www.kivitie.com Cs 1.6 saa OIKEASTI ilmaiseksi tuosta osoitteesta! Itse kun latasin kuukausi sitten se kysyi cd keyn. Nyt kun latasin uudelleen ei mitään seedee key juttuja tullu ja pääsin peliin. En ole varma onko tämä varsinaisesti waretettu sillä kaupasta ostettu poikkeaa joissain kohissa merkittävästi tästä.
Ladatkaa! Heduttaka!
Cs 1.6
11
2136
Vastaukset
- asiantuntija69
Kivitie.com ei toimi. Tosta saat sen eri osoitteesta . http://jk.servut.us/counter_strike_1.6.html
- lolmo69
siin k0 lataa sen siin tulee semmone tiedosto mis lukee ''cd key'' ni sitäk0 painat ni se ladattu...(=
- jonijanijni
VITUN PENSKAT POIS!
- CS1.6 pro
Cs 1.6 on ilmainen. Kaikkialta kun olen ladannut niin ilmanen on. Toi kauppa Cs on pelkkä Cs sen ja 1.6 on ilmanen versio jossa esim favoritet ja history ei toimi.
- 271231qwas
85.157.60.136:27016
1.6 servu SUOMALAINEN toimii non steamil ja steamil ;)
itse pelaan siinä paljon :P - pEliPaTe
Kyllä tää vanha kunnon Counter-Strike 1.6 on vaa paras!!! :)
- lol
Warettajat ostakaa se peli vai ootteko niin köyhii ettei oo rahaa
- cs fani
mistä oikeesti sais cs ilmaseks ladattua ilman viruksia?
- joopsis 45
Steamista 9.99€ eikä tarvi huolehtii ettei servut toimi ynnä muuta paskaa. osta muutama es tölkki vähemmän niin saat tuon naurettavan 10€ kokooon
- koulussa
Moro!
Uusi sivusto http://koulussa.tk/ on avattu!
Tältä sivulta voit ladata pelejä jotka 98% varmuudella toimivat jokaisella koulun koneella.
Tällä hetkellä pelikirjastoon kuuluu cs 1.6!
(Sivusto on harrastelijan tekemä , ei viruksia , ilmainen ja vain hyviä pelejä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797