Suzuki Alto

vm.2000?

Olen pikkuauton kannattaja ja olenkin katsellut netistä Altoja. Jostakin syystä juuri tuota 2000- mallia on runsaasti tarjolla hinnat alkaen tuolta parista tonnista. Niinpä kysynkin, että onko ko. auto lelu vai ihan uskottava pikkurassi? Ilmeisesti pieniruokainen, mutta jääkö sillä jalkoihin maantieajossa? Entä luotettavuus ja talvitoimisuus mm. miten lämmin? Ei ilmeisesti pysty haastamaan ikäisiään Microja tai Corsia - kuin ehkä polttoaineenkulutuksessa. Vai?

4

1944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjn

Olen ollut Alton vm. 2000 omistaja keväästä lähtien. Ei jää jalkoihin. Kaupungissa näppärä. Moottoritiellä meteli huumaava. Yhdistetty kulutus 5,2 . Takapenkit kaatamalla hyvä tavaratila. Lämpöä on riittänyt tähän asti, kun ei ole ollut kovia pakkasia vielä.

• Ihan hyvä

Laatua pikkurahalla, ei vie bensaa kuin nimeksi jne jne... Nastarenkailla se sisämelu on kyllä jotain uskomatonta joten ainakin kitkarenkaita suosittelen.

• Suzukihemmo
        Ihan hyvä kirjoitti:

Laatua pikkurahalla, ei vie bensaa kuin nimeksi jne jne... Nastarenkailla se sisämelu on kyllä jotain uskomatonta joten ainakin kitkarenkaita suosittelen.

Omistin 80-luvulla Suzuki Alton ja kylläpä
        jäi mieleen kuinka hyvin se pelitti, siihen
        asti oli ollut autoja jotka hajosi
        vähän väliä (tietenkin käytettyinä ostettuja, niin tuo Alttokin). Jos noissa uusissakin on kolme
        sylinteriä niin se tärinä on erikoinen, ompelukoneeksi sitä sanoin. Vikojahan siinäkin sitten oli: käsijarru jäätyi kiinni pakkasella,
        lämmityslaitteen lämpösäädin jumitti, kytkin luisti.
        Eipä sitten muuta vikaa ollutkaan. Ruotsia myöten
        tuli ajettua lomamatkat, ite ajoin sillä n.70-80 tuhatta kilometriä.Yhteensä autolla oli ajettu melkein 200 000 km kun se myytiin ja oli kunnossa vielä.

• altisti

kaksi vuotta olen ajellut vm 2000 Altolla, mittarissa 138tkm, ja hyvin menee, ei vikoja, kuluttaa vähän ja nelipyttynen litran kone yllättävän pirteä ainakin kaupunkioloissa. Ei se mikää ajonautinto tai elämys ole mutta lämpimässä ja kuivana pääsee perille, lapsetkin tykkää.

Jos tosiaan kiinnostaa niin saattaisin myydä omani, laita numero tai nettiosoite...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe