä oli aluillaan. Meni noin vuosi kunnes paikat tottui yhdyntään, onneksi poikaystävä oli hellä ja kärsivällinen.

      Uskoisin että kyse on iästäsi ja kroppasi kehittyneisyydestä, se ei ole tottunut kyseiseen touhuun. Kokeilkaapas vaikka liukastetta, jos se helpottaisi.

      Minulla pilsut eivät kuivuutta aiheuttaneet, mutta sekin voi olla sinulla hyvinkin todennäköinen syy. Kokeiles vaihtaa merkkiä :) se ehkä auttaisi.

      Ja ei, et tule kivusta kärsimään loppuelämääsi :) Olet vain nuori, kehosi ei ole vielä hommaan tottunut, ja pillerit aiheuttavat kuivuutta. Suosittelisin kuitenkin kokeilemaan toisia pillereitä näin alkuun.

      Hyvää joulua!

    • ........

      Sattuuko seksi myös kun kumppanisi ei käytä kumia?

      • ...::_:

        Voiko kortsuille olla allerginen? Luulin että ne on tehty ihan silleen että kaikki voisi käyttää o_O


      • kkkkks
        ...::_: kirjoitti:

        Voiko kortsuille olla allerginen? Luulin että ne on tehty ihan silleen että kaikki voisi käyttää o_O

        Lateksiallergia, ystäväiseni, lateksiallergia. Sitä oppii kun pitää korvansa ja silmänsä auki.

        Mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin ei tuo nyt siltäkään kuulosta, että pillereissä on vika, jos kerran käsin voi tuntea, että on ihan märkä. Kannattaa silti mennä lääkäriin. Jos yhdyntäkivut alkavat yllättäen, siis ilman, että niitä on aiemmin ollut, on lääkäri paras sulkemaan pois erilaisia vaihtoehtoja ja antamaan sinulle ratkaisun ongelmaasi.


      • Kyllästynyt.

        Emme käytä kumia enää, ei tarvitse pillereiden myötä. Mutta ei se sattunut silloin kun käytimme. Kivut alkoi n. kuukausi sitten, puolen vuoden jälkeen seksin aloittamisesta.
        Saattaa olla etten ole vielä valmis, vaikkakin omasta mielestäni olenkin. Tiedän riskit raskauteen ym.
        Koulun terveydenhoijatan luona olen käynyt keskustelemassa asiasta, hän ei ainakaan osannut sanoa mistä johtuisi.
        Seksin aikana olen rentoutunut, enkä keskity pelkästään omaan nautintooni.
        Poikäystäväni on todella hellä ja huomaa heti milloin minuun sattuu ja myös lopettaakin heti, että ainakaan hän ei ole pakottanut minua seksiin.
        Tiedän myös olevani melko nuori, seksin kannalta ajateltuna.
        Mutta pitää alkaa miettimään erilaisia keinoja, joiden avulla saisin kivun pois. Kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille :) ja hyviä neuvoja ja vinkkejä otetaan edelleen vastaan! :)


      • krääppänä
        Kyllästynyt. kirjoitti:

        Emme käytä kumia enää, ei tarvitse pillereiden myötä. Mutta ei se sattunut silloin kun käytimme. Kivut alkoi n. kuukausi sitten, puolen vuoden jälkeen seksin aloittamisesta.
        Saattaa olla etten ole vielä valmis, vaikkakin omasta mielestäni olenkin. Tiedän riskit raskauteen ym.
        Koulun terveydenhoijatan luona olen käynyt keskustelemassa asiasta, hän ei ainakaan osannut sanoa mistä johtuisi.
        Seksin aikana olen rentoutunut, enkä keskity pelkästään omaan nautintooni.
        Poikäystäväni on todella hellä ja huomaa heti milloin minuun sattuu ja myös lopettaakin heti, että ainakaan hän ei ole pakottanut minua seksiin.
        Tiedän myös olevani melko nuori, seksin kannalta ajateltuna.
        Mutta pitää alkaa miettimään erilaisia keinoja, joiden avulla saisin kivun pois. Kiitos kaikille ASIALLISESTI vastanneille :) ja hyviä neuvoja ja vinkkejä otetaan edelleen vastaan! :)

        Onko mielessäsi käynyt että ongelmat voivat johtua kumin pois jättämisestä?
        Kyllä se kondomi on hyvä pitää siellä välissä vaikka kuinka olisikin pillerillä.
        Paljas penis voi ärsyttää limakalvoja siinä määrin että kipuilu alkaa, vaikka olisikin kostea.
        Bakteerikannat sinun sisälläsi ja poikaystäväsi peniksessä ovat täysin eriävät, kyse voi siis olla vaikka jonkinlaisesta tulehduksestakin.
        Ottakaa kumi kolmeksi viikoksi takaisin seksihommiin ja sitten lisää apua mikäli kipuilu ei helpota.


    • outoa...

      Millon olit ekan kerran/ millon hankit pillerit?

      Tai missä koulussa oot, sillä jos jokin aine vaikuttas jos vaikka amiskassa käytät jotain ihme aineita. (Minullakin joskus menee raura hileitä ihon sisään)

      Mitä teette tunnin esileikissä!?

      Mut toivotaan et ongelma hoituu.
      Olisko poikakaveris esinahka rullalla joka hiertää tai jotain?

      Millainen se kipu on ja millon se ilmenee?

      • Kyllästynyt.

        Ekan kerran oon ollu n. puoli vuotta sitten, pillerit aika pian sen jälkeen.

        Kipu on "polttelevaa" ja alkaa yleensä hetken päästä seksin aloittamisesta.

        Tunnin esileikissä hyväilemme toisiamme, nautimme siitä kumpikin.


      • nankka

        Ihan niinkuin tunnin esileikissä olisi jotain väärää. Te ehkä ette malta niin pitkään, mutta toiset tykkäävät.


      • sexmachine.
        Kyllästynyt. kirjoitti:

        Ekan kerran oon ollu n. puoli vuotta sitten, pillerit aika pian sen jälkeen.

        Kipu on "polttelevaa" ja alkaa yleensä hetken päästä seksin aloittamisesta.

        Tunnin esileikissä hyväilemme toisiamme, nautimme siitä kumpikin.

        Ootte harrastanu anaaliseksiä ja sitten pilluun niin kyllä bakteerit leviää


      • ..................
        sexmachine. kirjoitti:

        Ootte harrastanu anaaliseksiä ja sitten pilluun niin kyllä bakteerit leviää

        Oletko tyhmä? Emättimessä ei normaalit bakteerit/mikrobit elä, sillä emätin on liian hapan ympäristö niille, tyhmeliini.


      • mayura
        .................. kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Emättimessä ei normaalit bakteerit/mikrobit elä, sillä emätin on liian hapan ympäristö niille, tyhmeliini.

        Tämä on oikein, mutta peräsuolen bakteerit eivät kuulukaan näihin "normaaleihin" bakteereihin. Kyseenomaisen homman takia naiset eivät saisi pyyhkiä vessakäynnin yhteydessä takaa eteen, saatikka työntää pehvassa käynnin jälkeen miehen penistä emättimeen.


    • ¤%

      Moi. Seksi sattuu joskus mutta ei aina. Mä oon harrastanut seksiä noin kaks vuotta. Ekaks mua sattu vähän mutta se helpotti parin päivän päästä. Se voi sattua joskus koko ajan mutta älä pelkää. Seksin on tarkoitus sattua. Muakin sattuu ihan sika paljon mutta se on van seksuaalista- hierontaa. Sulla voi myös olla penisrepeämä. Sillon kannattaa käydä lääkärissä.

    • uuupssss

      joku tauti kundis on pettäny sua

    • Yhtyjä Iänikuinen

      Iltasanomissa tähän liittyvä juttu: http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=2130943&ref=tf1


      Miksi yhdyntä sattuu?

      Yhdyntä ei aina ole miellyttävää, etenkin jos siihen liittyy kipua. Mikä aiheuttaa naisen yhdyntäkivut? About.com -sivusto listasi syitä, jotka voivat aiheuttaa yhdyntäkipuja.

      Tulehdukset. Jotkin tulehdukset, kuten hiivatulehdus tai trikomoniaasi voivat olla oireettomia. Yhdynnän aiheuttama hankaus voi kuitenkin saada kipua aikaan tulehduksen vuoksi. Myös sukuelinherpes voi aiheuttaa yhdyntäkipua.

      Emättimen arkuus. Monet kemikaalit voivat saada aikaan yliherkkyyttä emättimen alueella. Yliherkkyyttä ja yhdyntäkipua voivat aiheuttaa esimerkiksi ehkäisyyn tarkoitetut voiteet ja vaahdot, allergiset reaktiot kondomin vuoksi, hajusteet, hajustetut tamponit, tuoksusaippuat, pyykinpesuainejäämät tai liiallinen emättimen peseminen.

      Emättimen kuivuus. Kuiva emätin aiheuttaa usein yhdyntäkipuja. Usein luontainen kosteutus on naisilla kunnossa, mutta joissakin tilanteissa emätin ei kostu tarpeeksi yhdyntää varten.

      - Jos yrittää yhdyntää liian nopeasti eikä nainen ole ehtinyt kostua, yhdyntä voi sattua.- Jos yhdyntä jännittää, kostuminen voi jäädä vähäiseksi, mikä voi aiheuttaa yhdyntäkipua.- Kondomin käyttö ilman liukastusvoidetta voi kuivattaa paikkoja.- Hormonaaliset muutokset, kuten vaihdevuodet, voivat aiheuttaa emättimen kuivuutta.

      Emättimen tiukkuus. Jos yhdyntää jännittää, tai tilanne ei ole rento, emätin on tiukempi ja yhdyntä sattuu. Tiukka emätin on kipuherkkä, vaikka kosteustasapaino olisikin kunnossa. Myös ensimmäiset yhdyntäkerrat voivat aiheuttaa kipua, koska immenkalvo on tiukka.

      Klitoriskivut. Klitoris on naisen kehon tuntoherkin osa. Klitoriksen hierominen ja hyväily antaa mielihyvää osalle naisista, mutta toisille se aiheuttaa paikoin suurtakin kipua. Huono hygienia voi aiheuttaa klitoriksen herkkyyttä ja jopa kipua.

      Lantiokivut. Joskus voimakas yhdyntä voi aiheuttaa naiselle kipua lantion alueelle. Myös seuraavat seikat voivat olla kivuliaita:

      - Kohdun kiinnikkeet- Endometrioosi- Kystat- Kohdun lihaskasvaimet- Munasarjakystat- Vulvodynia

      Normaalisti yhdynnän ei kuulu olla kivuliasta. Jos koet kipua yhdynnän aikana, mainitse siitä kumppanillesi. Jos kivut ovat jatkuvia tai häiritseviä, ota yhteys lääkäriin.

      Kaisa Kakko / Tohtori.fi

    • asiaa2000

      seksin kuulukin sattu mun oma muaki välil kesken kaiken sanoo et sitä sattuu mut mä vaan rupean naimaan rajummin ja muija kiljuu oikein kunnol ja meinaa itkeä. se vaa kiihottaa kua muija kiljuu kivusta. ei muuta ku rajuu seksii vaa se on vaa hyvä ku muijii sattuu sikana

      • yjtyt

        miks sanotte naisia aina muijiksi?
        ärsyttää vähä


      • kondomia kehii

        varma joku 11v harrastaa seksiä!


    • iknobuiip

      mee lääkäriin

    • Brokenbiscuit

      Itsekin olen 16-v ja juuri aloittanut seksin poikaystävän kanssa : ) Puhuttu on ja KAUAN asiasta ja olemme varma että olemme valmiita seksiin. Seksiä on ollut nyt about 3 kertaa ja eka kerta sattui aika paljon.. Toinen myös ja kolmaskin mutta kipu helpottuu kerta kerralta : ) Ainakin toivon niin... :/

    • FUUUUUuuuuu-

      Mäki oon nyt muutaman kerran harrastanu seksii poikaystävän kans. Ekalla kerralla se oli täyttä tuskaa, nykyään ei enää niin paljon, mutta silti sattuu. Olen minäkin 16 vuotias. Voisiko olla ettei kroppani ole vielä tottunut tähän uuteen 'harrastukseen' ? Olen kaukosuhteessa, joten näemme noin 3 viikon välein. Vaikuttaisiko se ? Jos emätin ei ehdi tottua .. ?

    • Brokenbiscuit

      Uskon että kroppa tottuu siihen : ) Hei! ainakin toivon niin :D

    • http://adf.ly/1vvD8
    • Egs

      alkuperänen viesti kuulostaa ihan itse sanomaltani! Eli sama ongelma: monta kuukautta ettei tuntunu ja nykyää sattuu... Missä vika?

      • vähän ahdistunut

        Minulla on ollut kanssa sama ongelma kuin Egs:llä... ja sen jälkeen kirvelee ja sattuu, vessassa käynti on yhtä tuskaa.. ja en ole pystynyt nyt pitkään aikaa tekemään mitään :(


      • Semikokenut
        vähän ahdistunut kirjoitti:

        Minulla on ollut kanssa sama ongelma kuin Egs:llä... ja sen jälkeen kirvelee ja sattuu, vessassa käynti on yhtä tuskaa.. ja en ole pystynyt nyt pitkään aikaa tekemään mitään :(

        Sulla on hiiva tai virtsatulehdus. Äläkä unohda sukupuolitaudin mahdollisuutta. Lääkäriin vaan, saat nopeesti tietää missä vika on.


    • Blissuu

      Mulla oli samanlaista ongelmaa aikasemman poikaystävän kanssa. Nykynen on ympärileikattu (muuten kyl varusteet juhlakunnossa aika lailla saman kokoset :)
      Nii eipä enää ole ollut ongelmia. Oisko sulla esinahka-allergia tai jotain?

    • Anonyymi

      ei hyvää päivää "esinahka allergia" missäpä tuoki ollu kun ihmisen biologiaa käsitelty,joopa joo voiko noin tyhmiä tyttöjä olla edes olemassakaan???

      • Anonyymi

        ihan ok mut oot vähä yli 7 vuotta myöhäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan ok mut oot vähä yli 7 vuotta myöhäs

        Mutta kummiskin esinahka allergia voi jeesusteidän juttuja,oli aika mikä tahansa niin ei kyllä uskois enää tuommosista kuulevan 2000 luvulla,lukekaa nyt ihmeessä muutakin ku nseiskaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe