Life On The Murder Scene

Chemical

Omistaako kukaan tätä DVD:tä? Itse haluaisin sen mutta ei ole vain tielleni vielä sattunut.. Onkohan niitä enää edes kaupoissa vai onko jo museokamaa :D:D

12

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DeadRomance

      Mulla sitä vielä ei oo, mutta tilaan tossa joulun jälkeen. Ei niitä kaupoista enää saa, on kyselly, mutta ei kellään oo. Netistä pitää tilata.

      • mcrlover<3

        mun isosiskolla on se mut en tiiä mistä se on sen saanu,mut mcrrän sivuilta merchistä sen ainakin voi tilata!!!


    • Chemical

      Pitää siis tilata.. Oonhan mä tietty nähny pätkiä youtubesta :) ja hyvältä vaikuttaa.. Siinei varmaan ole tekstejä.. ??

      • mcrlover<3

        mä oon kattonu pikkasen sitä ja mun mielest siin ois ollu textit.....jos sä sitä tarkotit...:D


      • Chemical
        mcrlover<3 kirjoitti:

        mä oon kattonu pikkasen sitä ja mun mielest siin ois ollu textit.....jos sä sitä tarkotit...:D

        mcrlover


      • mcrlover<3
        Chemical kirjoitti:

        mcrlover

        siis mun siskolla on se
        olen katsonut sitä
        en kovin paljoa,mutta minusta siinä olisi ollut tekstitys...siitä on jo aika kauan,joten en oo varma..
        jos nyt TEKSTITYKSIÄ tarkotit...
        jos oon ymmärtäny väärin ni korjaa...!:D


      • Chemical
        mcrlover<3 kirjoitti:

        siis mun siskolla on se
        olen katsonut sitä
        en kovin paljoa,mutta minusta siinä olisi ollut tekstitys...siitä on jo aika kauan,joten en oo varma..
        jos nyt TEKSTITYKSIÄ tarkotit...
        jos oon ymmärtäny väärin ni korjaa...!:D

        Että jos se on sinun siskollasi niin miten oot voinu olla katsomatta sitä?? :D minä olisin varmaan kuluttanu jo puhki..


      • DeadRomance

        Myös Fanituote.com sivulta saa LOTMSin. Koska mcrn sivuilta tulee myös nämä 'kivat' toimituskulut, kun se jenkeistä heivataan tänne pohjoismaihin. :LL Itse oon tilannu Fanipostista DEAD! hupparin.


      • mcrlover<3
        Chemical kirjoitti:

        Että jos se on sinun siskollasi niin miten oot voinu olla katsomatta sitä?? :D minä olisin varmaan kuluttanu jo puhki..

        ni tärkee pointti:mun isosisko asuu omassa asunnossa...et se tietenkin vaikuttaa...:(


    • dyingromance

      mulla on tää ja hyvä on. pariki kertaa tullu katottua se 8) ite tilasin kesällä netistä vaikka kaupastakin olisin sen löytäny.
      mut ku noista tekstityksistä oli näköjää puhe nii niit ei oo.

    • Fraaaaaaaaaaaaaaaaaaaank

      Mulla on se. Ostin netistä jostain...

      • ole muuten tekstejä, katsoin sen juuri vähän aikaa sitten, eli ei ole tekstitystä. Mutta tärkeimmät asiat minä ainakin ymmärsin...:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3896
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2461
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1463
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1045
    Aihe