Vaasan Aktia Kiinteistönvälityksen itseriittoisuus ja asiakkaita halveksiva asenne on käsittämätöntä. M&T:n tunnetuksi tekemä lupausten lunastamatta jättäminen on viety huippuunsa.
Onneksi laskusuhdanne on käsillä - erottuvat taas jyvät akanoista.
Aktia Kiinteistönvälitys on
7
933
Vastaukset
- verotiedoista
mitä kyseiset herrat tienaavat. Sieltä se löytyy ylimielisyyden syy. Ihme kun viitsivät edes puhua köyhien kanssa.
- pettynyt
M&T:n nykyisen aktian asunnon välitys ainakin minun kohdalla on toiminut kehnosti.Oli tarkoitus myydä asunto mutta oleen nyt odottanut neljäkuukautta yhteydenotto soittoa mutta eipä ole kuulunut. Kahdesti olen itse soitellut ja on luvattu ottaa yhteyttä ja antaa hintatietoja mutta laihoin tuloksin.Näin samoin kävi myös parivuotta sitten. Asuntoni on nyt myyty enkä tarvitse M&T:n palveluja. Tälläinen tarina.............
- asiakkaat
pettynyt kirjoitti:
M&T:n nykyisen aktian asunnon välitys ainakin minun kohdalla on toiminut kehnosti.Oli tarkoitus myydä asunto mutta oleen nyt odottanut neljäkuukautta yhteydenotto soittoa mutta eipä ole kuulunut. Kahdesti olen itse soitellut ja on luvattu ottaa yhteyttä ja antaa hintatietoja mutta laihoin tuloksin.Näin samoin kävi myös parivuotta sitten. Asuntoni on nyt myyty enkä tarvitse M&T:n palveluja. Tälläinen tarina.............
kun tarjontaa on ja kauppa käy, silloin asiakkaaksi kelpaavat vain ne, joitten asunto on tarpeeksi hintava , helposti myytävä, että prosenttiperusteinen välityspalkkio on esim. vähintään 5000 euroa ja yksi esittelykerta riittää (asunto hyvällä paikalla, haluttu ja hyväkuntoinen)
- Kajahtaa
Eiköhän Aktia ole pyhäkoulukastissa jos
verrataan Oulun Asuntomarkkinoihin ja herra
Make A:aan - myyntineuvottelija
Niin on Helsingissäkin. Postia lähetetään tittelinä "eläkeläinen" ja rahoja pantataan myyntineuvottelijan omalla tilillä. Lisäksi on tiedossa, että ko. henkilö on ollut tutkinnassa törkeästä petoksesta ja väärennöksestä. Ihan vielä näyttö ei ollut riittävä, mutta asiaan haetaan lisätodisteita.
- Pohjalainen
Käsittämätöntä miten tuon kaltaiset amatöörit ylipäätänsä ovat päässeet Aktia palkkalistoille,ammattitaidottomia pellejä.
- 2018_11_08_09_43
Ihmettelen vain, kuinka nämä asuntojobbarit kehtaavat kiskoa yhä tänä päivänä saman tason välityspalkkioita, kuin 30 vuotta sitten. Ilmoittelu siirtynyt nettiin, ja siltä osin kulut romahtaneet murto-osaan. Mutta kyllähän he kehtaavat niin kauan kun riittää tyhmiä, jotka hyväksyvät sen eivätkä myy asuntoa itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659