Kivisten katujen
ja harmaan usvan täyttämässä kaupungissa
kävelit kadulla vastaani,
sinä hetkenä olin valmis
unohtamaan kaikki elämäni hiertymät.
Miten kaksi vierasta ihmistä
voi niin täysin unohtua toisiinsa
ja täyttää tyhjyyden aution saaren ?
Mikä minussa oli kesyttämätöntä
sen Sinä kesytit kiertyen minuun
sytytit sammuneen lyhdyn.
En halua Sinun lähtevän
haluan vain
silmiesi ja suusi puhuvan
mutta sanojasi väkevämmin
hellyytesi täyteläistä kieltä.
Tango d´amour
24
477
Vastaukset
- j,uni
Mitäs tässä enenpiä höpöttelemään
saanko luvan ? -kumartaa-
Mut varo varpaitas
:)- lindalinda1
et kai kuvittelekkaan, että antaisin Sinulle ruk-
kaset - ehei.
Hymyn sait jälleen huulilleni, kiitos.
Ainiin, mitä pienistä varpaille astumisista :)
- padme_amidala
runosi oli järisyttävä elämys aamutuimaan. Herätti kunnolla. hieno hieno tyylikäs, Taidetta isolla T:llä ja ... ja ... ja ... *huoh*
- lindalinda1
noita ylistyssanoja, joiden edessä olen mykisty-
nyt - huh itsellesi.
En ymmärrä, kun tätäkään runoani en kovinkaan
korkealle itse nostaisi, niin Sinä kehut sitä
maista taivaisiin. Muutenkin olin hiukka taas
kerran ymmälläni kommenttien määrästä, kun tulin
sisään.
Taidettakin vielä, voi Luoja Sun kanssas.
Mitä nöyrempänä kiitän sanoistasi, otettuna.
- tomppa2006
...runosi sanat tanssivat näkökentässäni. Huikaisevan kaunis ja upea aamuruno. Kiitos lukunautinnosta...
- lindalinda1
jestas miten Sinäkin hyväilet sanoillasi runoani,
joudun teidän kanssanne hämilleni jälleen kerran.
Tottakai on miellyttävää lukea tällaista palau-
tetta, mutta ihan oikeasti - hämmentää se silti.
Lämmin kiitokseni, on hyvä jatkaa päivää Sinun ja
muidenkin palautteiden saattelemana.
Suudelmat, katseet poltavat.
Sielussa kirveltää.
Ikävää huutaa.
Rakastaan kaipaa.
Niin minäkin.
Aamuusi kuiskaan.
Olet ystävä muista.- lindalinda1
Olisikohan se niin ?
Minä kuulen kuiskaukssesi, äläkä epäile hetkeä-
kään sitä, että unohtaisin ystävyytemme.
Olet ihan lähelläni, vaikka oletkin siellä kauka-
na jossain.
Kiitos Margitta.
- C C
toimii, vaikka olenkin enemmän rock-miehiä.
Peace- lindalinda1
jos tangokin taittuu.
Rockillekin on aikansa ja paikkansa, mutta ehkä
aamussa kuitenkin paremmin toimii tango.
Peace and Love.
Ja sylintäydeltä kiitoksia Cop.
- Marin Frist
*hellyytesi täydellistä kieltä*
uuups, rouva, liukastuin runoonne
ja lätkähdin näihin sanoihin,
nää on tästä lähtien mun, mun, mun :)
Arvoisa virkanaiseni, esimieheni, runoproffa,
aion esittää teille runouden Nobelpalkintoa.
Tästä päätöksestä ei saa valittaa......:)- lindalinda1
* hellyytesi täyteläistä kieltä * mutta ei se mi-
tään, lähes sama asia.
Jaa-a, mitäköhän minä osaan sitten Sinulle
sanoa virkkamasi edessä ?
Sun, Sun ja Sun - oukkidoukki, olkoon sitten
niin :)
Arvoisa virkasisareni, olette ylittäneet juuri
ylistyssanojen rajan. Tällä saralla ei jaeta no-
beleita - vain ja ainoastaan mainetta ja
kunniaa, joten esityksenne joudutaan hylkäämään.
Kiitän silti arvokkaasta ajatuksestanne.
Mutta suuren kiitoksen annan sanoistasi ja kau-
niista ajatuksestasi, Sinä kallis ystäväni.
- kaaru
Siis...siis...aivan uskomaton
- lindalinda1
Ei voi olla totta, Sinäkin !
Minulta tässä alkaa sanat loppumaan teidän kaik-
kien edessä. On käsittämätöntä, kuinka itse kokee
omat runonsa, ja minkälainen on sitten palaute.
Ja useinmiten se on vielä niin, että kun kuvitte-
lee itse runostaan, että se on vain jonkinlainen
räpellys, niin sitten se otetaankin täällä vas-
taan aivan toisin.
Noh, yhtäkaikki.
Sinullekkin k i i t o s, olen mykistynyt !
- peres
Kuin olisin kokenut tuon joskus
Näinhän runo toimii
Sinä sen osaat
KIITOS- lindalinda1
kokenut sen, vaikka minä en oikeasti olekkaan ko-
kenut - vain runo.
Sinä osaat aivan yhtälailla, kuin minäkin. Älä
aliarvioi itseäsi enää koskaan julkisesti aina-
kaan.
Sinun sanasi ovat soittoa korvilleni, kiitos.
Monesko oon jonos sie matmoiselles, tä?
Kurvailen nyt mielessäin siun kanssain..ja taivuuutuuus....//, mikä napsahti?...,Tarkkis- lindalinda1
Valitettavasti sitä jonoa ei kyllä ole, niin mie-
lusti kuin sellaista katselisinkin.
Mutta kurvaile toki, mikäpäs sen mukavampaa
kait, tai en mie tiijä.
Ja sitäpaitsi, viimeaikaiset runosi kyllä puhu-
vat sen puolesta, että Sinulla on jo joku katsot-
tuna, jota kaiketikin pyörittelet parketilla. En
usko, että hän pitäisi siitä, että muita veisit
tangoon tai muuten tanssiin. Vaikka eihän siinä
tanssissa nyt sinänsä ole mitään tuomittavaa,
vaikka olisikin armas kainalossa.
Mukavaa, että vierailit - kiitos.
Hyvää päivän jatkoa Hänen kanssaan tahi ilman,
rakkautesi puhuu runoissasi.
PS Se mikä napsahti, taisi olla tuo miun kippee
selkä, mutta ei hätiä mitiä.
- ëmo
Missä Sulla tulee raja vastaan???
Tää on upee - tää on niin upee että hetkeksi unohdin hengittää... ja *kops*
Tää lähtee nyt tanssitunnille - oitis : )- lindalinda1
kuinka niin raja vastaan, höh. Eiköhän tämä
runoni ole suunnilleen samaa sarjaa kuin muutkin,
ainakin itse olen kuvitellut. Vaikka kyllähän tä-
män sisällä on ylitsepursuavia palautteita, jois-
ta olen ollut enemmän kuin yllättynyt.
Jestas sentään, että Sinäkin vielä.
Punastellen täällä kiittelen Ëmo, ihanaa että
poikkesit.
Toivottavasti tanssituntisi meni letkeästi.
- salaine ihhailia
Tulipa runostais miälee äetvainaa, hää tuota tangoo ain laulo , ruokaaki tehes.
Mie tykkään kansa, tangosta ja siu runostais.- lindalinda1
kukahan se Sie sitten mahatkaan olla * miettii *
Ei sitten harmainta aavistusta, huoks.
Pikkasen vaivaa, kun nykyään niin usein runojeni
sisällä käy vierailijoita, jotka jäävät minulle
täydeksi mysterioksi.
Mutta tietenkin olen otettu, kuka sitten lienet-
kään. Mukavahan se on kuulla, jos pidät runoista-
ni, kiitosta vaan.
Kyllä miekii tangosta tykkeen, vaikken nii mesta-
ri siinä oukkaan.
Lämmin kiitos ihhailijalle.
- Tequila sunset
...sanoja sisälsi runosi tällä kertaa. Se oli kahdenkeskisellä vetovoimalla kyllästetty. Eroottisen kuohkea suklaamousse...
- lindalinda1
olen saanut niin paljon tästä runostani
sellaista palautetta, että uskoni kirjoittamiseen
on saanut uutta pontta. Kunpa en putoaisi nyt
korkealta tämän jälkeen, ja että pystyisin pitä-
mään edes jonkinlaisen " tason "
Kyllä Sinunkin kommentointisi mieltäni lämmitti,
kiitos sanoistasi ystäväni.
Palaan myöhemmin lukemaan muiden runoja, näkyi
olevan Sinultakin runo.
Lämmin kiitos vielä ja hyvää uutta päivää,
t. linda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602