on minulla sauna, löhötuoli ja oma sänky.
Kaikki nämä ovat tärkeitä, kaiken sen jälkeen kun on syöty hyvin, siisti-koti,ja tietenki tuikkuja palamassa ympärillä.
Kotisi rakkaimpia paikkoja
9
565
Vastaukset
Sänky tietysti, muttei se ole kyllä oma kun se on yhteinen.
- ibiza
lähellä rannassa ja oma uusi sänky...
- Otto-Vaan
Niin avun on oltava silloin lähellä,WC on tärkeä
paikka ja aika rakaskin kun kerran yössä pitää
nousta sinne käymään.:)
Ohan se tv tuolikin,se on vain jo painunut
sellaseksi että on jo vähän epämukava siinä kauan istuskella.
Saunakin on aika pidetyn listalla,siitä onkin
tullut viime aikoina sellanen löhöily kohde.
Lauteelle selälleen ja jalat ylös seinää vasten.
Kyllä siinä koivet mukavasti kypsyy.
Sänkykin sähköttää kivasti,kuten nytkin.Parempi
onkin mennä sinne peittoa halailemaan.Aamulla
onkin aikainen lähtö hakemaan autolastillinen jutun juurta Savosta. - sänky,sauna ja sohva
Sänky.sauna ja sohva.Mikään ei voita sitä tunnetta kun on tosi väsynyt ja saa pujahtaa omaan sänkyyn.Sohvalla taas saa mukavat päikkärit.Saunassa lepää ja rentoutuu mieli ja keho.
kodissani on ulko-ovi.
Siitä on mukava lähteä ja vielä mukavampi palata yli satavuotisten hirsiseinien suojaan.- Kaivanto
omaa sänkyä. Varsinkin saunan jälkeen ei voi onnellisempaa oloa olla. Kotona, eikä missään muualla; vai muistatko samaa tunnetta koskaan matkoilla kokeneesi? - Joskus ihmettelen, kuinka kukaan saa kunnolla nahkaansa puhtaaksi hierottua, ellei sitä ensin vähä liota löylyn höyryissä.
- ........
on myös ihana paikka rentoutua ja "kyllä nahka irtoaa kun tarpeeksi liottaa".Mutta todellakin oma sänky on kaikista paras paikka nukkua.
- Sinimarjanen
tuntuu siltä, että sauna on varmaan se paras
paikka, ainakin nyt tällä hetkellä.:) - HTZA
ollut kotia sen jälkeen kun kotoa lähdin, 16 vuotiaana.
Kämppiä vain, muutaman muijan ja tenavan kanssa.
Siellä sun täällä.
Koteja on vain lapsilla.
Silloin kun vielä olin kotona, oli paras paikka oma huone, rintamamiestalon yläkerrassa, Katosta roikkui kauhea määrä lentokoneiden pienoismalleja onkisiiman varassa. Useimmat sotalentokoneita jotka olin ihan itse liimannut kasaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6583443Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002718Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511555- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3621471- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253