Suzuki Alto

vm.2000?

Olen pikkuauton kannattaja ja olenkin katsellut netistä Altoja. Jostakin syystä juuri tuota 2000- mallia on runsaasti tarjolla hinnat alkaen tuolta parista tonnista. Niinpä kysynkin, että onko ko. auto lelu vai ihan uskottava pikkurassi? Ilmeisesti pieniruokainen, mutta jääkö sillä jalkoihin maantieajossa? Entä luotettavuus ja talvitoimisuus mm. miten lämmin? Ei ilmeisesti pysty haastamaan ikäisiään Microja tai Corsia - kuin ehkä polttoaineenkulutuksessa. Vai?

4

1956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjn

Olen ollut Alton vm. 2000 omistaja keväästä lähtien. Ei jää jalkoihin. Kaupungissa näppärä. Moottoritiellä meteli huumaava. Yhdistetty kulutus 5,2 . Takapenkit kaatamalla hyvä tavaratila. Lämpöä on riittänyt tähän asti, kun ei ole ollut kovia pakkasia vielä.

• Ihan hyvä

Laatua pikkurahalla, ei vie bensaa kuin nimeksi jne jne... Nastarenkailla se sisämelu on kyllä jotain uskomatonta joten ainakin kitkarenkaita suosittelen.

• Suzukihemmo
        Ihan hyvä kirjoitti:

Laatua pikkurahalla, ei vie bensaa kuin nimeksi jne jne... Nastarenkailla se sisämelu on kyllä jotain uskomatonta joten ainakin kitkarenkaita suosittelen.

Omistin 80-luvulla Suzuki Alton ja kylläpä
        jäi mieleen kuinka hyvin se pelitti, siihen
        asti oli ollut autoja jotka hajosi
        vähän väliä (tietenkin käytettyinä ostettuja, niin tuo Alttokin). Jos noissa uusissakin on kolme
        sylinteriä niin se tärinä on erikoinen, ompelukoneeksi sitä sanoin. Vikojahan siinäkin sitten oli: käsijarru jäätyi kiinni pakkasella,
        lämmityslaitteen lämpösäädin jumitti, kytkin luisti.
        Eipä sitten muuta vikaa ollutkaan. Ruotsia myöten
        tuli ajettua lomamatkat, ite ajoin sillä n.70-80 tuhatta kilometriä.Yhteensä autolla oli ajettu melkein 200 000 km kun se myytiin ja oli kunnossa vielä.

• altisti

kaksi vuotta olen ajellut vm 2000 Altolla, mittarissa 138tkm, ja hyvin menee, ei vikoja, kuluttaa vähän ja nelipyttynen litran kone yllättävän pirteä ainakin kaupunkioloissa. Ei se mikää ajonautinto tai elämys ole mutta lämpimässä ja kuivana pääsee perille, lapsetkin tykkää.

Jos tosiaan kiinnostaa niin saattaisin myydä omani, laita numero tai nettiosoite...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3232
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2897
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      47
      2598
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1341
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    Aihe