oppk

ei ikinä enää

Olen vuosien varrella käyttänyt (myyjänä ja ostajana) useita kiinteistövälitäjiä. Parhaat kokemukset ovat ehdottomasti olleet pinistä 1-2 hengen toimistoista. Välittäjät paneutuvat asiaansa ja ovat luotettavia ja rehellisiä. Heillä on leipä kiinni jokaisesta kaupasta ja, jotta leipää olisi jatkossakin on heidän pakko hoitaa homma kunnolla. Samaa ei tosiaankaan voi sanoa kaikista suurista välitysfirmoista. Mitä isompi firma sitä vähemmän välittäjää kiinnostaa rehellinen kaupankäynti. Firma hoitaa oikeudenkäynnit ja välittäjät sen kuin porskuttelee eteenpäin. Ei ole yhdestä tai kahdesta huonosti hoidetusta kaupasta kiinni. En koskaan enää käytä oppk:n palveluja. En myy enkä osta heidän kauttaan. Enkä suositele yhdellekkään tuttavallenikaan kyseistä firmaa. Suosittelen pieniä luotettavia välitystoimistoja, jotka myös tekevät työtä palkkionsa eteen

33

15849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opkk:ta

      ...

      • ei ikinä enää

        mistä firmasta oli kysymys. vaikka pikkuinen lyntivihre olikin päässyt puikahtamaan tekstiin..
        ehkäpä sullakin on joitain karmivia kokemuksia ko. välitystoimistosta? ainakaan en ihmettelisi jos niin olisi! jostainhan yleinen uskomus "kiinteistövälittäjät ovat huijareita kaikki" on saanut alkunsa... minä ainakin olen alkanut pitää sitä totena (ainakin opkk:n) välittäjistä saamieni kokemuksieni perusteella. Onneksi vielä on muutamia pieniä toimistoja, jotka välittävät Ihmisten koteja Ihmisille.


      • Niinpäniinpäniin
        ei ikinä enää kirjoitti:

        mistä firmasta oli kysymys. vaikka pikkuinen lyntivihre olikin päässyt puikahtamaan tekstiin..
        ehkäpä sullakin on joitain karmivia kokemuksia ko. välitystoimistosta? ainakaan en ihmettelisi jos niin olisi! jostainhan yleinen uskomus "kiinteistövälittäjät ovat huijareita kaikki" on saanut alkunsa... minä ainakin olen alkanut pitää sitä totena (ainakin opkk:n) välittäjistä saamieni kokemuksieni perusteella. Onneksi vielä on muutamia pieniä toimistoja, jotka välittävät Ihmisten koteja Ihmisille.

        Taidat vain itse olla pieni kiinteistövälitysfirman pyörittäjä, jolla ei kauppa käy... :)


      • pettynyt...
        ei ikinä enää kirjoitti:

        mistä firmasta oli kysymys. vaikka pikkuinen lyntivihre olikin päässyt puikahtamaan tekstiin..
        ehkäpä sullakin on joitain karmivia kokemuksia ko. välitystoimistosta? ainakaan en ihmettelisi jos niin olisi! jostainhan yleinen uskomus "kiinteistövälittäjät ovat huijareita kaikki" on saanut alkunsa... minä ainakin olen alkanut pitää sitä totena (ainakin opkk:n) välittäjistä saamieni kokemuksieni perusteella. Onneksi vielä on muutamia pieniä toimistoja, jotka välittävät Ihmisten koteja Ihmisille.

        Kiinteistömaailmaan. Törkeää huijausta ovat yrittäneet.


      • ei ikinä enää
        Niinpäniinpäniin kirjoitti:

        Taidat vain itse olla pieni kiinteistövälitysfirman pyörittäjä, jolla ei kauppa käy... :)

        En ole minkäänlainen iso tai pieni yrityksen pyörittäjä. Ihan vaan tavallinen REHELLINEN työläinen. Ja pettynyt asiakas.


      • Minä annoin viime kesänä Opkk:n välittäjälle toimeksiannon, kun Saimaan rannalla oleva mökkini lakkasi kiinnostamasta minua. Välittäjä halusi ehdottomasti keikan, vaikka minulla oli pari muutakin tarjolla.
        Kävin itse tekemässä näytöt, kun rouvalla oli muita intressejä viikonloppuna. Hän itse kävi kaksi kertaa paikalla miehensä kanssa esittelyssä.
        Hintaa hilattiin alaspäin aika reilusti, ennenkuin ostaja löytyi. Olen yhä pettynyt entiseen puolituttuuni, enkä ikinä osta mitään, mitä hän välittää. Yli 20 tonnia on iso raha, varsinkin kun sen menettää laiskan välittäjän vuoksi.


      • korvauksia

        huijaamilleen asiakkaille? Jostainhan rahat siihenkin on saatava. Keltä muilta jos ei toisilta huijatuilta asiakkailta... Nimittäin tiedän varmasti, että korvausvaatimuksia on ihan aiheellisesti OPKK:lle esitetty!


    • firmasta.

      Myi tiskin alta kait kavereilleen tai henkilökunnalle kämpän jonka olisin halunnut. Muka näyttöilmoitus oli, mutta tympeä herra sanoi vain, että hän tässä teki turhaa työtä, meni jo. Olikohan laillistakaan toimia noin ? YKSITYISET VÄLITYSL: PARHAAT.

      • nasuvallu

        PYYDETTIIN TÄSTÄ FIRMASTA LAITTAMAAN OSTOTARJOUS.EN OLE KUULLUTKAAN MUIDEN TOIMISTOJEN TÄLLAISTA TEKEVÄN.MAINITSIN OPKK:N VÄLITTÄJÄLLE OSTO- JA ESISOPIMUSLOMAKKEESTA, JOKA HEIDÄNKIN FIRMALLAAN ON. TULIHAN SE SIELTÄ.OLKAA TARKKOINA!


    • opkk:n kautta ostanut

      Talon ostin opkk:n kautta. Kaupat hoitui nopeasti ja hyvä fiilis jäi, tosi mukava ja ystävällinen välittäjä.

      Nyt oon ko. taloa myymässä, kaupat hoidan itse (en ala välittäjälle montaa tonnia maksamaan, kun ostajakin löytyi puskaradion kautta), paperit tekee pankki.

      • Viaton

        - oli varmaan Huoneistokeskuksen entinen myyjä?


    • Voi vain hämmästellä

      Teen sivutoimisesti, pienimuotoisesti toimittajan hommia. Tarkoitus oli tehdä lehtijuttu tai radio-ohjelma ohjelma asuntokauppaani liittyen. OPKK piti huolen että materiaalia on kertynyt ainakin novellin verran. Eikä viimeistä sanaa ole vielä sanottu. Voipi olla että Salmisaaressa tavataan. Vaihdan mielelläni ajatuksia vastaavia kokemuksia saaneiden kanssa. Lääninhallituskin tuntui vain silittelevän päätä. Tuli mieleen eräs Hesarin lehtikirjoitus jossa pienen välitysliikkeen johtaja sanoi että "kohtelu riippuu firman koosta". Palaan asiaan kun tiedän kuka kyseisen jutun tulee kirjoittamaan. Itse tuskin enää raivoltani pystyn artikkelin edellyttämään objektiivisuuteen.

      • aulikki1

        Jos kaipaat niitä ikäviä ja huonoja kokemuksia, nimenomaan opkk:n toiminnasta niin olen enemmän kuin halukas niitä kertomaan. Monet hymysuin menevät haastatteluihin kertomaan kuinka ah ihanat ihmiset hoitivat niiiiiin hyvin asuntokaupat. Minä olen valmis ihan omalla nimelläni kertomaan myös tosi paskamaisesta kohtelusta! Ilmoittele jos kiinnostaa.


      • OPKK:hon pahoin pettynyt
        aulikki1 kirjoitti:

        Jos kaipaat niitä ikäviä ja huonoja kokemuksia, nimenomaan opkk:n toiminnasta niin olen enemmän kuin halukas niitä kertomaan. Monet hymysuin menevät haastatteluihin kertomaan kuinka ah ihanat ihmiset hoitivat niiiiiin hyvin asuntokaupat. Minä olen valmis ihan omalla nimelläni kertomaan myös tosi paskamaisesta kohtelusta! Ilmoittele jos kiinnostaa.

        Kiitos viestistä ja "sympatiasta". Tarkoituksenani ei ole lietsoa yleistä OPKK-vihaa mutta näin arvokkaissa asioissa aikaansaadut SUURET mokat olisi kyllä hyvä ruotia. Käräjien lisäksi vaikkapa pettyneiden kesken. Omassa tapauksessa firman ylin johtokin otti kantaa mutta viittas kintaalla tässä tapauksessa ostajan suhteen. Koska ostaja reklamoi välittäjän toiminnasta. Ilman muuta haluaisin muutamia ajatuksia kanssasi vaihtaa kyseisen yrityksen tekemisistä. Meillä tosiaankin käräjät on suurella todennäköisyydellä edessä ja siitä syystä en välittäisi käydä tätä keskustelua tässä vaiheessa ihan julkisesti. Tiedätkö onko täällä Suomi 24:lla joku tapa millä vaihtaa yhteystietoja tällaista kahdenkeskeistä ajatustenvaihtoa varten ?


      • aulikki1
        OPKK:hon pahoin pettynyt kirjoitti:

        Kiitos viestistä ja "sympatiasta". Tarkoituksenani ei ole lietsoa yleistä OPKK-vihaa mutta näin arvokkaissa asioissa aikaansaadut SUURET mokat olisi kyllä hyvä ruotia. Käräjien lisäksi vaikkapa pettyneiden kesken. Omassa tapauksessa firman ylin johtokin otti kantaa mutta viittas kintaalla tässä tapauksessa ostajan suhteen. Koska ostaja reklamoi välittäjän toiminnasta. Ilman muuta haluaisin muutamia ajatuksia kanssasi vaihtaa kyseisen yrityksen tekemisistä. Meillä tosiaankin käräjät on suurella todennäköisyydellä edessä ja siitä syystä en välittäisi käydä tätä keskustelua tässä vaiheessa ihan julkisesti. Tiedätkö onko täällä Suomi 24:lla joku tapa millä vaihtaa yhteystietoja tällaista kahdenkeskeistä ajatustenvaihtoa varten ?

        kunhan palaan mökiltä. Viimeistään ens viikon alussa. Kärsivällisyyttä...


      • Rehellisyys kunniaan välity...
        aulikki1 kirjoitti:

        kunhan palaan mökiltä. Viimeistään ens viikon alussa. Kärsivällisyyttä...

        Hienoa Aulikki. Lomaile rauhassa, kyllä täällä päässä odotellaan. Kärsivällisyyttä on asian tiimoilta koeteltu jo loputtomuuksiin asti. Ilmoittele kun palaat.


      • aulikki1
        Rehellisyys kunniaan välity... kirjoitti:

        Hienoa Aulikki. Lomaile rauhassa, kyllä täällä päässä odotellaan. Kärsivällisyyttä on asian tiimoilta koeteltu jo loputtomuuksiin asti. Ilmoittele kun palaat.

        Loma on loppu ja seuraavaa lomapätkää odotellessani voisin keskittyä tuohon välitysjutskaan...eli näin ilmoittaudun läsnäolijaksi.


      • Rehellinen

        - ota yhteyttä, niin kerron heidän kusetuksista
        - meitä kusetettiin siten, että asunto myytiin väärällä yhtiöjärjestyksellä ja jotain muuta...


      • Espoon sisällä olevasta kau...
        aulikki1 kirjoitti:

        Jos kaipaat niitä ikäviä ja huonoja kokemuksia, nimenomaan opkk:n toiminnasta niin olen enemmän kuin halukas niitä kertomaan. Monet hymysuin menevät haastatteluihin kertomaan kuinka ah ihanat ihmiset hoitivat niiiiiin hyvin asuntokaupat. Minä olen valmis ihan omalla nimelläni kertomaan myös tosi paskamaisesta kohtelusta! Ilmoittele jos kiinnostaa.

        - mä voin sanoa, että nyt mua on kusetettu oikein kunnolla - asunto on myyty meille väärällä yhtiöjärjestyksellä ja jotain muuta...
        - tein rikosilmoituksen ja katsotaan, kuka on oikeassa??? Mullikkapankki kusettaa...


      • kaksikymmentäneljä

        OPKK kusettaa aina kuin vain voi. Minulla ja vaimollani on paljon kerrottavaa. Tosin vaikka viet asian poliisille tutkittavaksi, niin olet aina heikoilla jäillä.Yksityisenä henkilönä Sinun on vaikea taistella Mullikkapankkia vastaan. Samaan kategoriaan liittyy Rakennusliike Reponen, hyvä kaveri Mullikkapankin kanssa. Kannattaa miettiä keneltä ostaa ja kenen rakentamaa tuotantoa - nyt ollaan asuttu kohta 6 vuotta Rkl Reposen rakentamassa talossa ja merkittävä osa on vieläkin korjaamatta...Tosin yksi virhe on tullut tehtyä, kun en ole nuollut koskaan rakentajan persettä -meidän taloyhtiössä kävi aikoinaan niin, että rakentaja nuoli toisen osakkaan peppua...


    • Entinen mullikkapankin asiakas

      - samaa sanottavaa on minulla Opkk:sta, kun ostimme nykyisen asuntomme eli kusettivat oikein kunnolla
      -myivät meille kalliin asunnon väärällä yhtiöjärjestyksellä
      - nyt olemme tehneet heitä kohtaan rikosilmoituksen ja katsotaan, miten käy kusetukselle?
      - OP on nykytermein Mullikkapankki ja Teollisuuskadulla on ns. Päänavetta...Ammattitaito oli tässä tapauksessa syvältä perseestä.

    • Kusetetuksi tullut

      - olet oikeassa
      - ko. yhtiöön ei voi luottaa, kokemukset ovat niin tuoreet, että suosittelen muita yhtiöitä
      - myivät meille kalliin asunnon väärällä yhtiöjärjestyksellä...ja paljon muuta - rikosilmoitus on tehty...

    • John Virtanen

      Millä tavalla oppk on kusettanut?. Onko hinta ollut liian korkea( Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.)
      Olen itse pari kertaa tehnyt kauppoja ko. firman kanssa, ja olen ainakin toistaiseksi ollut tyytyväinen.
      TÄRKEÄÄ!!!
      Onko joku löytänyt hometta tai muuten pahoja kosteusongelmia asunnoista, joita oppk on välittänyt?
      Onko jotain muuta merkittävää asunnon kuntoon liittyvää huomauttamista ollut?

      • tosi pettynyt

        OPKK tekee aivan häikäilemätöntä asuntokauppaa. Meille myytiin HYVÄ talo!? Osottautui heti kaupan teon jälkeen, että talossa on todella isoja puutteita ja vikoja. Osa rakenteista oli tekemättömiä esim. paloturvallisuuteen liittyviä juttuja. Aloimme selvittää, että miten näin isot puutteet ovat voineet jäädä lopputarkastuksessa huomaamatta. selvisi, että asuntoa ei ole edes lopputarkastettu! Meille myytiin todellakin talo mikä on oikeasti vielä rakenteilla oleva.

        Olemme nyt asuneet kohta puoli vuotta talossa ja joka viikko yritämme selvittää asioita. Osa vioista on niin massiivisia ja törkeitä, että niitä on näin jlk päin lähes mahdoton korjata.

        Tämä on ollut sietämättömän turhauttaavaa ja raskasta. OPKK toiminta asuntokaupassa on ollut niin törkeää, että sanani eivät edes riitä kuvaamaan tätä helvettiä minkä he omalla rahan ahneudellaan ja röyhkeydellään meille ovat aiheuttaneet.

        Olen ollut muutaman kerran paikalliseen toimitusjohtajaan yhteydessä. Lässytti vaan puhelimessa yli mielisesti, että yrittäkää sopia myyjän kanssa. Ilmoitti myös, että heillä on asianajaja. Mitään vastuuta siitä miten ovat tehneet LAITTOMAN ASUNTOKAUPAN ei todellakaan ota. Hirveä ihminen!!! LÄPI MÄTÄ HUIJARI KUKA VOI TEHDÄ SINISIN SILMIN TÄMMÖISTÄ!

        ETUA ELÄMÄÄN. OP POHJOLASTA. On heidän iskulause.

        Neuvoksi kaikille...ÄLKÄÄ USKOKO MITÄÄN MITÄ KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄ SANOO. OTTAKAA ITSE JOKA ASIASTA SELVÄÄ. LAILLISTETTUJA HUIJAREITA!!!

        Toivottavasti helvetti on olemassa ;o)


      • ryövääjä
        tosi pettynyt kirjoitti:

        OPKK tekee aivan häikäilemätöntä asuntokauppaa. Meille myytiin HYVÄ talo!? Osottautui heti kaupan teon jälkeen, että talossa on todella isoja puutteita ja vikoja. Osa rakenteista oli tekemättömiä esim. paloturvallisuuteen liittyviä juttuja. Aloimme selvittää, että miten näin isot puutteet ovat voineet jäädä lopputarkastuksessa huomaamatta. selvisi, että asuntoa ei ole edes lopputarkastettu! Meille myytiin todellakin talo mikä on oikeasti vielä rakenteilla oleva.

        Olemme nyt asuneet kohta puoli vuotta talossa ja joka viikko yritämme selvittää asioita. Osa vioista on niin massiivisia ja törkeitä, että niitä on näin jlk päin lähes mahdoton korjata.

        Tämä on ollut sietämättömän turhauttaavaa ja raskasta. OPKK toiminta asuntokaupassa on ollut niin törkeää, että sanani eivät edes riitä kuvaamaan tätä helvettiä minkä he omalla rahan ahneudellaan ja röyhkeydellään meille ovat aiheuttaneet.

        Olen ollut muutaman kerran paikalliseen toimitusjohtajaan yhteydessä. Lässytti vaan puhelimessa yli mielisesti, että yrittäkää sopia myyjän kanssa. Ilmoitti myös, että heillä on asianajaja. Mitään vastuuta siitä miten ovat tehneet LAITTOMAN ASUNTOKAUPAN ei todellakaan ota. Hirveä ihminen!!! LÄPI MÄTÄ HUIJARI KUKA VOI TEHDÄ SINISIN SILMIN TÄMMÖISTÄ!

        ETUA ELÄMÄÄN. OP POHJOLASTA. On heidän iskulause.

        Neuvoksi kaikille...ÄLKÄÄ USKOKO MITÄÄN MITÄ KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄ SANOO. OTTAKAA ITSE JOKA ASIASTA SELVÄÄ. LAILLISTETTUJA HUIJAREITA!!!

        Toivottavasti helvetti on olemassa ;o)

        90-luvun lamavuosina Osuuspankki oli suurin lamavelkaisten ryövääjä Koiviston Konklaavin siunatessa ryöväykset.
        Sellaista asuntoa OPPK:lta ei tul,e että uskaltaisin/haluaisin niiltä ostaa


      • Toivander
        tosi pettynyt kirjoitti:

        OPKK tekee aivan häikäilemätöntä asuntokauppaa. Meille myytiin HYVÄ talo!? Osottautui heti kaupan teon jälkeen, että talossa on todella isoja puutteita ja vikoja. Osa rakenteista oli tekemättömiä esim. paloturvallisuuteen liittyviä juttuja. Aloimme selvittää, että miten näin isot puutteet ovat voineet jäädä lopputarkastuksessa huomaamatta. selvisi, että asuntoa ei ole edes lopputarkastettu! Meille myytiin todellakin talo mikä on oikeasti vielä rakenteilla oleva.

        Olemme nyt asuneet kohta puoli vuotta talossa ja joka viikko yritämme selvittää asioita. Osa vioista on niin massiivisia ja törkeitä, että niitä on näin jlk päin lähes mahdoton korjata.

        Tämä on ollut sietämättömän turhauttaavaa ja raskasta. OPKK toiminta asuntokaupassa on ollut niin törkeää, että sanani eivät edes riitä kuvaamaan tätä helvettiä minkä he omalla rahan ahneudellaan ja röyhkeydellään meille ovat aiheuttaneet.

        Olen ollut muutaman kerran paikalliseen toimitusjohtajaan yhteydessä. Lässytti vaan puhelimessa yli mielisesti, että yrittäkää sopia myyjän kanssa. Ilmoitti myös, että heillä on asianajaja. Mitään vastuuta siitä miten ovat tehneet LAITTOMAN ASUNTOKAUPAN ei todellakaan ota. Hirveä ihminen!!! LÄPI MÄTÄ HUIJARI KUKA VOI TEHDÄ SINISIN SILMIN TÄMMÖISTÄ!

        ETUA ELÄMÄÄN. OP POHJOLASTA. On heidän iskulause.

        Neuvoksi kaikille...ÄLKÄÄ USKOKO MITÄÄN MITÄ KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄ SANOO. OTTAKAA ITSE JOKA ASIASTA SELVÄÄ. LAILLISTETTUJA HUIJAREITA!!!

        Toivottavasti helvetti on olemassa ;o)

        Mikä on ollut kuvio/lopputulos? [email protected]


    • sinisilmäinen:)

      Olimme etsimässä asuntoa ja mukavan asunnon löysimmekin. Asunto oli etuovi.com sivuilla myynnissä, mutta soittaessamme oppk:n välittäjälle hän kertoi, että kauppa oli jo tehty. Koska tiesimme asunnon omistajan, soitimme hänelle, ja hän kertoi, että mitään kauppoja ei ole tehty. No, välittäjä siihen sitten väliin soittelemaan, että voi näyttää asuntoa sittenkin meille. Kun näyttöajankohta tuli, niin taas ilmoitettiin, että kauppa on tehty. Ja taas omistaja kertoi, että ei ole kauppoja tehty. Sitten välittäjä jopa kielsi meitä tekemästä mitään tarjousta, vaikka kauppa oli edelleen avoin. Perin outoa???

      Nyt meille on herännyt epäilys, että kiinteistövälittäjät eivät todellakaan ainakaan aina aja myyjän eli asunnon omistaja etua, vaikka omistajat näin luulevat ja haluavat uskoa.
      Saati ostajienkaan etua. Asunnon omistaja kun ei tällä menetelmällä tule ikinä saamaan asunnostaan korkeinta tarjousta, sillä ainakin tämä asunto oli varattu jollekin jo ihan sovitusti. Ehkä jollekin ensimmäiselle tosi kiinnostuneelle?
      Onkohan näin, että myyjät yleensäkin luulevat, että kiinteistövälittäjät yrittävät myydä heidän asuntoaan mahdollisimman monelle kiinnostuneelle. Maalaisjärjellä tuntuu, että olisi hyvä, jos tarjouksia tulisi mahdollisimman paljon? Nyt ainakin käy näin, että talo myydään halvemmalla kuin mitä me olisimme siitä tarjonneet... ja kuinkahan moni muu olisi halunnut tehdä tästä asunnosta tarjousta! Se jää varmasti asunnon omistajalle ikuisesti epäselväksi. Välittäjä antaa varmaan kuvan omistajalle, että hyvät kaupat tehtiin :)
      Että silleen nämä jutut menevät.

      • Jukolanjuha

        AIVAN sama tilanne sattui meille Huoneistokeskuksen kanssa. Ensin sanottiin että asunto on myyty. Sitten soitettiin että ei ole myyty ja sitten taas että on myyty. Huippu oli se, että tässäkään tapauksessa myyjä ei tiennyt yhtään mitään, että asunto olisi myyty. Myyjä sanoi koko ajan että ei ole myyty. Oliko teidänkin välittäjä Huoneistokeskus? Eikö siellä tieto kulje talon sisällä?


      • Huijatuksi tulleet

        - kyllä ne ovat aika avuttomia veijareita. Osaavat myydä yksiöt ja kaksiot, jotka pankin asiakas ostaa pankin luototuksella. Kun mennään isoon asuntoon. niin eväät loppuvat (samalla ammattitaito). Me ostettiin iso asunto ainoastaan siten, että se piti ostaa. Ostotarjouksenkin tekoa piti oikein tiedustella, että voidaanko me sellainen tehdä. Kun sitten kauppa tehtiin, niin paperitkin oli tehty väärin ja virheitä oli dokumenteissä. Totuus vain on se, että yksityisenä kuluttajana olet vaikeassa tilanteessa, koska poliisikin suojelee tällaista organisaatiota...Kokemuksia on (ei haluta penkoa asioita). Suosittelen käyttämään muita välittäjiä kuin OPKK:ta - kuten nimi kertoo - Pohjolassa voi tulla kylmä.


    • välttävää palvelua

      Erään ketjussa mainitun firman välitys voi tosiaan hieman koetella hermoja, vaatii pitkää pinnaa.

      - kaikki kohteen oleelliset tiedot perustuu välittäjän mielikuviin
      - kun on oma-aloitteisesti tehnyt selvityksiä niin aletaan itkemään että kun niissä vähän kestää ja että asunto on ollut jo pitkään pois myynnistä (ois selvittänyt tiedot etukäteen kun rupeaa kohdetta myymään)
      - ei haluta lähteä metsään näyttämään rajapyykkejä
      - "unohdetaan" kertoa kunnan etuosto-oikeudesta
      - hyvän ja tutun firman kuntotarkastus ihan täysi vitsi, paitsi hinnalta
      - soitellaan iltaisin ja viikonloppuisin, mutta kohteessa käyntiin ei tunnu olevan aikaa tai jos on niin max. 10min
      - onneksi on pankit ja lakimiehet neuvomassa, tuttu pankki pyysikin jättämään palautetta välittäjästä kun asia heille selvisi

      nimim. ensimmäinen ja viimeinen kerta

    • Rouva 35-v

      Paljon on eri välittäjiä käytetty ja ehottomasti surkeinta palvelua ja nimenomaan asiakaspalvelua olemme opkk:lta saaneet.Ehdottomasti en suosittele kenellekkään!! Myyjät usein ylimielisiä eikä asiaankuuluvaa vastausta saa sähköposteihin tai muihin tiedusteluihin.Myös hehkuttavat omaa osaamistaan ja hetken perästä kysyy onko tässä seinässä tapetti vai maali...todella vakuuttavaa ammattitaitoa....

    • toomaz2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe