Erilainen elämäntapa ja muutos

metsikkö

Minua ei kiinnosta perinteinen ihmisen elämänänura. Etsin pitkällä aika välillä ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita ryhtymään nyky-yhteikunnan mittapuiden mukaan eräänlaiseen asketismiin. Voidaan ehkä puhua, tästä kliseisestä "ulos oravanpyörästä"- prosessista. En haluaisi kuitenkaan katkaista ihmiskontaktejani, koska en puhu erakkolaisuudesta. Olen opiskelija ja aion suorittaa "kaiken varalta" tutkinnot loppuun. Olen vasta 22- vuotias, enkä ole tietenkään täysin satavarma asioista. Siinä syy.
Aikaisintaan kolmen vuoden kuluttua olen kuitenkin vapaa häipymään ulos yhteyskunnasta, muuttamaan luonnonlähelle kollektiiviiin, sen tai heidän kanssa, joita tällainen elämäntyyli kiinnostaa.
En hae mitään hippeilyä, joten kenenkään idealistikommunistin, tai vastaavan kammotuksen on turha yhtyä. Ja jos kunnioitat pelkkää kapitalismia, voit hypätä kaivoon!
Olen nihilisti sekä luonnonsuojelija. Uskon biologiaan ja terveeseen luonnonkiertokulkuun en "humanismiin", vaikka voin ymmärtää olevani siihen sidottu.
Tarkoitukseni on herättää keskutelu ja toivottavasti toteuttaa tämä elämäntapa. Asun pk- seudulla. vaikka olen asunut ikäni urbaanillaseudulla, "kulttuurin ytimessä", olen maanläheinen ja maalainen. Tätä tosiaisaa en kiellä. Olisi mukava keskustella kaltaisteni ihmisten kanssa aiheesta. Käydä läpi, miten tällainen prosessi käytännössä hoituu? Ottakaa yhtetyttä mikäli kiinnostuitte, toivottavasti. Jokainen puhuu ja puhuu luonnonsuojelusta ja sen pelastamisesta, ympäristökatastrofin estämisestä. Silti kukaan ei ole valmis luopumaan mistään! ja se on väärin. Haluan tavata ja keskustella vain ihmisten kanssa jotka samaa mieltä asiasta. Minua ei kiinnosta kuulla eriäviä mielipiteitä, koska olen päätökseni tehnyt. En myöskään halua herätellä minkään sortin ontologista keskutelua siitä miten väärässä mahdollisesti olen. Ottakaahan yhteyttä!

38

4919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsäänmenijä