kanssa? Vieläkö kohisee? Entäs Pessankoski?
Mites on sen
6
1269
Vastaukset
- on minun tiedon
Mukaan, melkoisen tasaantunut 50 luvun "kuohuista" ja pessankoski kait viela on lahes ennallaan , joskin todennakoisesti "miedompi" kun oli ennen !
Olen asunut Canaadassa , Tyynemeren rannalla vuodesta 1971 lähtien ja Canaadassa vuodesta 1966 , joten minun tiedot ei anna ajankohtaista selvitysta asiaan .......
Mahdollisesti , joku paikkakunnalla asuva "valaisee" asiaa tarkemmin kun saavat ne hetkelliset vesi ja kuntaliittymat ensinna selvitettya !
"Silverfoxx" Tyynenmeren rannalta ......Moi ! - Tyynenmeren rannalta
Jatkoa edelliseen !
Minulle voi laittaa postia alla olevaan osoitteeseen ja vastailen kysymyksiin syntymä "kirkonkylästä" kykyni mukaan , sillä minulla on toistaiseksi yhteydet vielä 41 vuoden jälkeen koti kunnaille ja ehkä voin antaa hetkelliset tiedot eteenpäin kysyjälle !
E-mail >>> [email protected]- ; -)
Aika hyvin tunnut olevan perillä kuntaliitos ja vesiongelmasta, vaikka rapakon takana asutkin...
Mikähän juttu tämäkin on kun omaan spostiisi vastaukset haluat... - tässä ajattelin
; -) kirjoitti:
Aika hyvin tunnut olevan perillä kuntaliitos ja vesiongelmasta, vaikka rapakon takana asutkin...
Mikähän juttu tämäkin on kun omaan spostiisi vastaukset haluat...Koti-ikävä kauhea, kun Kuusankoski ohittaa mielenkiinnossa Vancouverin.
Ja ääkköset tietokoneessa. Se on tietysti ihan hyvä juttu. - Täysi töllö ......
tässä ajattelin kirjoitti:
Koti-ikävä kauhea, kun Kuusankoski ohittaa mielenkiinnossa Vancouverin.
Ja ääkköset tietokoneessa. Se on tietysti ihan hyvä juttu.Ole kun löysit kartalta tämän minun nykyisen koti kaupungin ja kyllä Ä ja Ö löytyy näppäimistä , joten ei tarvi sanakirjasta katsoa sanoja ... he he he !
- HansB
Muistan väkkärän Pessankosken 1950- luvun lopulla, sitä ennen kun se tuhottiin. Siellä oli molemmilla rannoilla, mannerjään hioma, sileä kallio ja Kymijoki virtasi keskellä.
Ongella sai ahvenia ja korveksia. Mummot pesivät mattoja kallioilla ja kuivasivat niitä tukkien päällä isojen kivien välissä.
1960-luvun alussa jotkut idiootit sopivat että tukit uitetaan jatkossa nipuissa ja siihen koski on liian matala.
Kalliot räjäytettiin pois ja tilalle tuli syvä uoma ja koski tuhottiin. Kaikesta ikävintä on että niitä tukkeja uitettiin niupuissa vain 5-6-7 votta ja sen jälkeen puutavarakuljetukset siityivät maantielle.
Olisko kellään kuvia Pessankoskesta ennen tuhoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850