Mitä muuta jälkipeliä

emw34

Jos Feidippelillä olisi ollut kännykkäyhteys
Ateenan neuvostoon;
Meillä ei olisi nyt maraton juoksua.

Jos Kolumbus olisi löytänytkin Intian;
niin amerikkalaiset olisivat hinduja?

Jos Aatami ja Eeva eivät olisi popsineet omenaa;
meillä ei olisi muotinäytöksiä.

Jos Marx olisi keksinyt kapitalismin;
olisimme kaikki sosialisteja.

Jos autot olisi jäänyt keksimättä:
meillä ei olisi yhtään 'kävelykatua'.

Jos rakkautta ei olisi keksitty:
meillä ei olisi pettymyksen kyyneleitä.

Mitä muuta jos.....???

11

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CannedHeat

      Einstein olisi keksinyt keinon ylittää valonnopeus;
      me emme olisi syntyneet.

      • Mitenhän maa makaisi?

        Jk. Taiteilijan ja maallikon tehtävä on esittää kysymyksiä. Vastaukset kuuluu "Einsteineille".:)


      • CannedHeat
        emw34 kirjoitti:

        Mitenhän maa makaisi?

        Jk. Taiteilijan ja maallikon tehtävä on esittää kysymyksiä. Vastaukset kuuluu "Einsteineille".:)

        mitähän Albert sanoisi siihen? Heittäisi varmaan jonkin huulen. Ja kertoisi ehkäpä totuuden "suhteellisuudesta";)

        PS.Neadertalin ihminen voisi olla tyytyväinen, jos
        "paluu" päättyisi aikaan ennen Homo Sapiensia.


    • ibiza*

      ei olisi keksitty, ei olisi avioerojakaan...

      • Sitten 'Eestiläisittäin', kaik yhes koos?

        Jaa'a, minkähän kokoisia populaatioita meillä täällä skandinaviassa elelis?


    • kiike

      jos ei Lyyti olisi saanut osoitetta, Lyyti ei olisi kiljoittanut kiljettä.

      • Kiikeli tiikeliä ei olis;

        niin ei olis kellään kivaa?:))


    • Kaivanto

      maapallolla ei olisi ollut aikaisemminkin ilmastonmuutosta, dinosaurukset vaeltaisivat täällä edelleen, eikä me täällä paljon kirjoiteltais toisillemme...

      • sanoa;)

        Jos miehet eivät olisi tehneet keksintöjä ja naiset ainoastaan, niin millainenhan olisi nykyaika?


    • Pirre*

      avioliittoa ei oli, olisi rakkautta paaaaljon enemmän.

      • Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa!
        Ehkä ns. irtosuhteita olisi enemmän ja näin ollen myös seksiä. Mutta ei seksi pelkästään ole rakkautta!
        Jos en olisi avioliitossa ei minulla ehkä myöskään olisi lapsia eikä lapsenlapsia. Eikä sitä rakkautta jota heitä kohtaan tunnen, olisi siis olemassa.
        Yli kolmekymmentä vuotta olen ollut naimisissa ja rakastanut miestäni. Jos ei tätä liittoa olisi ja olisin elänyt yksin nämä vuodet ei tätä rakkautta olisi.
        Ilman miestäni ja yhteistä jälkikasvuamme olisi elämäni ollut paljon köyhempää nämä vuodet.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe