Life On The Murder Scene

Chemical

Omistaako kukaan tätä DVD:tä? Itse haluaisin sen mutta ei ole vain tielleni vielä sattunut.. Onkohan niitä enää edes kaupoissa vai onko jo museokamaa :D:D

12

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DeadRomance

      Mulla sitä vielä ei oo, mutta tilaan tossa joulun jälkeen. Ei niitä kaupoista enää saa, on kyselly, mutta ei kellään oo. Netistä pitää tilata.

      • mcrlover<3

        mun isosiskolla on se mut en tiiä mistä se on sen saanu,mut mcrrän sivuilta merchistä sen ainakin voi tilata!!!


    • Chemical

      Pitää siis tilata.. Oonhan mä tietty nähny pätkiä youtubesta :) ja hyvältä vaikuttaa.. Siinei varmaan ole tekstejä.. ??

      • mcrlover<3

        mä oon kattonu pikkasen sitä ja mun mielest siin ois ollu textit.....jos sä sitä tarkotit...:D


      • Chemical
        mcrlover<3 kirjoitti:

        mä oon kattonu pikkasen sitä ja mun mielest siin ois ollu textit.....jos sä sitä tarkotit...:D

        mcrlover


      • mcrlover<3
        Chemical kirjoitti:

        mcrlover

        siis mun siskolla on se
        olen katsonut sitä
        en kovin paljoa,mutta minusta siinä olisi ollut tekstitys...siitä on jo aika kauan,joten en oo varma..
        jos nyt TEKSTITYKSIÄ tarkotit...
        jos oon ymmärtäny väärin ni korjaa...!:D


      • Chemical
        mcrlover<3 kirjoitti:

        siis mun siskolla on se
        olen katsonut sitä
        en kovin paljoa,mutta minusta siinä olisi ollut tekstitys...siitä on jo aika kauan,joten en oo varma..
        jos nyt TEKSTITYKSIÄ tarkotit...
        jos oon ymmärtäny väärin ni korjaa...!:D

        Että jos se on sinun siskollasi niin miten oot voinu olla katsomatta sitä?? :D minä olisin varmaan kuluttanu jo puhki..


      • DeadRomance

        Myös Fanituote.com sivulta saa LOTMSin. Koska mcrn sivuilta tulee myös nämä 'kivat' toimituskulut, kun se jenkeistä heivataan tänne pohjoismaihin. :LL Itse oon tilannu Fanipostista DEAD! hupparin.


      • mcrlover<3
        Chemical kirjoitti:

        Että jos se on sinun siskollasi niin miten oot voinu olla katsomatta sitä?? :D minä olisin varmaan kuluttanu jo puhki..

        ni tärkee pointti:mun isosisko asuu omassa asunnossa...et se tietenkin vaikuttaa...:(


    • dyingromance

      mulla on tää ja hyvä on. pariki kertaa tullu katottua se 8) ite tilasin kesällä netistä vaikka kaupastakin olisin sen löytäny.
      mut ku noista tekstityksistä oli näköjää puhe nii niit ei oo.

    • Fraaaaaaaaaaaaaaaaaaaank

      Mulla on se. Ostin netistä jostain...

      • ole muuten tekstejä, katsoin sen juuri vähän aikaa sitten, eli ei ole tekstitystä. Mutta tärkeimmät asiat minä ainakin ymmärsin...:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe