sydäntäni edes itselleni
en koskaan
15
2388
Vastaukset
- avannut
sydämesi joskus jollekin ja kenelle ja miksi et enää avaa, kysyn vaan
- ei enää
usko elämään eikä mihinkään elämässä
- elämään
ei enää kirjoitti:
usko elämään eikä mihinkään elämässä
sellainen. Jokaiselle tulee sellainen tunne / kokemus ainakin kerran elämässään. Poikkeustapaukset ovat poikkeavia. Mitä sitä turhaan uskomaan, elämä jatkuu, vaikka ei mitään tekisi eikä mihinkään uskoisi.
- jatkuu,
elämään kirjoitti:
sellainen. Jokaiselle tulee sellainen tunne / kokemus ainakin kerran elämässään. Poikkeustapaukset ovat poikkeavia. Mitä sitä turhaan uskomaan, elämä jatkuu, vaikka ei mitään tekisi eikä mihinkään uskoisi.
kellä ei
- koululainen
jatkuu, kirjoitti:
kellä ei
Sydän on "avoin", sitten se sulkeutuu, koska tulee nk.viimeinen pisara. Uskalsin "rakastua", avasin sydämeni ja luotin, minut petettiin pahasti, ja suljin sydämeni. Päätin etten koskaan enää anna kenenkään satuttaa itseäni.
Mutta ei tarvitsekaan. Siinähän se juju onkin.
Kärsimys on tehokkain opettaja. Mitä pitempi, sen tehokkaampi.
Ymmärrys on siinä että tarpeeksi kärsittyään oppii erottamaan hyväksikäyttäjät ja hyväntahtoiset ihmiset ja antamaan muille sitä rakkautta ja hyväksyntää jota itse haluaa saada. Mutta ei helmiä sioille.
Rakastat itseäsi niin paljon, ettet anna kenenkään olla sinulle ilkeä. Poistut sellaisista tilanteista. Ja rakastat muita kuin itseäsi.
Pyydä apua "ylhäältä" niin saat sitä. Itselläni on
tapana pyytää enkeleitä auttamaan kaikissa asioissa. Sitten löydän aina jotain apua, esim. netissä selatessa päädyn jollekin sivustolle, josta löydän apua. Tai saan hyvän idean tai jokin asia vaan järjestyy. - hyvin viisaita
koululainen kirjoitti:
Sydän on "avoin", sitten se sulkeutuu, koska tulee nk.viimeinen pisara. Uskalsin "rakastua", avasin sydämeni ja luotin, minut petettiin pahasti, ja suljin sydämeni. Päätin etten koskaan enää anna kenenkään satuttaa itseäni.
Mutta ei tarvitsekaan. Siinähän se juju onkin.
Kärsimys on tehokkain opettaja. Mitä pitempi, sen tehokkaampi.
Ymmärrys on siinä että tarpeeksi kärsittyään oppii erottamaan hyväksikäyttäjät ja hyväntahtoiset ihmiset ja antamaan muille sitä rakkautta ja hyväksyntää jota itse haluaa saada. Mutta ei helmiä sioille.
Rakastat itseäsi niin paljon, ettet anna kenenkään olla sinulle ilkeä. Poistut sellaisista tilanteista. Ja rakastat muita kuin itseäsi.
Pyydä apua "ylhäältä" niin saat sitä. Itselläni on
tapana pyytää enkeleitä auttamaan kaikissa asioissa. Sitten löydän aina jotain apua, esim. netissä selatessa päädyn jollekin sivustolle, josta löydän apua. Tai saan hyvän idean tai jokin asia vaan järjestyy.sanoja
- vaikka ei se
mikään häpeän paikka ole.
Ollaan siis väärällä palstalla. Pitäisiköhän sitä hävetä.. - täällä..
palstalla?
- palstavalinta
Oletko itse toiminut häpeällisesti vai toinen?
- onko.
...avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle...
- viestisi
alempana ketjussa?
- koskaan pitää
avata sydämesi ja kertoa, miksi et halua avata sydäntäsi edes itsellesi. rakkautta, rakkautta ja rakkautta, sitä kaipaat ja saat vain avoimin mielin ja sydämin. kyllä miä ainakin ymmärrän ja rakastan.
- MiiS
Nyt on aika avata sydämesi, ainakin minulle.
rakkauvella MiS - huihaihiisi
Kunhan ensin toivun hetken. Kerran vielä avaan. Jos jälleen tulee nenille, saavutan sen "viimeisen pisaran". Kunnes taas toivun. Uskon ja jaksan uskoa. Sinuun. Itseeni en enää koskaan.
- umpioi
ei kannata, kiinni vain ja visusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374