Eli olen jo kuvaillut n. vuoden ja haluaisin päästä luontokuvauksellani eteenpäin.. Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä, onko esim. jtn kesätyöjuttuja kuvaajalle tai muuta sellasta?... Itselläni siis digikamera Canon ixus 400.
yhteyttä mihin...?
3
1002
Vastaukset
- kesätoihin valokuvaajaksi-
Esim Suomen kuvalehteen tai Hesariin. Eiköhän tuolta luulisi kesätöitä löytyvän tai ainakin joku siellä tuntee jonkun joka tarvii kuvaajaa. Tarvittava kalustohan sulla jo onkin että ei muuta kuin pidetään peukkuja....
No kannattaa ainakin hakea töitä jostain, missä on kalusta firman puolesta.
Toisekseen.. noh.. kannattaa opetella käyttämään digijärkkäriä jos meinaat kuvaajaksi ruveta noin niinkun lehdille ym.- tätitäti
oman paikkakuntasi pikkulehdistä tai vastaavasta, ehdota vaikka jotain omaa juttua ensin..linnuista tai jostain kunnan/kaupungin nähtävyydestä..
Ja tuo Yessen ehdotus oli hyvä, hanki digijärkkäri jatkossa =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202570Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301148
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41128- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel98949Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812