Miamista risteileen

Marpsu

Heippa.

Ollaan lähdössä maaliskuussa miamiin, olemme westonissa yötä. Haluaisimme vain pitkittää lomaa 2-3 vuorokaudella, ja ajateltiin jos kävis risteilyllä bahamalla. Eebokersin kautta risteily maksaisi noin 400 euroa, ja kun itse laivayhtiön sivuilla kävin, maksais se rapiat 300 dollaria. Onko kukaan ostanut paikan päällä risteilylippuja tms??? mietin että uskaltaiskohan jättää sen buukkamisen sinne vai miten kandeis tehä?
Onko myös järkevää vaihtaa dollarit jo suomessa? - en ole ikinä ollut ameriikassa joten vähän hukkateilla olen asioiden suhteen :) huiii, jännää. Muutenkin kokemuksia olisi kiva kuulla.. kävittekö snorklaamassa (miamin omilta sivuilta kattelin aktiviteettejä ja semmosia tarjottiin 20 dollarilla.. )

kiitooos ja valoa pimeneviin suomen talvi-iltoihin.

3

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija x

Varaisin suoraan varustamon sivuilta, e-bookershan ottaa omansa välistä. Käy varmaan Suomesta netin välitykselläkin luottokortilla maksaen.

Lentolippuja olen Yhdysvaltojen sisäisille lennoille varannut suoraan sikäläisiltä lentoyhtiiltä ja hyvin on toiminut. Sujuu varmaan ihan hyvin risteilynkin ostaminen, dokumentit = varausvahvistus/e-lippu tulee sähköpostilla.

• kokemuksella

Hei!

Oletko käynyt www.usasuomeksi.com sivuilla? Sieltä löytyy linkki ja yhteystiedot sellaiseen suomeksi palvelevaan matkatoimistoon kuin "Aimo travel" (Lantanassa). Me otettiin viime talvena Bahaman risteily sieltä ja se taisi maksaa jotain 250 € paikeilla. Heille voit laittaa s-postia ja vastailevat kovin nopsasti ja asiantuntevia ovat. Pikku vinkkinä vielä, Imperial majesty cruise linen, Regal Empress alus on todella vaatimaton ja vanha.

• voke

Tilasin suoraan netin kautta Bahaman risteilyn ja liput tulivat kotiin. Laivayhtiö oli Royal Caribian ja laiva Majestety of the seas. Hyvä laiva ja hyvä ruoka. Suosittelen. Yksi päivä vietettiin saarella ja toisena Nassaussa tai rannalla. Laivalla tosi hyvät ohjelmat illalla ja muutakin toimintaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3188
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3015
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      49
      2896
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2187
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2071
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      934
    Aihe