kanssa? Vieläkö kohisee? Entäs Pessankoski?
Mites on sen
6
1276
Vastaukset
- on minun tiedon
Mukaan, melkoisen tasaantunut 50 luvun "kuohuista" ja pessankoski kait viela on lahes ennallaan , joskin todennakoisesti "miedompi" kun oli ennen !
Olen asunut Canaadassa , Tyynemeren rannalla vuodesta 1971 lähtien ja Canaadassa vuodesta 1966 , joten minun tiedot ei anna ajankohtaista selvitysta asiaan .......
Mahdollisesti , joku paikkakunnalla asuva "valaisee" asiaa tarkemmin kun saavat ne hetkelliset vesi ja kuntaliittymat ensinna selvitettya !
"Silverfoxx" Tyynenmeren rannalta ......Moi ! - Tyynenmeren rannalta
Jatkoa edelliseen !
Minulle voi laittaa postia alla olevaan osoitteeseen ja vastailen kysymyksiin syntymä "kirkonkylästä" kykyni mukaan , sillä minulla on toistaiseksi yhteydet vielä 41 vuoden jälkeen koti kunnaille ja ehkä voin antaa hetkelliset tiedot eteenpäin kysyjälle !
E-mail >>> [email protected]- ; -)
Aika hyvin tunnut olevan perillä kuntaliitos ja vesiongelmasta, vaikka rapakon takana asutkin...
Mikähän juttu tämäkin on kun omaan spostiisi vastaukset haluat... - tässä ajattelin
; -) kirjoitti:
Aika hyvin tunnut olevan perillä kuntaliitos ja vesiongelmasta, vaikka rapakon takana asutkin...
Mikähän juttu tämäkin on kun omaan spostiisi vastaukset haluat...Koti-ikävä kauhea, kun Kuusankoski ohittaa mielenkiinnossa Vancouverin.
Ja ääkköset tietokoneessa. Se on tietysti ihan hyvä juttu. - Täysi töllö ......
tässä ajattelin kirjoitti:
Koti-ikävä kauhea, kun Kuusankoski ohittaa mielenkiinnossa Vancouverin.
Ja ääkköset tietokoneessa. Se on tietysti ihan hyvä juttu.Ole kun löysit kartalta tämän minun nykyisen koti kaupungin ja kyllä Ä ja Ö löytyy näppäimistä , joten ei tarvi sanakirjasta katsoa sanoja ... he he he !
- HansB
Muistan väkkärän Pessankosken 1950- luvun lopulla, sitä ennen kun se tuhottiin. Siellä oli molemmilla rannoilla, mannerjään hioma, sileä kallio ja Kymijoki virtasi keskellä.
Ongella sai ahvenia ja korveksia. Mummot pesivät mattoja kallioilla ja kuivasivat niitä tukkien päällä isojen kivien välissä.
1960-luvun alussa jotkut idiootit sopivat että tukit uitetaan jatkossa nipuissa ja siihen koski on liian matala.
Kalliot räjäytettiin pois ja tilalle tuli syvä uoma ja koski tuhottiin. Kaikesta ikävintä on että niitä tukkeja uitettiin niupuissa vain 5-6-7 votta ja sen jälkeen puutavarakuljetukset siityivät maantielle.
Olisko kellään kuvia Pessankoskesta ennen tuhoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891