Mitä muuta jälkipeliä

emw34

Jos Feidippelillä olisi ollut kännykkäyhteys
Ateenan neuvostoon;
Meillä ei olisi nyt maraton juoksua.

Jos Kolumbus olisi löytänytkin Intian;
niin amerikkalaiset olisivat hinduja?

Jos Aatami ja Eeva eivät olisi popsineet omenaa;
meillä ei olisi muotinäytöksiä.

Jos Marx olisi keksinyt kapitalismin;
olisimme kaikki sosialisteja.

Jos autot olisi jäänyt keksimättä:
meillä ei olisi yhtään 'kävelykatua'.

Jos rakkautta ei olisi keksitty:
meillä ei olisi pettymyksen kyyneleitä.

Mitä muuta jos.....???

11

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CannedHeat

      Einstein olisi keksinyt keinon ylittää valonnopeus;
      me emme olisi syntyneet.

      • Mitenhän maa makaisi?

        Jk. Taiteilijan ja maallikon tehtävä on esittää kysymyksiä. Vastaukset kuuluu "Einsteineille".:)


      • CannedHeat
        emw34 kirjoitti:

        Mitenhän maa makaisi?

        Jk. Taiteilijan ja maallikon tehtävä on esittää kysymyksiä. Vastaukset kuuluu "Einsteineille".:)

        mitähän Albert sanoisi siihen? Heittäisi varmaan jonkin huulen. Ja kertoisi ehkäpä totuuden "suhteellisuudesta";)

        PS.Neadertalin ihminen voisi olla tyytyväinen, jos
        "paluu" päättyisi aikaan ennen Homo Sapiensia.


    • ibiza*

      ei olisi keksitty, ei olisi avioerojakaan...

      • Sitten 'Eestiläisittäin', kaik yhes koos?

        Jaa'a, minkähän kokoisia populaatioita meillä täällä skandinaviassa elelis?


    • kiike

      jos ei Lyyti olisi saanut osoitetta, Lyyti ei olisi kiljoittanut kiljettä.

      • Kiikeli tiikeliä ei olis;

        niin ei olis kellään kivaa?:))


    • Kaivanto

      maapallolla ei olisi ollut aikaisemminkin ilmastonmuutosta, dinosaurukset vaeltaisivat täällä edelleen, eikä me täällä paljon kirjoiteltais toisillemme...

      • sanoa;)

        Jos miehet eivät olisi tehneet keksintöjä ja naiset ainoastaan, niin millainenhan olisi nykyaika?


    • Pirre*

      avioliittoa ei oli, olisi rakkautta paaaaljon enemmän.

      • Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa!
        Ehkä ns. irtosuhteita olisi enemmän ja näin ollen myös seksiä. Mutta ei seksi pelkästään ole rakkautta!
        Jos en olisi avioliitossa ei minulla ehkä myöskään olisi lapsia eikä lapsenlapsia. Eikä sitä rakkautta jota heitä kohtaan tunnen, olisi siis olemassa.
        Yli kolmekymmentä vuotta olen ollut naimisissa ja rakastanut miestäni. Jos ei tätä liittoa olisi ja olisin elänyt yksin nämä vuodet ei tätä rakkautta olisi.
        Ilman miestäni ja yhteistä jälkikasvuamme olisi elämäni ollut paljon köyhempää nämä vuodet.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe