Mä kuulin jostain että ABBA suunnitteli comebackiä 1985...uusi levykin oli suunnitteilla. Nimeksi olis kuulemma tullut opus 10. Mä uskon että olis mennyt kaupaksi ja listaykkösiä olis tullut entiseen malliin. Mielipiteitä?
tässä biisilistaa
1 I am the city
2 should i laugh or cry
3 Cassandra
4 you own me one
5 slowly
6 just like that
7 i know him so well
8 One night in Bangok
9 every good man
10 Hamlet III
opus 10 ?
4
318
Vastaukset
- heja Sverige
Tässä muutama lisäys opus 10 levylle...
When the wawes roll out to see
and the wind cries mary
remember that day
under my sun
joo niinhän Björn sanoi jossain haastattelussa että kahdeksankymmentä luvun puolivälissä oli comeback tarkoitus tehdä comeback. Menestys olis ollut taattu, muut siihen jo suostuikin mutta Agnetha ei suostunut mukaan abbaan. - Nimetön
Mä uskon että menestystä olis tullut, mut ehkä oli parempi että lopettivat ajoissa. Ne musikaalit ovat tosi hienoja.
- ahora mijo
Chess musikaalista ainakin argument olisi alunperin pitänyt olla abban biisi. Samoin I know him so well ja one Night in Bangkok.
Slowly oli tosiaan Fridan soololevyllä mut tarkoitettu abballe.
Ois ollut tosi kiva kuulla nää abban laulamana. Varma menestys! You tubellla olen kuullut monia noista ennenjulkaisemattomista biiseistä jotka oli tarkoitettu opus 10 levylle. Ainakin vähemmän melankolinen kuin Visitors mut en tiedä mten olis uponnut yleisöön. - spummi
Jaa enpä ole kuullutkaan tästä. Mä aina luulin että under attack ja day before you came oli viimeiset biisit jotka levytettiin mutta näköjään samaan malliin niitä biisejä tuli vielä 82 Angnetha sanoi jossain haastattelussa että hän oli 82 kyllästynyt täysin abbaan ja Björn sanoi että levyjä tulee niin kauan kun heillä on hauskaa joten hauskuus kai sitten loppui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764